Alkatrész

Válasz küldése
Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

822.......821-re

#921

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.06.24., pén. 14:20

Szia Győző!

A könyökben benne van, hogy 20kW. Ugyanígy a karburátorba is bele van ütve a 20kW.

A könyököt leszedtem, van benne egy belső cső (legalábbis a kipufogódoboz felőli végén), de az a cső alig (3-4mm?) kisebb átmérőjű, mint a külső. Semmiképpen sem ujjnyi.

A karburátort szét nem szedtem (ha szétszedném sem tudnám megmérni a fúvókákat).

Az eladó viszont azt állítja, hogy a motor csak papíron volt 20kW-os, valójában nem az.
Viszont nekem gyanúsan lomhának tűnik. Végsebességet sem teszteltem még.

Ugyanakkor feltételezem, hogy az eladó által emlegetett "Drosselscheibe" csak azoknál a gépeknél létezik, amelyek utólag lettek lefojtva. A gyárilag fojtott kivitelek szerintem is éppenhogy a karburátorban végzett módosításokkal lettek lefojtva. A pillangószelep-nyitás határolóját nem láttam, sőt, helyét sem találtam neki, de miután a karburátorba bele van ütve, hogy 20kW, gyanítom, hogy eleve így volt fúvókázva.

Üdv.
Pesta
Üdv.
Pesta

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

823

#922

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.06.24., pén. 15:26

822-re
mármint a közösítő felöli végén?
amiről én beszélek az a henger-kipufogó nyílás végénél van egyböl.
Az tiszta sor h a könyök az egy dupla falú cső de ebből semmit nem látsz a
könyök kezdetén mert mondom oylan mintha a könyök kezdetére bele lenne
hegesztve teljes keresztmetszetében egy alátét amin kb 1-1,5 cm-es lyuk van.
AMit te látsz, az nem tudom mi lehet.
Ha pedig ráadésul még feltünően lomha is akkor egyértelmű a dolog.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

824......823-ra

#923

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.06.24., pén. 15:32

Győző!

Igen, a közösítődoboz felőli végén.
Szóval dupla falú a cső. Ha ez a helyzet, akkor a könyök valóban nyitott lehet. A kipufogónyílás felőli végén nem látszik benne fojtás. Egy hangyányit mintha meg lenne "vastagodva" benn a vas, de valószínűleg a szorítógyűrűnek a behegesztése az.

Még a karburátornak nézek majd utána. Fúvókát lehet vhogy mérni? Van vmi mérőeszköz rá?

Pesta
Üdv.
Pesta

Toth Zoli
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: 2010.02.19., pén. 15:56
Kapcsolat:

825

#924

Hozzászólás Szerző: Toth Zoli » 2011.06.26., vas. 17:25

Szia Pesta. Méretpontos rudacskákkal lehet a fúvókákat megmérni, ami ugyanolyan készletben létezik mint a hézagmérő lapok.

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

826.

#925

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2011.06.28., kedd 08:27

820-ra

Hallo Pesta!

Az 'eBay-os vita' -ra reagálva. a tévedés kockázatával (hiányos info) ne bonyolódj 'teljesítmény' értelmezési vitába!
A ném.o -i motorok már a 80-as években is teljesítmény után adóztak.

A kipuff, ha betétes - 20 Kw (fojtott).
A karbi (beütve 20 Kw/gyárilag) tűkészlete csökkentett átmérő - nem a pill.szelep határolós.

Az érzetednek (nem húz annyira) pedig sok más oka is lehet - pl szelepek, karbi tisztaság, gy.gyertya, stb.

Olajnyomást Mindenkinek

üdv
kentaur

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

827........826-ra

#926

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.06.28., kedd 11:17

Szia Kentaur!

A helyzet az, hogy CX500 terén tapasztalatlan vagyok, tán még sose motoroztam olyannal. (650-esem volt a kezdetektől fogva.)

A teljesítmény kérdése annyiban érdekes, hogy 20kW van beütve mind a karburátorba, mind a leömlőbe, és a vázszám alapján is fojtott változatúnak készült a motor.

Az ebay-es eladó nem volt éppen korrekt, és gyanítom, hogy nem is motorozott a géppel (a km-számláló alapján), és arra hivatkozik, hogy a dealer, akitől vette, azt mondta, hogy 37kW-os a motor. Ezt talán akkor lehetne jól megítélni, ha valahol sikerülne egy végsebesség-tesztet csinálni, de erre még nincs lehetőségem.

A Fahrzeugbrief szerint is 20kW-os a motor, és nekem gyanúsan gyengécske. (Bár hozzá kell tennem, hogy amikor kompressziómérésre vetemedtem, akkor a gyertyát majdnem kézzel ki tudtam csavarni...)

Azóta újabb próba nem volt lehetséges, mert szétszedtem a kipufogórendszert, és jelenleg alkatrészre, majd összeszerelésre várok.

Köszönöm a segítségeteket!

Pesta
Üdv.
Pesta

bervas
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#927

Hozzászólás Szerző: bervas » 2011.06.28., kedd 16:25

Hölgyek/Urak!
A Cx500 és a CX 500 Eurosport blokktömítései között van különbség? Tudja valaki? Asszem, elnéztem az ebayt, és Euro készletet rendeltem. Most aggódok...

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

829.

#928

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2011.06.28., kedd 17:37

828-ra
Hallo bervas,
a különbség gyújtó modulnál lehet - max.
Keress, lehet h. tudok segíteni!

üdv
kentaur65@gmail.com

bervas
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
Kapcsolat:

Re: 829

#929

Hozzászólás Szerző: bervas » 2011.06.29., szer. 10:28

Köszönet. Akkor nem aggódok nagyon.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

831

#930

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.07.03., vas. 23:26

Udv Urak!

Van valakinek esetleg a linken lathato benzincsapja?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-CX ... ccessories

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég