CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#221

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.12., kedd 09:50

Hello forrest99,
jól értem, akkor nálad most a blokk az asztalon és
darabokban?
Tényleg jól mutatott volna néhány fénykép ... nem pótolható?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Piti Péter Pál
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2009.12.08., kedd 10:12
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#222

Hozzászólás Szerző: Piti Péter Pál » 2010.01.12., kedd 10:35

Szia Ggyőző!

Örülök hogy tetszik a vas, és a bemutatkozás. Otthon nem aratott osztatlan sikert. Apám támogatott öreg motoros révén, élettársam "nem örült", (mivel bejelentettem, hogy vettem egy motort). Ha mindig mindenkit figyelembe vennék, sosem lett volna motorom. Azért szelídült a helyzet, elfogadottá vált a motor, és a tény hogy minden nap kimegyek hozzá a műhely be egy kicsit beszélgetni.

meszizs

Re: CX/GL Te és Motorod

#223

Hozzászólás Szerző: meszizs » 2010.01.12., kedd 15:07

Üdvözlök minden motoros barátot!
Tanácsot szeretnék a hozzáértőktől!
Honda GoldWing GL1200 Aspencade 1986. 90ezer km.
Problémám a következő:
Minden sebességi fokozatban, de legfőképpen 5-ben 1700-2200ford között, olyan nagymértékű vibrációt ad át a motor a vázra, hogy ez számomra idegesítő, de ezt legfőképpen akkor, ha ebből a fordulattartományból intenzíven szeretnék kigyorsítani, ha lassan, óvatosan gyorsítok, akkor alig érezhető a vibráció. Amennyiben elkerüli a fordulat a 2200-at attól fogva ez a jelenség teljesen megszűnik és gond, probléma mentesen jár a motor.
A motor nem csattog, szépen jár, olajnyomás rendben, bármilyen körülmény között, eddig az első gombnyomásra indult, a fogyasztása is számomra barátságos 6,5L/100km. Egy karbi szinkront biztosan el tudna viselni, mert, ha zárt helyen járatom eléggé fojtós a kipufogó gáz. Olajat szerintem nem fogyaszt. A kompresszió minden hengerben a mi mérőkészülékünkkel/papírra rajzolós/ mérve 10.
A kardán nem lóg és nem is szorul. Az egész futómű szét lett szedve és mindenhova új csapágyakat raktam.
Gumik jó állapotban vannak. Olajak, szűrők és szíjak le lettek cserélve.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Mészáros Zsolt Nagykanizsa
mzs68@freemail.hu

Admin siethetne a regisztrációmmal, ha lesz rá ideje! Köszi

meszizs

Re: CX/GL Te és Motorod

#224

Hozzászólás Szerző: meszizs » 2010.01.12., kedd 15:11

Ami lemaradt: Ilyen a motorom, csak időközben felkerültek a króm légkörtök is.

http://picasaweb.google.hu/fzrgenezis/S ... 0Aspencade#

Mészi


öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#226

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2010.01.12., kedd 20:13

Heló meszizs
A boxer motorok természetes velejárója a rezonancia. Sokan ezért nem szeretik a BMW-t. Vagy gondolj a régi WW bogárra, amiben boxer volt, az is rázta a kasznit A "V" mororok már egy fokkal kevésbé rezonálnak, de egyiknél serm lessz soha olyan sima járás mint egy soros motornál.
A leírásodból nem lehet következtetni, hogy nálad rendellenes mértékű e , vagy csak számodra meglepő.
egy boxereket ismerő tapasztalt emberrel mindenesetre nézesd meg. Van rá esélyed hogy meg fog nyugtatni.
üdv

Avatar
Gary
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#227

Hozzászólás Szerző: Gary » 2010.01.12., kedd 20:19

Szia Meszizs!
Az elmondottakból elképzelhető, hogy a kuplunglamellák már félrekopottak lehetnek egy kicsit . Ezt a rugók elgyengülése tudja úgy elkoptatni, hogy egy helyen vastagabbak maradnak a lemezek és a lamellák, ezért rázhat be a blokk, mivel a kopás miatt megváltozott a kiegyensúlyozás.
Lehet még olyan hiba is, hogy valamelyik lánc már kinyúlt.(generátor hajtás)
Kérdem, hogy álló helyben is így ráz azon a fordulaton, vagy csak menet közben?
Üdv: Gary
Kép
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/

Avatar
Gary
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#228

Hozzászólás Szerző: Gary » 2010.01.12., kedd 20:43

Szia Meszizs!
Itt jó robbantott ábrákat találsz a géphez:
Üdv: Gary
http://www.cmsnl.com/honda-gl1200i-gold ... partslist/
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#229

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.01.12., kedd 21:05

Az túlzás, hogy darabokban, de az asztalon fekszik elő, hátsó dekni nélkül. Miután ilyen jó állapotban találtam a belsejét, nem bontom tovább fölöslegesen.
Viszont az érdekelne (ha valaki már kikereste), hogy az olajpumpát hajtó láncnak mennyi a megengedett lógása?

Avatar
Lichtenberger
Hozzászólások: 184
Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#230

Hozzászólás Szerző: Lichtenberger » 2010.01.12., kedd 21:58

Sziasztok!
Győző, én Dec. 30.-án gurultam le mindkét géppel tankolni.
Igaz,nekem a garázstol 600 méter csak a benzinkút!
De utána már nem viszketett annyira a fenekem! :lol:
Üdv: jani

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég