CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1169

#1931

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.07.08., pén. 12:03

1165-re
forrest,
basszus, ezek olyan gyönyörűek h már nem is tetszenek !!!!! Fuj, Fúúj !!!!
... vagy csak a sárga írégység szól belőlem? :-) :shock:
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1170

#1932

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2011.07.08., pén. 12:14

Igen..szépek. tényleg mintha most gurult volna le a szalagról. még 1formák is.
Bennem is csak valami sárgaság motoszkálna.. ;)
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

1171

#1933

Hozzászólás Szerző: klb » 2011.07.08., pén. 12:36

Sziasztok!

Az info@cx-gl.hu-ra érkezett egy e-mail Juhász Bélától, gondolom lesz akit érdekelhet.

:shock:

"Elkészűlt a nagy tankom.Mindez 16 literesre sikerűlt,igy kb 100 km el jobb vagyok a
hosszabb turákon.Ha valakit érdekell a projekt akkor hivjon bizalommal.30/9689828"
Csatolmányok
Tank 2011 018 (Medium).jpg
Tank 2011 016 (Medium).jpg
Tank 2011 015 (Medium).jpg

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1172

#1934

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.07.08., pén. 20:13

1171-re
Szep munka, gratulalok!

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1173

#1935

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.07.08., pén. 20:22

Koszi Mindenkinek!
Csak most mar magamnak is kellene epiteni valamit :lol: Ki is pihenem magam oszre az Ernara, addig nem nyulok motorhoz.

Most elbucsuzunk egy 2 hetre, ahogy Cipo baratunk mondana, indul a mandula! ;)

Juli 21-24 Zamardi Utcazenesz Fesztival. Ha valakinek van kedve egy durva bulihoz :evil: :mrgreen: :ugeek: a Zamardi Autoskempingben leszunk.
Pali, te mondtad, hogy eselyes, majd csorgunk.

Oszy bacsi, elnezest nem sikerult az iranyjelzokkel elorebb jutni, de ha erre jarsz (Erd) csorogj elotte, hazaszolok es kivalogathatod ami kell.

Bakajoe, teged is hivlak, ha Orfu fele vesszuk az iranyt.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1174

#1936

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2011.07.08., pén. 23:44

1173 ra

Még semmi nincs veszve forrest.

Kedden átutazóbán leszek érd-Pest-Hatvan vonalon. Pályán megyek de mindenképpen megéri nekem kitérni.
PÜ-be küld el a cimet.
Köszi
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

cx_gl_hu
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2009.11.24., kedd 21:29
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#1937

Hozzászólás Szerző: cx_gl_hu » 2011.07.09., szomb. 08:43

Akit érdekell!!!!!!!!
Az eredeti tank megmaradt a régi formájában,és szeresztem egy másik tankot ,amit nem sajnáltam átfaragni.A folyamat a következő:Alaptank cx 500 c,a toldás virago 535 ös,ami ketté lett vágva,és a két fél tank lett ráheggesztve a cx oldalára,amit elötte kilett furkálva a benzin összefolyás végett.Aztán jött a körbe hegesztés /lánggal/,szivárgás vizsgálat,durva gittelés,csiszolás,finom gittelés,csiszolás,alapozás /kétszer/,szinrefujás,lakkozás.Röviden ennyi,s ha valakit érdekell ,állok rendelkezésére.Az oldalak szélesitésére nem csak az 535 ös virgács tankot lehet felhasználni,hanem elég sok régi tipusu motor tankja is jó alap.
Elérhetőség: Sajnos a fórumozás nem az errősségem ,ezért inkább a Tel:30/9689828 vagy Skyp:majestyke
Csatolmányok
Tank 2011 007 (Medium).jpg
Tank 2011 004 (Medium).jpg
Tank 2011 003 (Medium).jpg

oregkis

1176

#1938

Hozzászólás Szerző: oregkis » 2011.07.09., szomb. 22:18

Jelentem újra járok!
Hat hét után fokozatosan növelve a terhelést újra járok a saját lábamon. Azért Még nem olyan mintha új lenne.
AZ UTÓBBI HOZZÁSZÓLÁSOKHOZ...........................................................
Először is Forest élményszámba menő felújításodhoz, amit showmen módon dokumentáltál gratulálok.

cx_gl_hu nagyontetszik az átalakítás, ez saját munka?
Kérdésem: látom jócskám van lyuk a benzin összefolyáshoz az alján, a képen látható állapotra került rá a toldás? bocs a naivitásért, de hol folyik össze a levegő, mert annak nem látok lyukat a toldás tetejénén?

Elnézést hogy tovább nem sorolom, de mindegyik építőnek és barkácsolónak elismerésem.

Pali! azt hiszem te írtad, hogy tetszik Oszi ülése. Azért nincs rajta, mert az nálam van, mármint az ülése, (lehet,hogy jobban kéne rágnom a fülét, hogy vigye már haza)

Korábbiakhoz: Kipufogó leömlő v. könyök. A benne lévő béléscső elsődleges feladata, hogy a krómozott külső részt megvédje az kéküléstől. Tehát teljesítménytől függetlenül mindegyikben van béléscső, Téves az a nézet miszerint csak a kisebbikben van szűkítés gyanánt belső cső. Csak a 20KW-osnál a belső cső átmérője kisebb mint a 37KW-osnál.

Tankfestés: Ha már meg van a megfelelő festék, lakk vagy gyanta, akkor csak a tökéletes és 100%-os rozsdaeltávolítás a feladat. Kavics lánc stb. két problémát rejt magában. Az élekből és szűk helyekről, valamint a mikro-kráterekből nem lessz 100%-os az eltávolítás. A valóban fémtiszta felület eléréséhez hívjatok mer nem szeretek irni. harminc-negyvenhét-59-147

Toth Zoli
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: 2010.02.19., pén. 15:56
Kapcsolat:

1177

#1939

Hozzászólás Szerző: Toth Zoli » 2011.07.10., vas. 17:52

Szia Juhász Béla örülök hogy hallottam rólad, mivel ritkán írsz. A tank űrtartalmának növelése már nekem is felmerült gondolataimban, de csak majd átfestés idejére akarom megtenni. Amúgy az internet nekem sem gyerekjáték.

cx_gl_hu
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2009.11.24., kedd 21:29
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#1940

Hozzászólás Szerző: cx_gl_hu » 2011.07.10., vas. 20:15

Hali. majd ha rászántad magad,szójál szivesen segitek, Bp est nem távolság hozzám.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég