CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1710

#2661

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.04.17., kedd 16:59

K. Csaba tudomásom szerint egy megbízható és alapos ember – annak ellenére is h HITEHAGYÓ ! :- )
Szóval ha kicserélte a cuccokat akkor minden bizonnyal nem hibázott… de ha valami már elve gyári hibás volt akkor ?! 100km sem kell… nem lehet kizárni ezt a lehetőséget sem. Az viszont tény h a vákumos csap egy plusz hibaforrás.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

lakiluk
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2010.09.10., pén. 13:22
Tartózkodási hely: Lajosmizse
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#2662

Hozzászólás Szerző: lakiluk » 2012.04.17., kedd 17:28

1711

Megértem és kérdezem milyen tipusú csapot ajánlasz,és mennyibe kerül?

K.Csaba
Hozzászólások: 41
Csatlakozott: 2010.01.12., kedd 14:44
Tartózkodási hely: Szajol
Kapcsolat:

1712.

#2663

Hozzászólás Szerző: K.Csaba » 2012.04.17., kedd 20:49

Sziasztok!

Csak hogy én is hozzászóljak a témához....
Tény, hogy miután kicseréltem a benzincsap belső alkatrészeit a felújító készletben található új darabokra, utána valóban nehezebben indult több napos álás után. Az eredeti membrán nem volt szakadt, hanem a benzin útját elzáró gumifelület volt sérült, így a csap, egy kicsit vákum nélkül is átengedett. Ez semmi galibát nem okozott, csak a tank levételekor volt bosszantó, hogy zárt benzincsapnál is szivárgott a benzin. Ezért hogy minden renben legyen a gépen, ezt is kicseréltem. Előtte akár három hetes álás után is pöcc-re indult, utána viszont már nehezebben.
Lehet szügsége volt az úszóházaknak,a rosszul záró benzincsap miatti álandó szintentartásra.

Győző!

Bár hivatalosan valóban "hitehagyó" lettem, de azért a szívem egy jókora darabja maradt a CX-eké ;) .

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1713

#2664

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.04.17., kedd 22:08

Nekunk mindket CX vakumos csapos (USA modellek). Ezert, ha sokaig nincs beinditva, le szoktam huzni a karbirol a csapot mukodteto vakumcsovet, racsatlakoztatok egy megfelelo meretut, es sziv-fuj, sziv-fuj... egy darabig, hogy ne a motort kinozzam. Ezert kerdeztem, hogy milyen csap van a CX650E-n.
A masik gond a sok inditozassal azon kivul, hogy kinzod az akksit, oninditot, hogy "onindito" fordulaton nincs megfelelo olajnyomas, foleg a fenti taromanyokban. Ilyenkor lesz nagyon hamar kuka a vezermutengely, himbak hajtokar felsoszem...

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1714

#2665

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.04.18., szer. 11:12

1713-ra
igen K.Csaba azért is gondolunk rád HITEHAGYOTTSÁGOD ellenére is jó szívvvel :-)

lakiluk!
nekem pl. ETZ csap van fennt. Keríts bármlyet amit fel tudsz rá tenni, csak ne vákumos legyen.
Ha más nem, gurulj el egy bontóba és nézz körül ott.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

roli
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

1715

#2666

Hozzászólás Szerző: roli » 2012.04.19., csüt. 20:47

Mivel nem jelezte senki hogy lenne 18-as hátsó kereke esetleg tudtok ajánlani valami bontot ahol utánanézhetnék?
Köszi

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

1716.

#2667

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2012.04.19., csüt. 23:10

Hallo Minden Érintett :!: :!: :!:

:arrow: Drágul a műszaki vizsgáztatás :shock:

MTI

2012. április 19., csütörtök 17:05

" ...többszörösére drágul a műszaki vizsgáztatás a nemzeti fejlesztési miniszter rendelettervezetek szerint, amelyek a kormány honlapján olvashatók.

A segédmotoros kerékpár vizsgáztatása 3090 forintról emelkedne 5000 forintra. A motorkerékpároknál még érzékenyebb a növekedés: 4360 forintról nőne a vizsgadíj 11 000 forintra.

A magasabb díjak a tervezet szerint a rendelet Magyar Közlönybeli megjelenését követően 30 nap múlva lépnek hatályba...."

No comment :(

Hhhmmmm...

Más :arrow: Kedves Ügyfeleink, és motoros Barátaink !



Honda Nyílt hétvége, motor tesztelés

Safety Hungary bemutatása / Önkéntes VÉRADÁS !!!

Honda Nyílt hétvége ?

Szeretettel várunk minden motoros érdeklődőt erre a motoros nyílt napra.

Itt lesz minden ami szem szájnak ingere, de legfőképpen a 2012-es Honda modellek, amik

Közül egy-két modellt ki is próbálhattok.

A Honda Hungary jóvoltából bemutatásra kerül a Honda Hungary vezetéstechnikai tréning.

E mellet szeretnénk a kellemest a hasznossal összekötni, és folytatni,egy nemes közhasznú indítványt, a motoros véradást.

Időpont: 2012.05.19 / Szombat / 8:00 – 16:00 -ig tervezzük !

Safety Hungary ?

Safety Hungary = Motorkerékpáros vezetéstechnikai Tréning

Hivatalos Honda márkaképviseletnél regisztrált és jelentkezett ügyfeleknek, az alap ár

- 50 % -ért vehetik igénybe ezt a magas színvonalú motoros képzési szolgáltatást.

A képzés 1, illetve 2 napos tréning napokból áll.

A motoros oktatók részletesen bemutatják, hogy miről is szól ez a tréning.

Legalább egyszer minden Magyar motorosnak, legyen az kezdő, vagy haladó, meg kell hogy

mérettesse magát.

Ha van időtök látogassatok el a következő oldalra : http://www.safetyhungary.hu

Véradás ? :idea:
Sok szeretettel várunk minden motorost, motoros érdeklődőt, és persze mindenkit, aki egészséges.

Meleg étellel, frissítő italokkal szolgálunk, és kedveskedünk minden véradónak.

Megkérünk benneteket, hogy vegyetek részt, ebben a közhasznú programban. Köszönjük !..."

Verjük fel a port együtt :!: :!: :!:
üdv
kentaur
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kentaur 2012.04.29., vas. 11:29-kor.

roli
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

1717

#2668

Hozzászólás Szerző: roli » 2012.04.20., pén. 14:31

A szelepbeálitásokhoz kéne egy kis tanács.Az én gépembe egy cx500jelű motor van valószinű79es kiadású.a könyvbe amit kaptam hozzá a szivó szelepre 0.08mm a kipufogora 0.10mm-ert ir.A neten viszont az olvastam egy német oldalon hogy a 37 kwos motroknál a szivót 0.10 re a kipufogót 0.12re kell álitani.Most akkor mi a helyes mi a ti véleményetek?

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

1718.

#2669

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2012.04.20., pén. 18:18

1717-re
Hallo Roli,
az a 650 es block adata (0,10/0,12) :!: , de a szelepek állapotától is függ :roll: , ill. eltérhet... :idea: a kérdésben, többek között, Molicx, és oldBandi is megszólíthatóak... :)

Hajrá és üdv
kentaur

Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

1019

#2670

Hozzászólás Szerző: klb » 2012.04.20., pén. 20:13

1017-re.

Szia Roli!

Én az 500-ast 0.08/0.1-reállítottam.
Megnéztem a Haynes könyvben, és meglepődtem.
Amit most írok azt ott találtam.

"Szelep hézagok-hideg motor
CX500-A, CX500-B, CX500C-B, és összes 650-es modell 0.1 és 0.12
Összes más 500-as modellek 0.08 és 0.1"

Ezek szerint az CX-500E, CX500D, GL 500, 0.08 /0.1 ??
Mi lehet az oka? Miben különbozhetnek?
Az 500e nek és az összes 500-asnak és a 650-esnek más-más a vezérlése.
Valószínű lehet, hogy a 37Kw-os szelepei nagyobb hőterhelésnek vannak kitéve, (nagyobb a hőtágulás) mint a 20Kw-osé ezért lehet, hogy úgy igaz ahogy a német oldalon találtad.
Ez csak az én elképzelésem, de vannak köztünk akiki már állítottak sok CX szelephézagot,Ők tudják a tutit.

KLB.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég