CX/GL Te és Motorod
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
1255
1254-re
60.75$
Vagyis a méretek után egy esztergályos le is tudja gyártani.
De miért is jobb ez a megoldás? A nyomástartó szelep miatt vagy a megkerülő szelep miatt ami a fémházas szűrőben vannak. Vagy csak egyszerűbb cserélni és tisztább az olajcsere?
60.75$
Vagyis a méretek után egy esztergályos le is tudja gyártani.
De miért is jobb ez a megoldás? A nyomástartó szelep miatt vagy a megkerülő szelep miatt ami a fémházas szűrőben vannak. Vagy csak egyszerűbb cserélni és tisztább az olajcsere?
By Plero
1256
1254-re!
Szia Győző!
-1530ft 25mm-es tárcsa/méretre vágva/
-6000ft esztergályos bácsi m.díja
-500ft szűrő/minden autósboltban beszerezhető Dévú Ma10/moli
Szia Győző!
-1530ft 25mm-es tárcsa/méretre vágva/
-6000ft esztergályos bácsi m.díja
-500ft szűrő/minden autósboltban beszerezhető Dévú Ma10/moli
1260
1258-ra!
Pali! Azé Dévú, mert a méretei miatt, meg óccsó is!
Köszönjük szépen a páleszt, finom volt.moli
1259-re!
Tegnap vártuk Forrest-et, meg a csavart is, de egyik sem jött!!moli
Pali! Azé Dévú, mert a méretei miatt, meg óccsó is!
Köszönjük szépen a páleszt, finom volt.moli
1259-re!
Tegnap vártuk Forrest-et, meg a csavart is, de egyik sem jött!!moli
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1263.
Hallo Minden Érdekelt!
A hűvösebbre fordult (dermesztően hideg az aszfalt/gumi ) időjárás okán felmelegíteném az elmúlt szezon örömeit bánatait - ha, és amennyiben hajlandóak vagytok megosztani Velünk/velem az IRIDIUM-gyertya használata során szerzett tapasztalatokról volna szó..
, ha megengeditek elsőként a magamét osztanám meg Veletek - bár az idén viszonylag keveset (7-9e km) futottam, és csak hazai viszonyok (útminőség, benzin, stb.), de több típussal (GL1000, GL650, Cx500E/A-B), ezért jól átlagolható.
Egy szóval k'va jó, és bár egy kicsit ,de egyértelműen ++++.
Röviden: az értékelhetősége kb. 1000 km megtétele után alakul ki - könnyebb i(lényegesen és hidegen is indíthatóság;
- alacsonyabb alapjárati fordulat (ami nem jár együtt a lassú felpörgéssel);
- egyenletesebb (simább) járás,dinamikusság mellett jó (csendes) sebességtartás;
- fajlagosan kisebb fogyasztás (ld. fgyozo ), kb. 0,3- 0,6 l el ;
- és végül, de nem utolsó sorban - nincs 'slussz', mindig tiszta (korom mentes) gy.szikra
+ ahol, és amikor ezen jelenségek bármelyike nem jelentkezik - úgy forduljon orvosához és/vagy gyógyszerészéhez
: a korábban már említett tavaszi Honda-training szervezését (időpont-kérés) elkezdhetnénk
..és hogy a téli álomba ne süllyedjünk nagyon mélyre:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 1436.l2649
Olajnyomás legyen Veletek - a hidegben is
üdv
Kentaur
A hűvösebbre fordult (dermesztően hideg az aszfalt/gumi ) időjárás okán felmelegíteném az elmúlt szezon örömeit bánatait - ha, és amennyiben hajlandóak vagytok megosztani Velünk/velem az IRIDIUM-gyertya használata során szerzett tapasztalatokról volna szó..
, ha megengeditek elsőként a magamét osztanám meg Veletek - bár az idén viszonylag keveset (7-9e km) futottam, és csak hazai viszonyok (útminőség, benzin, stb.), de több típussal (GL1000, GL650, Cx500E/A-B), ezért jól átlagolható.
Egy szóval k'va jó, és bár egy kicsit ,de egyértelműen ++++.
Röviden: az értékelhetősége kb. 1000 km megtétele után alakul ki - könnyebb i(lényegesen és hidegen is indíthatóság;
- alacsonyabb alapjárati fordulat (ami nem jár együtt a lassú felpörgéssel);
- egyenletesebb (simább) járás,dinamikusság mellett jó (csendes) sebességtartás;
- fajlagosan kisebb fogyasztás (ld. fgyozo ), kb. 0,3- 0,6 l el ;
- és végül, de nem utolsó sorban - nincs 'slussz', mindig tiszta (korom mentes) gy.szikra
+ ahol, és amikor ezen jelenségek bármelyike nem jelentkezik - úgy forduljon orvosához és/vagy gyógyszerészéhez
: a korábban már említett tavaszi Honda-training szervezését (időpont-kérés) elkezdhetnénk
..és hogy a téli álomba ne süllyedjünk nagyon mélyre:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 1436.l2649
Olajnyomás legyen Veletek - a hidegben is
üdv
Kentaur
1263
1261-re!
Szia Győző!
Amit ígértem nem felejtettem el, csak kések vele egy kicsit. A börzén, miután elmentél vettem egy kormány lengéscsillapítót aminek a felszerelése fejben nem tűnt túl bonyolultnak aztán végül is három napja azt csinálom minden szabadidőmben. Az a legnagyobb gond, hogy semmi gyári alkatrészt ne kelljen átalakítani, faragni és a teljesen aláfordított helyzetekben se érjen bele semmibe a lgcs., de azért haladok.moli
Szia Győző!
Amit ígértem nem felejtettem el, csak kések vele egy kicsit. A börzén, miután elmentél vettem egy kormány lengéscsillapítót aminek a felszerelése fejben nem tűnt túl bonyolultnak aztán végül is három napja azt csinálom minden szabadidőmben. Az a legnagyobb gond, hogy semmi gyári alkatrészt ne kelljen átalakítani, faragni és a teljesen aláfordított helyzetekben se érjen bele semmibe a lgcs., de azért haladok.moli
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég