CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#251

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.14., csüt. 10:51

szia Kemény L,
ez jó kép!
Honnan vetted? van valami jó kis kézikönyved?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#252

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.14., csüt. 10:53

... passzus, most h mondod, én sem kaptam még semmi
a biztosítással kapcsolatban.
Mindjárt megkérdezem Ferit is mert együtt voltunk megkötni.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

bakajoe
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2009.11.19., csüt. 17:55
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#253

Hozzászólás Szerző: bakajoe » 2010.01.14., csüt. 12:52

Szia Győző!
A Kemény Lacinak feltett utolsó kérdésedet olvasva ("ez jó kép!
Honnan vetted? van valami jó kis kézikönyved?")elgondolkodtam, hogy láttad e már a honlapunk letöltés menüjét. A kép ugyanis az onnan letölthető ( pdf ) teljes kézikönyvből való. Én is onnan töltöttem le, és ki is nyomtattam az egészet.
A lánc amit Váradi kolléga szerezni tud D.I.D. tipusú, ez valóban jó. "A japán DAIDO KOGYO (DID) CORPORATION évek óta a világ első számú láncgyártója és a legtöbb motorkerékpár gyártó cég gyári beszállítója."
Üdv!
Bakajoe

mészizs

GL1200

#254

Hozzászólás Szerző: mészizs » 2010.01.14., csüt. 13:59

Üdv!
Azt szeretném még kérdezni, hogy ha a motorom vibrációját a kuplunglamella okozná, amit írtatok egyik lehetőségként, akkor nem kellene esetleg csúszni a kuplungnak?
Köszi
Mészi

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#255

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.14., csüt. 14:56

igen Bakajoe, az az ! :-) az a lánc!
Mondta is a Feri h Neked is igért 1-et.
Gondolom melyik könyvet említed ... Kemény L.
volt olyan rendes és oda is adta nekem azt CD -n.
Ha jól emlékszem az volt az.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#256

Hozzászólás Szerző: Pali » 2010.01.14., csüt. 18:06

Kösz L. Jani az infót
Ezek szerint fel kell hívnom a Trabi klubbot. Még a Győzőék előtt voltam személyesen megkötni, fel is mondtam a régit. A Trabi Klubban nem kötöttek csak egy meghatalmazást kellett kitölteni meg egy csomó papírt. Azt mondták elintéznek mindent.
Remélem nem maradok biztosítás nélkül.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#257

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.14., csüt. 18:43

nálam is u.az volt amit Pali említ.
Én sem kaptam semmilyen papírt sem, gyakorlatilag
semmim sincs ami arra utalna h ott jártam.
Rákérdeztem és azzal nyugtattak h az előző biztosításom
még +30 napig jó ...
AZ igazság az h én sem vagyok teljesen nyugodt.
Pali, ha tényleg bemész akkor említs meg engem is :-)
O.K.?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Gary
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
Kapcsolat:

GL1200

#258

Hozzászólás Szerző: Gary » 2010.01.14., csüt. 20:29

Sziasztok!
Meszi!
A kuplunglamella úgy tud félrekopni, hogy elgyengül egy-két rugó a kuplungházban és azon az oldalon kevésbé nyomja össze a lamellákat. A fém csúszó lamella itt kevésbé kopik és az álló(kuplungházhoz rögzített) fiberlamella lehet hogy jobban elkopik. Úgy képzeld el, hogy oldalnézetből a kuplung lamellái a két szélén hiába párhuzamosak, amikor középen ék alakzatban állnak.Ez súlykülönbséget okozhat és berázhat. Lamellacserekor rugókat is szoktak cserélni.Ha üresben nem ráz akkor nem a lamellák rosszak.Tovább lehet keresni a hajtásláncban a hibát.
Tényleg ki kellene próbálni a gépet egy olyan autó szervízben ahol álló helyben fékvizsgáló hengeren meg tudod pörgetni a hajtott kereket, a szerelő, vagy te magad meg tudja állapítani a rezonancia pontos helyét.
Itt, lehet a kardán kihajtás rugós kuplungja is hibás, mert ha elgyengül, esetleg eltörik a rugó, vagy letörik az egyik csapja ennek a hirtelen erőhatást elnyelő tárcsának. ( a korábbi képen láthatod mire gondolok)A fékpadon pörgetve kiderülhet hátsó kerék centírozottsági hiba is, ha fel-le jár a gép segge.
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/

Avatar
Gary
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
Kapcsolat:

Bőrvásárlás

#259

Hozzászólás Szerző: Gary » 2010.01.14., csüt. 20:35

Győző!
Még nem vettem semmit, de az interneten keresgéltem és találtam 10-11 Eft. körüli négyzetméter áron.
Az ülést műbőrrel csinálnám, a Táskához igazi bőrt keresek. Andor barátunk említette, hogy a bőrök beszerzésénél lehet, hogy tud segíteni. Ő kárpitos! Szerintem keresd fel, én már régen beszéltem vele.Ja keress rá a neten a textílbőr szóra,mert műbőrként nem találsz.
Üdv: Gary
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/

Avatar
Gary
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
Kapcsolat:

Bőrvásárlás

#260

Hozzászólás Szerző: Gary » 2010.01.14., csüt. 20:56

Győző!
Itt próbáld meg keresgélni : www.karpitos.lap.hu
http://www.rokastyle.hu/fo.html
Itt jó műbőrök vannak!
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég