CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hello forrest99,
jól értem, akkor nálad most a blokk az asztalon és
darabokban?
Tényleg jól mutatott volna néhány fénykép ... nem pótolható?
jól értem, akkor nálad most a blokk az asztalon és
darabokban?
Tényleg jól mutatott volna néhány fénykép ... nem pótolható?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2009.12.08., kedd 10:12
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Ggyőző!
Örülök hogy tetszik a vas, és a bemutatkozás. Otthon nem aratott osztatlan sikert. Apám támogatott öreg motoros révén, élettársam "nem örült", (mivel bejelentettem, hogy vettem egy motort). Ha mindig mindenkit figyelembe vennék, sosem lett volna motorom. Azért szelídült a helyzet, elfogadottá vált a motor, és a tény hogy minden nap kimegyek hozzá a műhely be egy kicsit beszélgetni.
Örülök hogy tetszik a vas, és a bemutatkozás. Otthon nem aratott osztatlan sikert. Apám támogatott öreg motoros révén, élettársam "nem örült", (mivel bejelentettem, hogy vettem egy motort). Ha mindig mindenkit figyelembe vennék, sosem lett volna motorom. Azért szelídült a helyzet, elfogadottá vált a motor, és a tény hogy minden nap kimegyek hozzá a műhely be egy kicsit beszélgetni.
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdvözlök minden motoros barátot!
Tanácsot szeretnék a hozzáértőktől!
Honda GoldWing GL1200 Aspencade 1986. 90ezer km.
Problémám a következő:
Minden sebességi fokozatban, de legfőképpen 5-ben 1700-2200ford között, olyan nagymértékű vibrációt ad át a motor a vázra, hogy ez számomra idegesítő, de ezt legfőképpen akkor, ha ebből a fordulattartományból intenzíven szeretnék kigyorsítani, ha lassan, óvatosan gyorsítok, akkor alig érezhető a vibráció. Amennyiben elkerüli a fordulat a 2200-at attól fogva ez a jelenség teljesen megszűnik és gond, probléma mentesen jár a motor.
A motor nem csattog, szépen jár, olajnyomás rendben, bármilyen körülmény között, eddig az első gombnyomásra indult, a fogyasztása is számomra barátságos 6,5L/100km. Egy karbi szinkront biztosan el tudna viselni, mert, ha zárt helyen járatom eléggé fojtós a kipufogó gáz. Olajat szerintem nem fogyaszt. A kompresszió minden hengerben a mi mérőkészülékünkkel/papírra rajzolós/ mérve 10.
A kardán nem lóg és nem is szorul. Az egész futómű szét lett szedve és mindenhova új csapágyakat raktam.
Gumik jó állapotban vannak. Olajak, szűrők és szíjak le lettek cserélve.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Mészáros Zsolt Nagykanizsa
mzs68@freemail.hu
Admin siethetne a regisztrációmmal, ha lesz rá ideje! Köszi
Tanácsot szeretnék a hozzáértőktől!
Honda GoldWing GL1200 Aspencade 1986. 90ezer km.
Problémám a következő:
Minden sebességi fokozatban, de legfőképpen 5-ben 1700-2200ford között, olyan nagymértékű vibrációt ad át a motor a vázra, hogy ez számomra idegesítő, de ezt legfőképpen akkor, ha ebből a fordulattartományból intenzíven szeretnék kigyorsítani, ha lassan, óvatosan gyorsítok, akkor alig érezhető a vibráció. Amennyiben elkerüli a fordulat a 2200-at attól fogva ez a jelenség teljesen megszűnik és gond, probléma mentesen jár a motor.
A motor nem csattog, szépen jár, olajnyomás rendben, bármilyen körülmény között, eddig az első gombnyomásra indult, a fogyasztása is számomra barátságos 6,5L/100km. Egy karbi szinkront biztosan el tudna viselni, mert, ha zárt helyen járatom eléggé fojtós a kipufogó gáz. Olajat szerintem nem fogyaszt. A kompresszió minden hengerben a mi mérőkészülékünkkel/papírra rajzolós/ mérve 10.
A kardán nem lóg és nem is szorul. Az egész futómű szét lett szedve és mindenhova új csapágyakat raktam.
Gumik jó állapotban vannak. Olajak, szűrők és szíjak le lettek cserélve.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Mészáros Zsolt Nagykanizsa
mzs68@freemail.hu
Admin siethetne a regisztrációmmal, ha lesz rá ideje! Köszi
Re: CX/GL Te és Motorod
Ami lemaradt: Ilyen a motorom, csak időközben felkerültek a króm légkörtök is.
http://picasaweb.google.hu/fzrgenezis/S ... 0Aspencade#
Mészi
http://picasaweb.google.hu/fzrgenezis/S ... 0Aspencade#
Mészi
-
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2009.12.08., kedd 10:12
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 123
- Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Heló meszizs
A boxer motorok természetes velejárója a rezonancia. Sokan ezért nem szeretik a BMW-t. Vagy gondolj a régi WW bogárra, amiben boxer volt, az is rázta a kasznit A "V" mororok már egy fokkal kevésbé rezonálnak, de egyiknél serm lessz soha olyan sima járás mint egy soros motornál.
A leírásodból nem lehet következtetni, hogy nálad rendellenes mértékű e , vagy csak számodra meglepő.
egy boxereket ismerő tapasztalt emberrel mindenesetre nézesd meg. Van rá esélyed hogy meg fog nyugtatni.
üdv
A boxer motorok természetes velejárója a rezonancia. Sokan ezért nem szeretik a BMW-t. Vagy gondolj a régi WW bogárra, amiben boxer volt, az is rázta a kasznit A "V" mororok már egy fokkal kevésbé rezonálnak, de egyiknél serm lessz soha olyan sima járás mint egy soros motornál.
A leírásodból nem lehet következtetni, hogy nálad rendellenes mértékű e , vagy csak számodra meglepő.
egy boxereket ismerő tapasztalt emberrel mindenesetre nézesd meg. Van rá esélyed hogy meg fog nyugtatni.
üdv
- Gary
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Meszizs!
Az elmondottakból elképzelhető, hogy a kuplunglamellák már félrekopottak lehetnek egy kicsit . Ezt a rugók elgyengülése tudja úgy elkoptatni, hogy egy helyen vastagabbak maradnak a lemezek és a lamellák, ezért rázhat be a blokk, mivel a kopás miatt megváltozott a kiegyensúlyozás.
Lehet még olyan hiba is, hogy valamelyik lánc már kinyúlt.(generátor hajtás)
Kérdem, hogy álló helyben is így ráz azon a fordulaton, vagy csak menet közben?
Üdv: Gary
Az elmondottakból elképzelhető, hogy a kuplunglamellák már félrekopottak lehetnek egy kicsit . Ezt a rugók elgyengülése tudja úgy elkoptatni, hogy egy helyen vastagabbak maradnak a lemezek és a lamellák, ezért rázhat be a blokk, mivel a kopás miatt megváltozott a kiegyensúlyozás.
Lehet még olyan hiba is, hogy valamelyik lánc már kinyúlt.(generátor hajtás)
Kérdem, hogy álló helyben is így ráz azon a fordulaton, vagy csak menet közben?
Üdv: Gary
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/
- Gary
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Meszizs!
Itt jó robbantott ábrákat találsz a géphez:
Üdv: Gary
http://www.cmsnl.com/honda-gl1200i-gold ... partslist/
Itt jó robbantott ábrákat találsz a géphez:
Üdv: Gary
http://www.cmsnl.com/honda-gl1200i-gold ... partslist/
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Az túlzás, hogy darabokban, de az asztalon fekszik elő, hátsó dekni nélkül. Miután ilyen jó állapotban találtam a belsejét, nem bontom tovább fölöslegesen.
Viszont az érdekelne (ha valaki már kikereste), hogy az olajpumpát hajtó láncnak mennyi a megengedett lógása?
Viszont az érdekelne (ha valaki már kikereste), hogy az olajpumpát hajtó láncnak mennyi a megengedett lógása?
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok!
Győző, én Dec. 30.-án gurultam le mindkét géppel tankolni.
Igaz,nekem a garázstol 600 méter csak a benzinkút!
De utána már nem viszketett annyira a fenekem!
Üdv: jani
Győző, én Dec. 30.-án gurultam le mindkét géppel tankolni.
Igaz,nekem a garázstol 600 méter csak a benzinkút!
De utána már nem viszketett annyira a fenekem!
Üdv: jani
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég