Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

862

#961

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.08.03., szer. 10:54

csak megerősíteni tudom molicx szavait.
Ezt Dress -nél személyesen meg is tapasztaltuk.
nemes egyszerűséggel kivettük a membránt a kapriból és ugyan úgy pöcc-röff indult a gép.
A túrát is vette.
a helyzet az h semmi eltérést nem vettünk észre a membrános vagy membrán nélküli állapot között.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

863

#962

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.08.03., szer. 10:55

Urak!

Adott egy CX500, aminek a fordulatszámmérője igencsak lusta. (Pl. leállítás után kb. 20 mp-ig még távol áll a nullától.)
Feltételezem, hogy kifejezetten a műszerrel lehet baj. Találkozott már valaki ilyen problémával?

Egy kis szaktanács jól jönne, még mielőtt nekiesnék szétszedni...

Előre is köszi!

Pesta
Üdv.
Pesta

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

864

#963

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.08.03., szer. 10:58

Győző!

(Ezek szerint haazértél épségben az Erdély-túráról... Remélem, kipihented magad... :-) ).

A membránnak tudomásom szerint annyi a szerepe, hogy motorfék-üzemben a benzint nem engedi be (vagy legalábbis radikálisan lecsökkenti), tehát a menetteljesítményre, használhatóságra nézve aligha lehet hatása, a fogyasztásra viszont valószínűleg érzékelhető (persze ez csak azoknál érvényes, akik nem teljes gázon közlekednek általában...).

Pesta
Üdv.
Pesta

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

865

#964

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.08.03., szer. 12:12

864-re
Igen Pesta, köszönöm, megérkeztünk.
Privat üzenet ment ...
Igazad lehet a membánnal kapcsolatban én nem tudom h mit csinál ... csak az a
furcsa h eddig én abban a tudatban voltam h azt a membránt ' gyorsító membránnak ' hívják.
A lényeg, csak azért írtam le az előbb miki650-nek h megnyugtassam, nem valószinű h a lukas
memmbránja okozza a hibát.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

866

#965

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.08.03., szer. 13:30

Sziasztok!

Engedjétek meg, hogy csináljak egy kis hírverést magamnak: nemrégiben vásároltam egy ultrahangos tisztítókészüléket, amivel zeg-zugos alkatrészek kiválóan tisztíthatók.

Elsősorban karburátorok, ezek alkatrészeinek tisztítására ajánlható.

Ha valakit érdekel, baráti(!) áron felajánlom ennek a tisztításnak a lehetőségét.

A magam részéről csak annyit tudok írni, hogy a mozdítható szennyeződéseket teljesen lepucolja, egyik sok évet állt motorkerékpárom karburátora újra fémtiszta. (Természetesen a korróziót nem szedi le, de a szennyeződéseket pórus-szinten tisztítja le.)

Előre is köszönöm megtisztelő érdeklődéseteket!

Üdv.
Pesta
Üdv.
Pesta

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

867......... A membránról

#966

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.08.03., szer. 14:04

Egy kicsit utánanéztem ennek a membrán-témának, ofapar weblapján.

Azt írja, hogy:
- motorféküzemben, amikor a pillangószelep elzárja a levegő útját, a nagy motorsebesség (fordulatszám), és az ebből adódó magas vákum miatt az alapjárati fúvókán át nagy mennyiségű benzin áramlik be a hengerekbe, ami nem robbanóképes (a felső robbanási határ felé kerül, túldúsul a keverék, gondolom). Ilyenkor a kipufogóban fog meggyulladni a benzin, hogy ezt ki miként értékeli, az már személyes preferencia kérdése.
- azért, hogy a keverék mégis elégjen (még a hengerben), ez a bizonyos membrán (a motorféküzemi vákum hatására) kinyit, és levegőt enged be, megkerülvén az elzárt pillangószelepet

Ezáltal csökken az alapjárati fúvókára ható vákum, és szerény véleményem szerint az azon átszívott benzin mennyisége is.

Most már csak az az érdekes, hogy ha ez a membránszelep tényleg kiszakad, vagyis állandóan beengedi a levegőt, akkor nem szegényedik el a keverék?

üdv.
Pesta
Üdv.
Pesta

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

868

#967

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.08.03., szer. 18:32

Kentaur és persze mindenki akit érdekel.
Erről a "túlfolyó" biztonsági furatról beszéltem, ami a szimmering és a tömszelence közé mutat. És azt a célt hivatott szolgálni, hogy a hibás tömszelence esetén a hűtőfolyadék nem a szimmeringet eszi, és végül az olajban köt ki, hanem a blokk oldalán csordogálva jelzi neked, hogy öcsi cseréljé' már ki ;)
Ugyanígy az olaj oldaláról a szimmeringgel. Ha gyün az olaj, cserélj szimmeringet.
DSCI0121.JPG
DSCI0078.JPG

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

869.

#968

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2011.08.04., csüt. 08:50

868-ra

Hallo Forest,
az igazi tudás az, mely megosztható :idea: - köszönettel :!:
üdv
Kentaur

bervas
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
Kapcsolat:

Re: 861

#969

Hozzászólás Szerző: bervas » 2011.08.04., csüt. 11:09

molicx írta:Szia Bervas!

Én úgy tapasztaltam, hogy a legramatyabb, össze-vissza tekergetett" szakszerűen" sziloplaszttal telepumpált , túlfolyó karburátorral is indítható és leállítás után újraindítható a cx. Persze nem ez a természetes ezzel csak azt akartam érzékeltetni, feltételezve azt, hogy mindent rendbetettél a karb. környékén, hogy a szakadt membránoktól, még vidáman indítható és hasznélható a motor. üdv:moli
Jelentem, új gyertyákkal és másik, jó CDI elektronikával sem változik a helyzet, nem indul, nem pöffen.
Induktív adós fordulatszámmérővel mérve valami rohangászik a gyertyakábelekben önindítózáskor, szikra talán van.
Trafók primer és szekunder köre kimérve, rendben. Pipák kimérve, elvileg rendben.
Probléma mint előbb, ősz hajszálak száma enyhén növekszik.
Következő lépés a karbu csere lesz.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#970

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.08.04., csüt. 13:22

Kabelkoteget nezted? Nincs osszeolvadva, egve?
Akkor du jossz a karbikert?

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég