CX/GL Te és Motorod
- Palusek
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2009.11.08., vas. 23:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok Kedves Márkatársak és Szimpatizánsok,
Először is had kívánjak mindenkinek - így megkésve is- Nagyon Boldog és Eredményes Boldog Újévet és főként balesetmenteset!
Elmúltak az ünnepek, mindenki feltankolt halászléből beigliből, sült malacból és egyebekből!Azt hiszem nem az én CX -lesz az egyetlen tavasszal, akinek plusz pár kilót kell magával vinnie! De addig azért van még idő! SAJNOS!
Nem tudom ki hogy van vele, én szeretem a telet szép is meg minden de kezd belőle rendesen elegem lenni!
Olyan régen ültem már az imádott gépen, hogy idejét sem tudom!
Az biztos, hogy mint Győző is mondta eseménydús lesz a 2010-es év! Ez "éltet" és tölt el reménnyel a hideg hónapok alatt. Sok éve koptatom már a gumit és az aszfaltot, de amióta megvan a CX-em nagyon rosszul viselem a teleket!
Mégegyszer mindenkinek minden jót és várjuk a tavaszt!
Először is had kívánjak mindenkinek - így megkésve is- Nagyon Boldog és Eredményes Boldog Újévet és főként balesetmenteset!
Elmúltak az ünnepek, mindenki feltankolt halászléből beigliből, sült malacból és egyebekből!Azt hiszem nem az én CX -lesz az egyetlen tavasszal, akinek plusz pár kilót kell magával vinnie! De addig azért van még idő! SAJNOS!
Nem tudom ki hogy van vele, én szeretem a telet szép is meg minden de kezd belőle rendesen elegem lenni!
Olyan régen ültem már az imádott gépen, hogy idejét sem tudom!
Az biztos, hogy mint Győző is mondta eseménydús lesz a 2010-es év! Ez "éltet" és tölt el reménnyel a hideg hónapok alatt. Sok éve koptatom már a gumit és az aszfaltot, de amióta megvan a CX-em nagyon rosszul viselem a teleket!
Mégegyszer mindenkinek minden jót és várjuk a tavaszt!
Széles utat!
Üdv, Palusek
Üdv, Palusek
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hello Mindenki!
..a tél miatt szomorkodóknak egy ősi kínai mondás szerint - 'a felhők felett mindig kék az ég'..
A téli felkészülési (többlet)időt felhasználva tanácsot, mintegy vitaindítóként, kérnék mindenkitől felekezeti hovatartozás és bőrszín megjelölése nélkül :
Tény: .. a hosszú állásidőt (10 év) követően csak (!) folyadékszint ellenőrzés követően - a nyár végén elindítottam a 75'ös GW GL 1 emet.
Egy csodálatosan napos hétvégén, közel 200 km feledhetetlen motorozást követően, a varázs egy szerelő garázsában ért véget - csattogva, csörögve,de lábon, saját erőből.
Több hónap elteltével szétszerelésre került a blok - a sok olajszemét (!) eltömte az olajpumpa-szűrőt, aminek következtében (elégtelen o.nyomás) a 3. h.kar csapágy besült..
Ajánlat a komplett blok-felújításra - hanyatt-esés tökéletes megfelelője..
Nosza az örök becsű eBay (USA) - alig 100ezer HUF és a főtengely, h.hkarok és dugattyúk megérkeztek,
De továbbra is a szét-össze kérdése - kell-e és milyen mértékben gépmunka?!?
Amiben döntöttem: h.fej/szelepek felújítása (szakmunka), az összeilleszthetőség és/vagy felfúrás/gyűrűzés mikéntjéről még nem.
Az eddig mért adatok szerint a furat és dugattyú (nem sajátja) közötti eltérés 0,03 ad qm - ez sok-e vagy kevés laikusként nem tudom eldönteni.
A szaki javaslata a felfúrás (mdíj?) és új dugattyú/gyűrű sor (70EUR/db) - ami láthatóan a 'Nem mindegy' kategória ...
Tehát 'mit csináljak?' -ra ötletet, hozzászólást és véleményt, nem kozmetikázva, várok Mindnyájatoktól!
Megj.: nem találok pontos gyári adatot a f.tengely méreteiről sem - a cmsnl.com-on levőt kivéve.
'..míg a meleg garázsban erőt gyűjt a Vasad, várd ki a jó időt, .., és motorozhatsz nyáron végig az országon, határokon át...'
kívánok Nektek balesetmentes új Esztendőt!
üdv
kentaur
..a tél miatt szomorkodóknak egy ősi kínai mondás szerint - 'a felhők felett mindig kék az ég'..
A téli felkészülési (többlet)időt felhasználva tanácsot, mintegy vitaindítóként, kérnék mindenkitől felekezeti hovatartozás és bőrszín megjelölése nélkül :
Tény: .. a hosszú állásidőt (10 év) követően csak (!) folyadékszint ellenőrzés követően - a nyár végén elindítottam a 75'ös GW GL 1 emet.
Egy csodálatosan napos hétvégén, közel 200 km feledhetetlen motorozást követően, a varázs egy szerelő garázsában ért véget - csattogva, csörögve,de lábon, saját erőből.
Több hónap elteltével szétszerelésre került a blok - a sok olajszemét (!) eltömte az olajpumpa-szűrőt, aminek következtében (elégtelen o.nyomás) a 3. h.kar csapágy besült..
Ajánlat a komplett blok-felújításra - hanyatt-esés tökéletes megfelelője..
Nosza az örök becsű eBay (USA) - alig 100ezer HUF és a főtengely, h.hkarok és dugattyúk megérkeztek,
De továbbra is a szét-össze kérdése - kell-e és milyen mértékben gépmunka?!?
Amiben döntöttem: h.fej/szelepek felújítása (szakmunka), az összeilleszthetőség és/vagy felfúrás/gyűrűzés mikéntjéről még nem.
Az eddig mért adatok szerint a furat és dugattyú (nem sajátja) közötti eltérés 0,03 ad qm - ez sok-e vagy kevés laikusként nem tudom eldönteni.
A szaki javaslata a felfúrás (mdíj?) és új dugattyú/gyűrű sor (70EUR/db) - ami láthatóan a 'Nem mindegy' kategória ...
Tehát 'mit csináljak?' -ra ötletet, hozzászólást és véleményt, nem kozmetikázva, várok Mindnyájatoktól!
Megj.: nem találok pontos gyári adatot a f.tengely méreteiről sem - a cmsnl.com-on levőt kivéve.
'..míg a meleg garázsban erőt gyűjt a Vasad, várd ki a jó időt, .., és motorozhatsz nyáron végig az országon, határokon át...'
kívánok Nektek balesetmentes új Esztendőt!
üdv
kentaur
-
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.11.19., csüt. 17:55
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Kentaur!
Küldök egy címet ahol esetleg kaphatsz egy kis segítséget a GL 1000 össerakásához.
Csodaszép kis masina lehet, a szerelőm most újít fel egy ilyen gépet.
Azt gondolom, a motor leleke a gyűrűk és a csapágyak, ha jó motort akarsz ezeknek
makulátlannak kell lenniük. Sajnos tudom, hogy ezek a legdrágábbak.
Nekem kissé akadozik ez az oldal, de próbáld meg.
http://www.scribd.com/doc/22440310/Hond ... -1975-1979
Üdv!
Bakajoe
Küldök egy címet ahol esetleg kaphatsz egy kis segítséget a GL 1000 össerakásához.
Csodaszép kis masina lehet, a szerelőm most újít fel egy ilyen gépet.
Azt gondolom, a motor leleke a gyűrűk és a csapágyak, ha jó motort akarsz ezeknek
makulátlannak kell lenniük. Sajnos tudom, hogy ezek a legdrágábbak.
Nekem kissé akadozik ez az oldal, de próbáld meg.
http://www.scribd.com/doc/22440310/Hond ... -1975-1979
Üdv!
Bakajoe
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szasztok! Eléégé lagymatag az élet !
Egy kis dopping a társaságnak!
http://www.youtube.com/watch?v=zAQwKWD_ ... re=related
Üdv : Jani
Egy kis dopping a társaságnak!
http://www.youtube.com/watch?v=zAQwKWD_ ... re=related
Üdv : Jani
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
szia János,
jóóó kis videó ... jó lenne ha már mi is csinálhatnánk egy ilyet...
MIt gondolsz tudnánk?
Jó lenne egy napsütéses hátterű nem valami havas ...
jóóó kis videó ... jó lenne ha már mi is csinálhatnánk egy ilyet...
MIt gondolsz tudnánk?
Jó lenne egy napsütéses hátterű nem valami havas ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
kentaur,
ez az a gép amit láttunk ott a cimborád garázsában?
Amikor ott voltunk a Feri -vel?
ez az a gép amit láttunk ott a cimborád garázsában?
Amikor ott voltunk a Feri -vel?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Piti Péter Pál
szia Piti Péter Pál ,
nézem az adatlapod, szép a mocid ... tetszik amit írsz: egy internetes hirdetés miatt motoroztam át Békéscsabára Salamon Jánoshoz, akitől megvettem az 1982-es cx500c-t. Első látásra beleszerettem, aludni sem tudtam amíg haza nem vihettem... - hát igen, helyes Srác ez a Salamon János
Na de és hogyan fogadták az érzelmeidet otthon?
nézem az adatlapod, szép a mocid ... tetszik amit írsz: egy internetes hirdetés miatt motoroztam át Békéscsabára Salamon Jánoshoz, akitől megvettem az 1982-es cx500c-t. Első látásra beleszerettem, aludni sem tudtam amíg haza nem vihettem... - hát igen, helyes Srác ez a Salamon János
Na de és hogyan fogadták az érzelmeidet otthon?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Heló Győző!
Már miért ne tudnánk!Tán csak nem felejtünk el biciklizni
ilyen rövid idő alatt!
Csak a mi hátra van a napsütéses háttérig az lesz hosszúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!
de azért kezdjünk lassan visszaszámolni, és előbb -utóbb ránktör a tavasz!
Üdv mindenkinek: Jani
Már miért ne tudnánk!Tán csak nem felejtünk el biciklizni
ilyen rövid idő alatt!
Csak a mi hátra van a napsütéses háttérig az lesz hosszúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!
de azért kezdjünk lassan visszaszámolni, és előbb -utóbb ránktör a tavasz!
Üdv mindenkinek: Jani
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Kentaur!
Részvétem Alsónémediben tudok egy nagyon profi szerelőt. Nagy szagértője az öreg Hondáknak.
Ezen és Bakajoe tanácsán, meg (sztem) amúgy is megtettem volna, nekiestem a blokknak. Hátul láncfeszítő, szabadonfutó hibátlan, elöl kuplung zsír, olajpumpa szitája, mint az új. A blokkban, olajpumpa szitáján az aranyló olajmaradékon kívül semmi kosz. Le kellett volna fényképeznem.
Sikerült megnézni a listámat?
Részvétem Alsónémediben tudok egy nagyon profi szerelőt. Nagy szagértője az öreg Hondáknak.
Ezen és Bakajoe tanácsán, meg (sztem) amúgy is megtettem volna, nekiestem a blokknak. Hátul láncfeszítő, szabadonfutó hibátlan, elöl kuplung zsír, olajpumpa szitája, mint az új. A blokkban, olajpumpa szitáján az aranyló olajmaradékon kívül semmi kosz. Le kellett volna fényképeznem.
Sikerült megnézni a listámat?
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
igen, jó lenne ha már végre törne az a tavasz...
de mint tudjuk a télre is szükség van.
Nos ki az aki szintén elmondhatja h 2009.dec.26-án
ment egy karikát
Én gurultam vagy 8 km -t
Észleltem h lapul az első kerekem hát gondoltam 1-t
és nosza, irány a benzinkúti pumpa !!!
Eszembe jutott h hívom Palit-t is aztán rájöttem h Ő
elég méllyen tartja a motorját ilyenkor:-)
de mint tudjuk a télre is szükség van.
Nos ki az aki szintén elmondhatja h 2009.dec.26-án
ment egy karikát
Én gurultam vagy 8 km -t
Észleltem h lapul az első kerekem hát gondoltam 1-t
és nosza, irány a benzinkúti pumpa !!!
Eszembe jutott h hívom Palit-t is aztán rájöttem h Ő
elég méllyen tartja a motorját ilyenkor:-)
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég