CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
1482
1480-ra
Úgy már helyesebb! Egyetértek.
Úgy már helyesebb! Egyetértek.
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok!
Láttam, tagnap már ti is rátaláltatok erre: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/ ... _e-5533969
Ez biztos, hogy 650-es váz? A főoldalon a "Honda CX/GL" gombot megnyomva ha kinagyítom a 650-est akkor a hátsó lábtartó konzol és hátsó fék se passzol ezzel. A 650-esen hátul jobb oldalt (is?) van tárcsa.
Láttam, tagnap már ti is rátaláltatok erre: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/ ... _e-5533969
Ez biztos, hogy 650-es váz? A főoldalon a "Honda CX/GL" gombot megnyomva ha kinagyítom a 650-est akkor a hátsó lábtartó konzol és hátsó fék se passzol ezzel. A 650-esen hátul jobb oldalt (is?) van tárcsa.
Re: CX/GL Te és Motorod
Közbe Google-n találtam ugyan olyan 650-est, mint amilyen a hirdetésbe van. Olyat viszont nem, amilyen a típus leírásba.
Egyébként mi a különbség a 650 és 500 váza között?
Egyébként mi a különbség a 650 és 500 váza között?
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1485
Helló Erik!
Új vagy még itt, most akarsz CX-et venni?
A CX 500 A, B, C,-nek PC01-es váza van.
A CX 500E, CX650E- nek pedik PC06-os.
Ebbe a motorba valószínűleg beleraktak egy CX500 A, B, C-be való blokkot, ha ez egy újabb blokk amibe röpsúlyos fordulatszám szabályzó van (ezt a képeken nem tudtam kivenni), akkor nem is volt szükség gányolásra és ez így gyakorlatilag egy CX500 Eurosportnak felel meg.
Új vagy még itt, most akarsz CX-et venni?
A CX 500 A, B, C,-nek PC01-es váza van.
A CX 500E, CX650E- nek pedik PC06-os.
Ebbe a motorba valószínűleg beleraktak egy CX500 A, B, C-be való blokkot, ha ez egy újabb blokk amibe röpsúlyos fordulatszám szabályzó van (ezt a képeken nem tudtam kivenni), akkor nem is volt szükség gányolásra és ez így gyakorlatilag egy CX500 Eurosportnak felel meg.
Re: CX/GL Te és Motorod
Hello. Még nem írtam ide, de néha olvasom a fórumot. Igen szeretnék venni egy CX-et.
Ez a fordulatszám szabályzós újabb blokk mit takar? Melyik évjáratokba van ez? Ha nem az a blokk került bele akkor milyen gányolás lehet rajta? Nem értem mire volt jó 500ast rakni 650esbe, de holnap megkérdezem a tulajt.
500asnál az A, B, C mit jelent? Azt láttam képekről, hogy van elöl szimpla és dupla tárcsa, meg dupla tárcsát is mintha két méretbe láttam volna.
650esbe van hátul dupla tárcsás is? Mert itt a cx/gl oldalon úgy néz ki mintha az lenne.
Ez a fordulatszám szabályzós újabb blokk mit takar? Melyik évjáratokba van ez? Ha nem az a blokk került bele akkor milyen gányolás lehet rajta? Nem értem mire volt jó 500ast rakni 650esbe, de holnap megkérdezem a tulajt.
500asnál az A, B, C mit jelent? Azt láttam képekről, hogy van elöl szimpla és dupla tárcsa, meg dupla tárcsát is mintha két méretbe láttam volna.
650esbe van hátul dupla tárcsás is? Mert itt a cx/gl oldalon úgy néz ki mintha az lenne.
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1487.
1486-ra
Hallo Erik,
semmi gond a hiányos ismeretekkel - a 70-es, 80-as évek egyébként is a Nagy kísérletezések ' évtizede volt.., sok-sok módosítással egy típuson/egy évjáraton belül is - akár...
1. az 'A/B' keresztben - 500 cc V2/80 fokban túra változata;
2. a 'C ', más néven a 'soft Chopper', 500 cc, 16' os h.kerék, csepp-tank, elöl szimpla tárcsafék US/Jap version,stb.;
3. az 'E', a sport/túra változat, 500/650 cc, ProLink közp. h.rugózás,elöl 1-4 fok.bólintás szabályzó, stb.
ld. foto,...és még sok-sok info/adat - a GL változatokat nem részletezve...
Hajrá Verjük fel a port együtt !
üdv
Kentaur
Hallo Erik,
semmi gond a hiányos ismeretekkel - a 70-es, 80-as évek egyébként is a Nagy kísérletezések ' évtizede volt.., sok-sok módosítással egy típuson/egy évjáraton belül is - akár...
1. az 'A/B' keresztben - 500 cc V2/80 fokban túra változata;
2. a 'C ', más néven a 'soft Chopper', 500 cc, 16' os h.kerék, csepp-tank, elöl szimpla tárcsafék US/Jap version,stb.;
3. az 'E', a sport/túra változat, 500/650 cc, ProLink közp. h.rugózás,elöl 1-4 fok.bólintás szabályzó, stb.
ld. foto,...és még sok-sok info/adat - a GL változatokat nem részletezve...
Hajrá Verjük fel a port együtt !
üdv
Kentaur
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára kentaur 2012.02.23., csüt. 14:18-kor.
1488
Sziasztok!
DID japán vez.lánc olcsóbb lett, 14.670, ha kell hívj, 06202761490 moli
DID japán vez.lánc olcsóbb lett, 14.670, ha kell hívj, 06202761490 moli
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1489
Azt már megvitattuk korábban h az oldalunkon lévő 650-es képpel gond van, mert hogy az valójában az eredi kép negatívja.
Szóval az általánosan az európai piacon kapható CX-ek azok elől dupla tárcsásak.
Valóban van tárcsa méret eltérés a következő képen.
CX500A=CX500B=CX500C = CX400 és talán még CX500 Delux –é is azonos ám ezek kisebbek mint a CX500E = CX650 = GL650 = GL500.
A CX650C –ről most ne ejtsünk szót mert az VT500C Vázban van.
Amit még meg kell említeni a témában h a CX500A=CX500B=CX500C = CX400 és talán még CX500 Delux első féke lehet 1 vagy 2 dugós. Talán 1981 –től tutti a 2 dugó előtte jellemezően 1 munkahengeres a fék.
Az Eurosport (CX500E, CX650E) tárcsás hárul, de csak 1 tárcsája van és talán csak a Molinak van azon az 1 tárcsán 2 fékhenger :- )
fordulatszám szabályzós újabb blokk mit takar ? - azt gondolom h itt a röppsúlyos gyújtásra gondolt a kollega.
Mert h a gyújtás az lehet CDI gyújtás (kb.10x10-es fekete doboz az ülés alatt ) vagy röppsúlyos gyújtás (2 szürke gyufásdoboz ).
Ezeknél a gyújtás trafó is más. CDI –nél csak 1 vezeték megy a gyújtás trafóba a röppsúlyosnál 2 .
Más az elektromos bekötés is: CDI –nél úgy veszed le a gyújtást h a kormány kapcsolón a gyújtás vezetéket földre teszi.
Röppsúlyosnál megszünteti a pozitívot.
500asnál az A, B, C mit jelent? - alapvetően váz / tank és kerék eltérést.
Az első kerék méretben minden esetben egyforma, a C-nél viszont a hátsó nem 18 –as hanem csak 16-os.
Ám a gumi ballonosabb így kerék átmérő eltérés szinte nincs is.
Az A –nál viszont a hűtőtakaró az műanyag, a többinél szépen polírozható alumínium.
Szóval az általánosan az európai piacon kapható CX-ek azok elől dupla tárcsásak.
Valóban van tárcsa méret eltérés a következő képen.
CX500A=CX500B=CX500C = CX400 és talán még CX500 Delux –é is azonos ám ezek kisebbek mint a CX500E = CX650 = GL650 = GL500.
A CX650C –ről most ne ejtsünk szót mert az VT500C Vázban van.
Amit még meg kell említeni a témában h a CX500A=CX500B=CX500C = CX400 és talán még CX500 Delux első féke lehet 1 vagy 2 dugós. Talán 1981 –től tutti a 2 dugó előtte jellemezően 1 munkahengeres a fék.
Az Eurosport (CX500E, CX650E) tárcsás hárul, de csak 1 tárcsája van és talán csak a Molinak van azon az 1 tárcsán 2 fékhenger :- )
fordulatszám szabályzós újabb blokk mit takar ? - azt gondolom h itt a röppsúlyos gyújtásra gondolt a kollega.
Mert h a gyújtás az lehet CDI gyújtás (kb.10x10-es fekete doboz az ülés alatt ) vagy röppsúlyos gyújtás (2 szürke gyufásdoboz ).
Ezeknél a gyújtás trafó is más. CDI –nél csak 1 vezeték megy a gyújtás trafóba a röppsúlyosnál 2 .
Más az elektromos bekötés is: CDI –nél úgy veszed le a gyújtást h a kormány kapcsolón a gyújtás vezetéket földre teszi.
Röppsúlyosnál megszünteti a pozitívot.
500asnál az A, B, C mit jelent? - alapvetően váz / tank és kerék eltérést.
Az első kerék méretben minden esetben egyforma, a C-nél viszont a hátsó nem 18 –as hanem csak 16-os.
Ám a gumi ballonosabb így kerék átmérő eltérés szinte nincs is.
Az A –nál viszont a hűtőtakaró az műanyag, a többinél szépen polírozható alumínium.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég