CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1682

#2631

Hozzászólás Szerző: Pali » 2012.04.12., csüt. 01:20

Szívesen, remélem eligazodsz rajta.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1683 - Variációk CX500C-re

#2632

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2012.04.12., csüt. 09:54

Szia Pali!

Nagyon tetszett a link, amit küldtél (a cx500online-osat néztem meg)!

Nem is gondoltam volna, hogy a CX500C modellek között lehet különbség tankméretben (ez állati!), generátor-teljesítményben.

A szelephézag mértékének korrekciója is érdekes.

Nomeg végre valahol olvashattam arról, hogy a fojtott karburátorban a légtorok átmérője is kisebb. Így már egy fokkal tisztább a kép. Már csak azt kellene megértenem, hogy a "nyitott" karburátorban miért kisebb a főfúvóka mérete (egyáltalán a 78 meg a 112 számszerűen mit jelentenek?).
Üdv.
Pesta

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1684

#2633

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.04.12., csüt. 11:08

1677-re
Itt a hivatalos eltérés/átalakítás a Honda CX500C 37/20kW kapcsán. (egyébként megvan a többi modellre is)
Azt írja hogy az eltérés a kipufogóban és a karburátorban van, megadja a cikkszámokat is.
Kemény L. beszámolt korábban egy általa felfedezett eltérésről is, mi szerint is a 20kW –os karbinál van egy mechanikai akadály is ami a gázadás mértékét is korlátozza.
Érdemes erre is odafigyelni, mert ezek szerint csupán az átfúvókázás nem elég!
Kép

Következő oldal

Kép
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1685

#2634

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.04.12., csüt. 14:47

1684-re

Ez jo kis anyag.

Amit beszeltunk telon, az ABCD lengovillaja ugyanaz. Cikkszam szerint neztem, tehat befer a 18-as kerek a C-be, ebbol kovetkezik, hogy az en 17-es kullosom is be kell, hogy ferjen. Huhh, a szivbajt hoztad ram ;)

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1686

#2635

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.04.12., csüt. 15:31

1685-re
basszus de ezek szerint mégsem eléggé! - akkor nem sikerült most küllős kereket örökölnöm :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

moli
Hozzászólások: 314
Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
Kapcsolat:

1687

#2636

Hozzászólás Szerző: moli » 2012.04.12., csüt. 20:13

1683-ra!
Szia Pesta!
78-0,78mm, 112-1,12mm. moli

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1688

#2637

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.04.12., csüt. 20:25

A kep cime: Vegre szabadlabon :D

Ma szivhatott vegre egy kis friss levegot Erna bebi, mentem is vele egy karikat az udvarban.

A talalos kerdes a masodik kephez kapcsolodik: Ha az Erna mar gurul, akkor ez meg mi?
DSCI0427.JPG
DSCI0418.JPG

Avatar
rzoli68
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.11.09., szer. 21:32
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

1689

#2638

Hozzászólás Szerző: rzoli68 » 2012.04.12., csüt. 21:11

1688-ra
Talán csak nem kölcsönblokk rászoruló márkatársak segítésére? :lol:

Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1690

#2639

Hozzászólás Szerző: Pali » 2012.04.12., csüt. 21:35

1688-ra:

Én asszem tudom mi ez, de nem lenne tisztességes ha elárulnám,
legyen meglepetés a Forrest is annak szánta. ;)

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1691 - 1688-ra

#2640

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2012.04.13., pén. 08:02

Szia Forrest!

Csak nem egy CX500 Deluxe motorja az?! Igazán meg lennék lepve... :D
Üdv.
Pesta

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég