Alkatrész
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
945
Viszont a szelepallito csavar beragodasanak kicsiszolasa, majd polirozaa nem jott be.
Nehany 100 km utan igy beragodik Tehat valoban a feluletkezelt resz lekopasa utan kuka.
Eleg rossz telefonos kep, de talan lathato, hogy hogy ellapult es beragodott:
Nehany 100 km utan igy beragodik Tehat valoban a feluletkezelt resz lekopasa utan kuka.
Eleg rossz telefonos kep, de talan lathato, hogy hogy ellapult es beragodott:
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
947
Hat Forreszt sajna a cementalas alatt csak sima acel van. a feluleti edzes par miliig vagy mikronig hatol be az anyagba. vissza lehet csinalni, azaz edzeni. semmi nem kell csak ho meg hutofolyadek, mondjuk olaj. keres ra a vas- vaskarbid atalakulasanak graafikonjara es jatszhatsz kicsit az edzessel. vagy sikerul vagy nem..rosszabb nem lesz.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
947 fojt.
hu.m.wikipedia.org/wiki/Acél
- Csatolmányok
-
- 300px-Fe-C.jpg (13.4 KiB) Megtekintve 5805 alkalommal
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
949
Az nem számít miből buktál. Ez már gyakorlat s ebben jó vagy.
Gondoltam ráérsz és ki akarod próbálni. venni másikat túl 1szerű és kényelmes, meg semmi sikerélmény nincs benne...
Gondoltam ráérsz és ki akarod próbálni. venni másikat túl 1szerű és kényelmes, meg semmi sikerélmény nincs benne...
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
950 ---- 944-re (is)
Szia Forrest!
Ez a hengerfej szép lett! Én bevallom, az enyémet nem csiszoltam fényesre, csak simára. Tudod, így tovább tart majd, a következő felújításnál ráérek lecsiszolni, és nem fogyasztom addig se az anyagot a hengerfejből...
Viszont a szelep záróéle már a határeset kategóriába tartozik.
A gyári könyvben (is) le van írva, hogy 1,2mm körüli szélességűnek kellene lennie, a 2mm már az újravágandó állapot.
Az, hogy mit teszel vele, az rád van bízva, de gondoltam, szólok...
(A teljes igazság az, hogy "jólesik" kekeckedni egy "már bizonyított restaurátorral"... )
Ez a hengerfej szép lett! Én bevallom, az enyémet nem csiszoltam fényesre, csak simára. Tudod, így tovább tart majd, a következő felújításnál ráérek lecsiszolni, és nem fogyasztom addig se az anyagot a hengerfejből...
Viszont a szelep záróéle már a határeset kategóriába tartozik.
A gyári könyvben (is) le van írva, hogy 1,2mm körüli szélességűnek kellene lennie, a 2mm már az újravágandó állapot.
Az, hogy mit teszel vele, az rád van bízva, de gondoltam, szólok...
(A teljes igazság az, hogy "jólesik" kekeckedni egy "már bizonyított restaurátorral"... )
Üdv.
Pesta
Pesta
951 ................................945-re és a 947-re
sziasztok 999 mesterek ! ! ! +1
A témához mint teljesen laikus szolnék, ahogy én látom -------
Első feladat lenne a csavar alján lévő domborítás ívét az eredetivel közel megegyezőre köszörülni. Ez nem kézi munka, hanem CNC vagy megmunkáló központ stb. által egy új csavar letapogatásával kezdődhet. Esetleg ki is lehet számítani a szelephimba és a szelepszár szögének eltéréséből kiindulva a rádiuszt.
Ha kész az új felület, jöhet a cementálás, amit nem helyettesít az Oszy által ajánlott edzés. ( speciális szénbe ágyazva elektromos kemencében pontos hőfokra hevítés és meghatározott ideig tartás után megfelelő visszahűtés, kb ez a cementálás. A pontos méretű daraboknál, mint gördülő csapágy részei vagy dugattyúcsapszeg, vagy szelepszár, ez után még egy méretre köszörülés következik, ami csak század-ezred mm leköszörülést jelent )
Kérdés, vajon egyáltalán cementált felületű eredetileg a csavar? Azt gondolom igen.
Forrest, jó döntés az új csavar.
szép napot öregkis
A témához mint teljesen laikus szolnék, ahogy én látom -------
Első feladat lenne a csavar alján lévő domborítás ívét az eredetivel közel megegyezőre köszörülni. Ez nem kézi munka, hanem CNC vagy megmunkáló központ stb. által egy új csavar letapogatásával kezdődhet. Esetleg ki is lehet számítani a szelephimba és a szelepszár szögének eltéréséből kiindulva a rádiuszt.
Ha kész az új felület, jöhet a cementálás, amit nem helyettesít az Oszy által ajánlott edzés. ( speciális szénbe ágyazva elektromos kemencében pontos hőfokra hevítés és meghatározott ideig tartás után megfelelő visszahűtés, kb ez a cementálás. A pontos méretű daraboknál, mint gördülő csapágy részei vagy dugattyúcsapszeg, vagy szelepszár, ez után még egy méretre köszörülés következik, ami csak század-ezred mm leköszörülést jelent )
Kérdés, vajon egyáltalán cementált felületű eredetileg a csavar? Azt gondolom igen.
Forrest, jó döntés az új csavar.
szép napot öregkis
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
953
950-re
A latszat csal. Csak 800-as papiron tologattam egy darabig amig minden tomitesmaradvany lejott.
Kosz hogy szoltal, igazabol nem neztem meg mi a service limit
Azert remelem igy is elmegy. Ha nem, jovore megint lesz mit csinalni
A latszat csal. Csak 800-as papiron tologattam egy darabig amig minden tomitesmaradvany lejott.
Kosz hogy szoltal, igazabol nem neztem meg mi a service limit
Azert remelem igy is elmegy. Ha nem, jovore megint lesz mit csinalni
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég