CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1566.
1561-re
…egyszer azt szeretnem , ha az osszes motor amit szereztem" életet leheltem(kentaur 2008-2012), melyek új tulajdonosaik nagyobb része barataim is lettek, mind egyutt lenne
CB 250T 1978
CX 500A 1978
CX 500A 1980
CX 500A 1980
CX 500B 1981
CX 500B 1981 Umbau/CafeRacer
CX 500B 1981
CX 500E 1982 EU
CX 500E 1983 US
CX 500Custom 1983
CX 500Custom 1980 Umbau
CX 500Custom 1982 Umbau
CX 500B 1983
CX 500B 1982
CX 650Custom 1984
Cx 650E Sport 1983 CA/US
CX 650E Sport 1985 HU
GL 650váz/500asblokkal 1983 UK
GL 650váz/500asblokkal 1984 EU
GL 650 1984
GL 700 1984 Ltd
VF 750 Sabre 1984
GL 1000 EZ 31.10.1975 Ltd
GL 1000 EZ 15.01.1978 Ltd, a teljesség igénye nélkül és a tévedés kockázatával...
CX 500 cc blok 2db
CX 650 cc blok 1db …folyt.köv.
1559-re
Hallo maclas,
...Verjük fel a port Együtt...én is szívesen ott lennék
üdv
kentaur
…egyszer azt szeretnem , ha az osszes motor amit szereztem" életet leheltem(kentaur 2008-2012), melyek új tulajdonosaik nagyobb része barataim is lettek, mind egyutt lenne
CB 250T 1978
CX 500A 1978
CX 500A 1980
CX 500A 1980
CX 500B 1981
CX 500B 1981 Umbau/CafeRacer
CX 500B 1981
CX 500E 1982 EU
CX 500E 1983 US
CX 500Custom 1983
CX 500Custom 1980 Umbau
CX 500Custom 1982 Umbau
CX 500B 1983
CX 500B 1982
CX 650Custom 1984
Cx 650E Sport 1983 CA/US
CX 650E Sport 1985 HU
GL 650váz/500asblokkal 1983 UK
GL 650váz/500asblokkal 1984 EU
GL 650 1984
GL 700 1984 Ltd
VF 750 Sabre 1984
GL 1000 EZ 31.10.1975 Ltd
GL 1000 EZ 15.01.1978 Ltd, a teljesség igénye nélkül és a tévedés kockázatával...
CX 500 cc blok 2db
CX 650 cc blok 1db …folyt.köv.
1559-re
Hallo maclas,
...Verjük fel a port Együtt...én is szívesen ott lennék
üdv
kentaur
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kentaur 2012.03.08., csüt. 08:35-kor.
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1568.
1567-re
...du hast recht, du bist ein Glückspilz
és, ha..,amennyiben igazad lenne (mármint,h. csak értékkel/értékén adni jó), akkor Neked is jóval magasabb lenne/lehetne a helyreállítási költséged..,nekem meg tömöttebb lenne a zsebem
...én voltam, h. adhattam .., hozzá járulhattam mások öröméhez is...többszörösét kapva (nem garasokban számolva) vissza
...du hast recht, du bist ein Glückspilz
és, ha..,amennyiben igazad lenne (mármint,h. csak értékkel/értékén adni jó), akkor Neked is jóval magasabb lenne/lehetne a helyreállítási költséged..,nekem meg tömöttebb lenne a zsebem
...én voltam, h. adhattam .., hozzá járulhattam mások öröméhez is...többszörösét kapva (nem garasokban számolva) vissza
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1569
1563-ra
Srácok, mondjatok nekem is valami bővebbet erről a Hondás motoros tanulásról ...
ár, tartalom, milyen motor, hol stb ... lehet h akkor benevezek én is.
Egy ilyen buliból miért maradjak ki?
Srácok, mondjatok nekem is valami bővebbet erről a Hondás motoros tanulásról ...
ár, tartalom, milyen motor, hol stb ... lehet h akkor benevezek én is.
Egy ilyen buliból miért maradjak ki?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1570 - Honda Safety Tréning
Sziasztok!
Ez a Honda-Safety nem akármi. Eddig csak pozitív véleményeket hallottam róla, és láttam már videót is arról, hogy mit tudnak az instruktorok. (pl: http://www.youtube.com/watch?v=hjeG2x0OfJ8 )
Bár él bennem egy olyan feltételezés, hogy a CX650E-vel még a jogsivizsgás rutinkört sem tudnám megcsinálni (valószínűleg a 8-asnál elvéreznék, a V2 meg a kardán nem a finom adagolhatóság mintaképe), ettől függetlenül egy kis tanult rutin bármikor jól jöhet, szélsőséges esetben életet is menthet. (A kíváncsiak kedvéért: anno a mai napig meglevő ETZ250-esemmel vizsgáztam le, azzal gyerekjáték volt a rutin.)
A "beugró" nem kevés (45eFt rémlik), de ha sikerül némi (nem jelentéktelen) kedvezményt összehozni, én is beszállnék.
Remélem, sikerül! Micsoda buli lenne 5-10-(még több?) CX-es a kiképzőpályán!
Ez a Honda-Safety nem akármi. Eddig csak pozitív véleményeket hallottam róla, és láttam már videót is arról, hogy mit tudnak az instruktorok. (pl: http://www.youtube.com/watch?v=hjeG2x0OfJ8 )
Bár él bennem egy olyan feltételezés, hogy a CX650E-vel még a jogsivizsgás rutinkört sem tudnám megcsinálni (valószínűleg a 8-asnál elvéreznék, a V2 meg a kardán nem a finom adagolhatóság mintaképe), ettől függetlenül egy kis tanult rutin bármikor jól jöhet, szélsőséges esetben életet is menthet. (A kíváncsiak kedvéért: anno a mai napig meglevő ETZ250-esemmel vizsgáztam le, azzal gyerekjáték volt a rutin.)
A "beugró" nem kevés (45eFt rémlik), de ha sikerül némi (nem jelentéktelen) kedvezményt összehozni, én is beszállnék.
Remélem, sikerül! Micsoda buli lenne 5-10-(még több?) CX-es a kiképzőpályán!
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1571 - 1567-re
Kentaur, a GL700 az egyfajta kuriózum lehetett, hiszen azt tudomásom szerint csak Ausztráliában forgalmazták.
(Tudom-tudom, a globalizáció, de mégis...! Egy motort onnan ideutaztatni nem lehetett olcsó vállalkozás!)
(Tudom-tudom, a globalizáció, de mégis...! Egy motort onnan ideutaztatni nem lehetett olcsó vállalkozás!)
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
1572
Uraim!
Válaszok a Safety Honda Tréningre! NEM kell saját motor illetve nem is lehet!! Mindenki az Ő Honda 600-as Hornett-jükkkel tréningezik, ugyanis ezek fel vannak szerelve olyan bukócsővel ami ha - netán elesnél - nem nyom agyon a motor!!
Természetesen futok egy kört a szervezőkkel (akció ügyben ) és ha tudok valamit majd megírom! Limitált létszám van 10 fő! Azért, hogy mindenkivel tudjanak foglalkozni!
Pesta jól tudja, az ár 45 rugó de én kedvezménnyel 25-ért voltam ( így már ehető szerintem )! Rendkívül hasznos dolognak tartom és nagyon rendesek az instruktorok! Egyébként - ahogy írtam is - a Facebook-on fent vannak ( én is ) amint éppen tréningezünk!
Válaszok a Safety Honda Tréningre! NEM kell saját motor illetve nem is lehet!! Mindenki az Ő Honda 600-as Hornett-jükkkel tréningezik, ugyanis ezek fel vannak szerelve olyan bukócsővel ami ha - netán elesnél - nem nyom agyon a motor!!
Természetesen futok egy kört a szervezőkkel (akció ügyben ) és ha tudok valamit majd megírom! Limitált létszám van 10 fő! Azért, hogy mindenkivel tudjanak foglalkozni!
Pesta jól tudja, az ár 45 rugó de én kedvezménnyel 25-ért voltam ( így már ehető szerintem )! Rendkívül hasznos dolognak tartom és nagyon rendesek az instruktorok! Egyébként - ahogy írtam is - a Facebook-on fent vannak ( én is ) amint éppen tréningezünk!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1573
1513-ra:
Győző!
Belenéztem az általad belinkeld youtube-os videókba, bár bevallom nem néztem mindet végig, mert nem volt felesleges másfél órám erre az életemből.
A legjobban az tetszett hogy utána megnéztem a telefonomban a számod, ami így kezdődik: +36 70......
Na ekkor röhögtem a legnagyobbat.
Viszont szeretném felhívni valamire a figyelmedet:
A te hozzászólásod sorszáma 1513!
A 15-ös szám jelentése:
A 15-ös a "varázsló" száma, ez különleges írói tehetséget, művészi hajlamot, muzikalitást, kiváló szónoki képességet kölcsönöz. E szám mély ezoterikus jelentéssel bír, az összes szám közül a legszerencsésebb, képes boldoggá tenni környezetét, örömet szerezni másoknak, világosságot teremt a sötétben, feltéve ha e szám mágikus és szerencsés vibrálását nem használja fel önző célokra. A 15-ös vibrációja speciális természetfölötti erőre és könnyű pénzszerzésre hajlamosít.
A 13-as szám jelentése:
A 13-as a felfordulás és a pusztulás száma. Régente egy olyan "csontváz" vagy "halál" képével ábrázolták, aki kezében a kaszával egy zöld mezőben levágott fejek között kaszabol, de a fejek helyett mindig újabb fejek jelennek meg. Tehát, ha a 13-as vibrálásában lévő személy nem megfelelően alkalmazkodik, könnyen veszélybe kerülhet, de felkészültséggel a negatív hatásokat csökkentheti, kikerülheti.
A sorszám 1513!
Ha összeadjuk az első számot a másodikkal: 1+5=6
Ha összeadjuk a második számot a harmadikkal: 5+1=6
És végül az utolsó számot összeadjuk önmagával: 3+3=6
Ha a három eredményt egymás után írjuk a végeredmény: 666 A sátán száma!!!
Na ehhez mit szólsz!
Győző!
Belenéztem az általad belinkeld youtube-os videókba, bár bevallom nem néztem mindet végig, mert nem volt felesleges másfél órám erre az életemből.
A legjobban az tetszett hogy utána megnéztem a telefonomban a számod, ami így kezdődik: +36 70......
Na ekkor röhögtem a legnagyobbat.
Viszont szeretném felhívni valamire a figyelmedet:
A te hozzászólásod sorszáma 1513!
A 15-ös szám jelentése:
A 15-ös a "varázsló" száma, ez különleges írói tehetséget, művészi hajlamot, muzikalitást, kiváló szónoki képességet kölcsönöz. E szám mély ezoterikus jelentéssel bír, az összes szám közül a legszerencsésebb, képes boldoggá tenni környezetét, örömet szerezni másoknak, világosságot teremt a sötétben, feltéve ha e szám mágikus és szerencsés vibrálását nem használja fel önző célokra. A 15-ös vibrációja speciális természetfölötti erőre és könnyű pénzszerzésre hajlamosít.
A 13-as szám jelentése:
A 13-as a felfordulás és a pusztulás száma. Régente egy olyan "csontváz" vagy "halál" képével ábrázolták, aki kezében a kaszával egy zöld mezőben levágott fejek között kaszabol, de a fejek helyett mindig újabb fejek jelennek meg. Tehát, ha a 13-as vibrálásában lévő személy nem megfelelően alkalmazkodik, könnyen veszélybe kerülhet, de felkészültséggel a negatív hatásokat csökkentheti, kikerülheti.
A sorszám 1513!
Ha összeadjuk az első számot a másodikkal: 1+5=6
Ha összeadjuk a második számot a harmadikkal: 5+1=6
És végül az utolsó számot összeadjuk önmagával: 3+3=6
Ha a három eredményt egymás után írjuk a végeredmény: 666 A sátán száma!!!
Na ehhez mit szólsz!
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1574.
1570-re
..ennek már külön PR ja lehetne.., egy kicsit talán ná is magyar motoros társadalmat
1571-re
Hallo Pesta,
a nevezett típus csak nevében 700-as (a tévedés kockázatával) , a limitált (ca. 800db> ez a No.419) jelzés a japán belpiacnak szól (a f.fékmhengeren, h.vízkiegy.tartály-kupak,apró eltérések (pl.h.lámpa-prizma), piros lámpa felvillan 80 km/h felett nem olajnyomás , stb. az eltérés-specialista forrest99 biztosan tudna még hozzátenni .
A beszerzés tavaly tavasszal történt UK-ból - kb. 2-2,5 hó múlva (CXGL Találkozó Mo. ) talán aszfalton lesz
A 650e matrica-kollekció (gyári minőségben) hamarosan hozzáférhető lesz - érdeklődés esetén
1573-ra
Pali ez a számmisztika - zseniális
Verjük fel a port együttt
üdv
kentaur
..ennek már külön PR ja lehetne.., egy kicsit talán ná is magyar motoros társadalmat
1571-re
Hallo Pesta,
a nevezett típus csak nevében 700-as (a tévedés kockázatával) , a limitált (ca. 800db> ez a No.419) jelzés a japán belpiacnak szól (a f.fékmhengeren, h.vízkiegy.tartály-kupak,apró eltérések (pl.h.lámpa-prizma), piros lámpa felvillan 80 km/h felett nem olajnyomás , stb. az eltérés-specialista forrest99 biztosan tudna még hozzátenni .
A beszerzés tavaly tavasszal történt UK-ból - kb. 2-2,5 hó múlva (CXGL Találkozó Mo. ) talán aszfalton lesz
A 650e matrica-kollekció (gyári minőségben) hamarosan hozzáférhető lesz - érdeklődés esetén
1573-ra
Pali ez a számmisztika - zseniális
Verjük fel a port együttt
üdv
kentaur
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1575 - 1574-re
Szia Kentaur!
Először is: a CX650E matricakészletre még én is vevő lehetek! Ne feledd el, hogy potenciális vásárlód vagyok - legalábbis ezt az alkatrészt illetően!
Másodszor: a GL700 valóban "csak" egy "650-es", de tudomásom szerint nem a japánok csinálták maguknak, hanem Ausztráliába, valóban limitált szériában. Néha gondolkodóba ejt, hogy egy ilyen nehéz motort, mint a CX, vajon a kis japánok hogyan használtak!?
Maguknak a GL400-ast csinálták, és bizony volt olyan kavarás, hogy egy olyan motornak adták ezt a nevet, amire az ember ránézve azonnal CX500-at mond (semmi köze a világ más részén GL-ként forgalmazott modellhez, még a fantázianeve is más lett: Silverwing helyett egyszerűen csak Wing). Erre varrjon gombot valaki...! A marketing érdekei néha fura helyzeteket eredményeznek...
Először is: a CX650E matricakészletre még én is vevő lehetek! Ne feledd el, hogy potenciális vásárlód vagyok - legalábbis ezt az alkatrészt illetően!
Másodszor: a GL700 valóban "csak" egy "650-es", de tudomásom szerint nem a japánok csinálták maguknak, hanem Ausztráliába, valóban limitált szériában. Néha gondolkodóba ejt, hogy egy ilyen nehéz motort, mint a CX, vajon a kis japánok hogyan használtak!?
Maguknak a GL400-ast csinálták, és bizony volt olyan kavarás, hogy egy olyan motornak adták ezt a nevet, amire az ember ránézve azonnal CX500-at mond (semmi köze a világ más részén GL-ként forgalmazott modellhez, még a fantázianeve is más lett: Silverwing helyett egyszerűen csak Wing). Erre varrjon gombot valaki...! A marketing érdekei néha fura helyzeteket eredményeznek...
Üdv.
Pesta
Pesta
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég