CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1245
Sziasztok!
Vannak itt közöttünk már "sokat látott", tapasztalt CX-esek, elsősorban nekik szánom a kérdéseimet:
1. Honda von CX650E csöpögteti a hűtőfolyadékot a pumpatömítésnél. Szerintetek remélhetem-e, hogy jövőre, amikor várhatóan lesz használva, elmúlik ez a probléma? A "használatos" CX-emen láttam már ilyesmit, de csak hosszú állás után jött elő a jelenség, a motoros szezonban meg nem látszott. Nem akarom a hollandus CX-et mindenképpen szétszedni...
2. A motorom (szintén CX650E) olyan 2500-3000-es fordulatszám között valahonnan ciripeléshez hasonlatos hangot ad. Lehet ez a vezérműlánc? (44ekm van benne.) Fura módon csak terhelés alatt (motorozva) hallatszik, üresben nem. Mi a tapasztalat ebben az ügyben? Milyen hangja van a csörgő vezérműláncnak?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Plero! Vegyél már végre egy CX-et, mert előbb-utóbb elvonási tüneteid lesznek!
Vannak itt közöttünk már "sokat látott", tapasztalt CX-esek, elsősorban nekik szánom a kérdéseimet:
1. Honda von CX650E csöpögteti a hűtőfolyadékot a pumpatömítésnél. Szerintetek remélhetem-e, hogy jövőre, amikor várhatóan lesz használva, elmúlik ez a probléma? A "használatos" CX-emen láttam már ilyesmit, de csak hosszú állás után jött elő a jelenség, a motoros szezonban meg nem látszott. Nem akarom a hollandus CX-et mindenképpen szétszedni...
2. A motorom (szintén CX650E) olyan 2500-3000-es fordulatszám között valahonnan ciripeléshez hasonlatos hangot ad. Lehet ez a vezérműlánc? (44ekm van benne.) Fura módon csak terhelés alatt (motorozva) hallatszik, üresben nem. Mi a tapasztalat ebben az ügyben? Milyen hangja van a csörgő vezérműláncnak?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Plero! Vegyél már végre egy CX-et, mert előbb-utóbb elvonási tüneteid lesznek!
Üdv.
Pesta
Pesta
1246
1245-re!
Szia Pesta!
Az én motoromban is ilyen öngyógyító tömszelence van: szezonban semmi folyás, hosszú téli állás után, hidegben 1-2 csepp.
/Azért a polcon nem árt, ha van egy tartalék garnitúra!/
Vez. lánc csere alkalmával sem cseréltem, a szabadonfutóval sem foglalkoztam pedig azzal kellett volna/köszörülés, görgő csere/.
A hangokról meg nem lehet sok okosat mondani, mert nem lehet hallani. A vez.lánc és környékén, ha valami nem jó, az alatjáraton is hallható!moli
Szia Pesta!
Az én motoromban is ilyen öngyógyító tömszelence van: szezonban semmi folyás, hosszú téli állás után, hidegben 1-2 csepp.
/Azért a polcon nem árt, ha van egy tartalék garnitúra!/
Vez. lánc csere alkalmával sem cseréltem, a szabadonfutóval sem foglalkoztam pedig azzal kellett volna/köszörülés, görgő csere/.
A hangokról meg nem lehet sok okosat mondani, mert nem lehet hallani. A vez.lánc és környékén, ha valami nem jó, az alatjáraton is hallható!moli
1249
1248-ra!
Sziasztok!
Pontosabban: az olajszűrőt már régebben szerettem volna kiváltani nem filteresre, de nem találtam megfelelő méretűt, ami csak simán áteresztő csavarral illeszthető lett volna. A közdarab ötlete nem tőlem származik.moli
Sziasztok!
Pontosabban: az olajszűrőt már régebben szerettem volna kiváltani nem filteresre, de nem találtam megfelelő méretűt, ami csak simán áteresztő csavarral illeszthető lett volna. A közdarab ötlete nem tőlem származik.moli
1252
1250-re!
Szia Győző!
A közdarab- ami egy 25mm-es csonka kúp-arra kell, hogy az eredeti kb 95mm-es tomítöfelületet leszűkítse a cserélhető szűrő 65mm-es átmérőjére.Gyárira visszaalakítás pár perc.moli
Szia Győző!
A közdarab- ami egy 25mm-es csonka kúp-arra kell, hogy az eredeti kb 95mm-es tomítöfelületet leszűkítse a cserélhető szűrő 65mm-es átmérőjére.Gyárira visszaalakítás pár perc.moli
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 24 vendég