CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Licht3n
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2009.12.04., pén. 17:39
Kapcsolat:

1189

#1951

Hozzászólás Szerző: Licht3n » 2011.07.29., pén. 14:52

Üdv mindenkinek.
Megválok szeretett motoromtól.
Ha valakinek érdekes a dolog vagy tud valakit, keressen.
Itt a link:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/ ... 00-4953978

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1190

#1952

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.08.03., szer. 12:13

1189-re
sajnálattam nyugtázom ... az oka publikus?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Gary
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
Kapcsolat:

ruszli!

#1953

Hozzászólás Szerző: Gary » 2011.08.04., csüt. 20:40

Győzőnek írom a receptet!

Hozzávalók:1,5 l-es befőttesüveghez
6-8 db tenyérnyi dévérkeszeg, vagy 10-12 db bodorka, vörösszárnyú
1 teáskanál egészbors
1 teáskanál koriander
1 teáskanál mustármag
3 teáskanál só
6-8 teáskanál cukor
2-3 babérlevél
4-5 fej hagyma felkarikázva
2 dl 20%-os ecet

Elkészítés: fél liter vízben feloldjuk a sót, cukrot és az ecetet , majd ebbe belehelyezzük az alaposan megtísztított és hideg vízben jól kiáztatott halakat és a hagymával kiékeljük. Tetejére szórjuk a fűszereket és felöntjük vízzel. Meg kell kóstolni a levét és ha igényli a sót és az ecetet akkor tegyünk még hozzá.
egy hét-tíz nap a hűtő aljában és fogyasztható. Jobb ízű, mint a büdös hering!!! :roll:
Jó étvágyat.
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1191

#1954

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.08.05., pén. 13:26

Köszi Gary, kipróbálom !
Össze is hozhatnánk egy közös horgászatot, szó van már róla egy ideje.
Pali is jelezte h érdekelné ... hm?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1192

#1955

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.08.05., pén. 14:15


Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1193

#1956

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.08.08., hétf. 11:11

Sziasztok!

Amolyan Micimackó-módra, de néha rámtör a gondolkodhatnék, és néha fogós kérdések vetődnek fel csekélyértelmű elmémben.

Ezért is kérem, hogy a motor-üzemtanban remélhetőleg járatosabb szakik legyenek szívesek megosztani velem válaszukat az alábbi kérdésben, amit próbálok érthetően felvezetni.

Szóval azt olvastam a CX-bibliában, hogy ha az emberfia karburátort állít, akkor inkább a dúsabb irányba tévedjen, semmint a szegényebb keverék felé, mert utóbbi esetben a motor túlhevülhet, fémalkatrészek megégése is megeshet.

Ezt még megértem, hiszen ha jól tudom, a benzin némileg belső hűtésként is hat, ez ugyebár főleg a léghűtéses kétüteműek esetén fontos lehet.
Csakhogy ekkor vetődött fel bennem, hogy a fojtott teljesítményű motorokon éppen a fúvókák vannak kisebb átmérőjűre csökkentve, és (tudomásom szerint) a légtorok átmérője változatlan. Ebből számomra az következik, hogy a fojtatlan változathoz képest az ilyen motor szegényebb keverékkel üzemel. Ez nem káros a motorra?!

Valószínűleg vmit kihagytam a számításból, de jó lenne tudni, hogy mit. Várom a guruk válaszát!
Előre is köszönöm!
Üdv: Pesta

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1194

#1957

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.08.08., hétf. 12:56

hello Pesta,
feltöltötted már valahova az Erdélyi képeket?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1195

#1958

Hozzászólás Szerző: Pali » 2011.08.08., hétf. 23:33

Egy kis érdekesség a mobile.de-ről:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=6

Hivatalos motorépítő műhely http://www.ame-chopper.de/ által épített CX !!!

roli
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#1959

Hozzászólás Szerző: roli » 2011.08.10., szer. 22:53

Helo mindenkinek!
Nyirádi Roland vagyok Szerbiábol szűkebben Kishegyesről.Nekem még nincs cx-em de viszont már kinéztem egyet.Az a helyzet hogy sajnos egyáltalan nem értek a motorokhoz és nem is volt eddig semilyen gépem.A nálam tapasztaltabbakat segitségét kérném hogy mire figyeljek oda és mit nézzek meg.Nagyon tetszenek a cx-ek de nem szeretnék vele befürdeni.Ez egy 84-es cx500 c model álitólag 40 000km van benne.A képek alapján jol néz ki külsőleg.A tulaj e honap végén jön haza külföldről akkor elmennék megnézni és ha rendbe van meg is veszem.Addig is ha nem túl nagy kérés lássatok el pár jó tanáccsal.
Üdvözlettel Roli

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

1197.

#1960

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2011.08.11., csüt. 07:28

1196-ra

Hallo 'roli',

tudnod kell - 'ha rám hallgatsz, csak MAGADRA hallgass' :!:

No de, a tévedés kockázatával, ha nem is 'jótanács', inkább story : ..amikor No.1 motorom jöttek megnézni (és elvinni), az idősebbik (70 éves körüli szaki) fogott egy lécet és a hidegen :!: beindított motorblok oldalához nyomva (mint vmi orvosi fonendoszkop) HALLGATTA meg... :arrow: ugyanis leginkább elhanyagolt/elfejtett alkatrésze - a vezérmű lánc és elemei :?:

..rögtön tisztázzuk - NINCS javíthatatlanul elcseszett 'sufni-tuning' :roll: - csak a költségek mértéke változó..!

Tehát fül-kéz láb - ÉS menetPRÓBA :!:
A bizalmi beépített ember, aki az átlagnál több km futott már mkp val - sem árt a szemlére elvinni :!:

Legyen részed az örömben, amit egy Güllepumpe tud jelenteni - vagy örök SZERELEM lesz :oops: , vagy örökre hátat fordítasz a ennek a típusnak :(

üdv
kentaur

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég