CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
... hogy időben kezd a hozzászoktatást - ohhh nem tudhatjuk h Bakajoe mennyire
időben kezdte el
Azt sem zárhatjuk ki h annyira előre látó volt h már a baba is a motoron ' készült '
Vagy az az árnyékában
Na ez az igazi CX-es elhivatottság ...
időben kezdte el
Azt sem zárhatjuk ki h annyira előre látó volt h már a baba is a motoron ' készült '
Vagy az az árnyékában
Na ez az igazi CX-es elhivatottság ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Pali!
Annak az oldalkocsinak Earls-villája van azt honnan gondoltad beszerezni mert az ezért kellene.
Láttam néhány oldalkocsis csodát azok többnyire azzal vannak szerelve.
Egyébként Nekem is volt egy oldalkocsis motorom(MZ) a 70-es években.
Csodaszép az a gépezetÜdv LF
UI: Sikerült beszerezned a lámpát?
Annak az oldalkocsinak Earls-villája van azt honnan gondoltad beszerezni mert az ezért kellene.
Láttam néhány oldalkocsis csodát azok többnyire azzal vannak szerelve.
Egyébként Nekem is volt egy oldalkocsis motorom(MZ) a 70-es években.
Csodaszép az a gépezetÜdv LF
UI: Sikerült beszerezned a lámpát?
- klb
- Hozzászólások: 322
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: Nyírpazony
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Bakajoe!
Kívánok Neked én is sok türelmet, és kitartást a kiscsajhoz!
Üdv: K.L.
Kívánok Neked én is sok türelmet, és kitartást a kiscsajhoz!
Üdv: K.L.
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
A viccet félretéve a CX egy elég nehéz motor a Velorex pedig egy viszonylag könnyű oldalkocsi. Nekem ugyan még nem volt oldalkocsis motorom Te gondolom sokkal tapasztaltabb vagy ezen a téren. Én csak poénból akartam oldalkocsit hogy néha felteszem, de alapjában szólóba használnám a motorom. Az NKH szerint viszont nem lehet levenni csak ha újra levizsgáztatom szólóként és ha fel akarom rakni akkor megint vizsga oldalkocsisként(minden alkalommal), valamint az oldalkocsiról és a motorról is a magyarországi vezérképviselettől akartak igazolást hogy a kettő összeszerelhető, ezek után feladtam a további harcot a hatóságokkal.
A lámpát még nem vettem meg, de az oldalt megtaláltam köszi. De sikerült nekem is szereznem ugyanolyan lábtartót a Vaterán 6000-ért.
A lámpát még nem vettem meg, de az oldalt megtaláltam köszi. De sikerült nekem is szereznem ugyanolyan lábtartót a Vaterán 6000-ért.
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Na igen de azért az sokkal stabilabb, nem azt írtam, hogy csak olyan van de az az igazi, ez így gyengécske.
Na mindegy ha jól értettem lemondtál róla.
Üdv LF
Na mindegy ha jól értettem lemondtál róla.
Üdv LF
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Én még az NDK-ban használtam az oldalkocsist ott simán levettem és úgy jöttem vele haza ott nem volt probléma, hogy hogy használom.
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Igen, igazából nekem nem létkérdés az oldalkocsi csak azért akartam mert egy ilyen különlegességgel biztos legyőznélek az idei motorszépségversenyen Pusztavacson
-
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2009.12.03., csüt. 18:24
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hello Mindenkinek!
Bocs,h ilyen soká' jelentkezem,de sajnos ritkán jut6ok a géphez,ugyanis a lányom folyton a neten lóg!
A hosszú téli állás után még nem sikerült beindítanom a motort,bár a Győzőtől kaptam 1 jó tanácsot,de még sajna nem próbáltam ki...
Ahogy Ti is,én is nagyon várom már a tavaszt,h a motorra üljünk és találkozzunk!
Kitartás Mindenkinek,már csak 1-2hónap!
Üdv: Palya
ui.: A bemutatkozó oldalon a nevemet elírták,ha tud vki segítsen,ugyanis nem Berenáth hanem Bernáth Pál a nevem! xD
Bocs,h ilyen soká' jelentkezem,de sajnos ritkán jut6ok a géphez,ugyanis a lányom folyton a neten lóg!
A hosszú téli állás után még nem sikerült beindítanom a motort,bár a Győzőtől kaptam 1 jó tanácsot,de még sajna nem próbáltam ki...
Ahogy Ti is,én is nagyon várom már a tavaszt,h a motorra üljünk és találkozzunk!
Kitartás Mindenkinek,már csak 1-2hónap!
Üdv: Palya
ui.: A bemutatkozó oldalon a nevemet elírták,ha tud vki segítsen,ugyanis nem Berenáth hanem Bernáth Pál a nevem! xD
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Az asszony CX-e is ok-s volt Németországban, valahogy így nézhetett ki, mint ez a fekete. Sajnos a vezetékek magukon is viselik a nyomokat.
Amikor a CB-t forgalomba helyeztem, szerettem volna, ha beírják a forgalmiba, hogy vontathat. Így aztán már a kulivonóval, kulit húzván vittem a vizsgára, de elhajtottak. Illetve átment csak nem írták be. Azt mondták, még ha a briefben benne lenne, hogy kint vontathatott... Szal a Hondától kellett volna egy igazolás, hogy ehhez a motorhoz készítettek vonószerkezetet, amivel vontathat.
Amikor a CB-t forgalomba helyeztem, szerettem volna, ha beírják a forgalmiba, hogy vontathat. Így aztán már a kulivonóval, kulit húzván vittem a vizsgára, de elhajtottak. Illetve átment csak nem írták be. Azt mondták, még ha a briefben benne lenne, hogy kint vontathatott... Szal a Hondától kellett volna egy igazolás, hogy ehhez a motorhoz készítettek vonószerkezetet, amivel vontathat.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 45 vendég