CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1683 - Variációk CX500C-re
Szia Pali!
Nagyon tetszett a link, amit küldtél (a cx500online-osat néztem meg)!
Nem is gondoltam volna, hogy a CX500C modellek között lehet különbség tankméretben (ez állati!), generátor-teljesítményben.
A szelephézag mértékének korrekciója is érdekes.
Nomeg végre valahol olvashattam arról, hogy a fojtott karburátorban a légtorok átmérője is kisebb. Így már egy fokkal tisztább a kép. Már csak azt kellene megértenem, hogy a "nyitott" karburátorban miért kisebb a főfúvóka mérete (egyáltalán a 78 meg a 112 számszerűen mit jelentenek?).
Nagyon tetszett a link, amit küldtél (a cx500online-osat néztem meg)!
Nem is gondoltam volna, hogy a CX500C modellek között lehet különbség tankméretben (ez állati!), generátor-teljesítményben.
A szelephézag mértékének korrekciója is érdekes.
Nomeg végre valahol olvashattam arról, hogy a fojtott karburátorban a légtorok átmérője is kisebb. Így már egy fokkal tisztább a kép. Már csak azt kellene megértenem, hogy a "nyitott" karburátorban miért kisebb a főfúvóka mérete (egyáltalán a 78 meg a 112 számszerűen mit jelentenek?).
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1684
1677-re
Itt a hivatalos eltérés/átalakítás a Honda CX500C 37/20kW kapcsán. (egyébként megvan a többi modellre is)
Azt írja hogy az eltérés a kipufogóban és a karburátorban van, megadja a cikkszámokat is.
Kemény L. beszámolt korábban egy általa felfedezett eltérésről is, mi szerint is a 20kW –os karbinál van egy mechanikai akadály is ami a gázadás mértékét is korlátozza.
Érdemes erre is odafigyelni, mert ezek szerint csupán az átfúvókázás nem elég!
Következő oldal
Itt a hivatalos eltérés/átalakítás a Honda CX500C 37/20kW kapcsán. (egyébként megvan a többi modellre is)
Azt írja hogy az eltérés a kipufogóban és a karburátorban van, megadja a cikkszámokat is.
Kemény L. beszámolt korábban egy általa felfedezett eltérésről is, mi szerint is a 20kW –os karbinál van egy mechanikai akadály is ami a gázadás mértékét is korlátozza.
Érdemes erre is odafigyelni, mert ezek szerint csupán az átfúvókázás nem elég!
Következő oldal
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1685
1684-re
Ez jo kis anyag.
Amit beszeltunk telon, az ABCD lengovillaja ugyanaz. Cikkszam szerint neztem, tehat befer a 18-as kerek a C-be, ebbol kovetkezik, hogy az en 17-es kullosom is be kell, hogy ferjen. Huhh, a szivbajt hoztad ram
Ez jo kis anyag.
Amit beszeltunk telon, az ABCD lengovillaja ugyanaz. Cikkszam szerint neztem, tehat befer a 18-as kerek a C-be, ebbol kovetkezik, hogy az en 17-es kullosom is be kell, hogy ferjen. Huhh, a szivbajt hoztad ram
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1691 - 1688-ra
Szia Forrest!
Csak nem egy CX500 Deluxe motorja az?! Igazán meg lennék lepve...
Csak nem egy CX500 Deluxe motorja az?! Igazán meg lennék lepve...
Üdv.
Pesta
Pesta
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég