CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1710
K. Csaba tudomásom szerint egy megbízható és alapos ember – annak ellenére is h HITEHAGYÓ ! :- )
Szóval ha kicserélte a cuccokat akkor minden bizonnyal nem hibázott… de ha valami már elve gyári hibás volt akkor ?! 100km sem kell… nem lehet kizárni ezt a lehetőséget sem. Az viszont tény h a vákumos csap egy plusz hibaforrás.
Szóval ha kicserélte a cuccokat akkor minden bizonnyal nem hibázott… de ha valami már elve gyári hibás volt akkor ?! 100km sem kell… nem lehet kizárni ezt a lehetőséget sem. Az viszont tény h a vákumos csap egy plusz hibaforrás.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2010.09.10., pén. 13:22
- Tartózkodási hely: Lajosmizse
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
1711
Megértem és kérdezem milyen tipusú csapot ajánlasz,és mennyibe kerül?
Megértem és kérdezem milyen tipusú csapot ajánlasz,és mennyibe kerül?
-
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2010.01.12., kedd 14:44
- Tartózkodási hely: Szajol
- Kapcsolat:
1712.
Sziasztok!
Csak hogy én is hozzászóljak a témához....
Tény, hogy miután kicseréltem a benzincsap belső alkatrészeit a felújító készletben található új darabokra, utána valóban nehezebben indult több napos álás után. Az eredeti membrán nem volt szakadt, hanem a benzin útját elzáró gumifelület volt sérült, így a csap, egy kicsit vákum nélkül is átengedett. Ez semmi galibát nem okozott, csak a tank levételekor volt bosszantó, hogy zárt benzincsapnál is szivárgott a benzin. Ezért hogy minden renben legyen a gépen, ezt is kicseréltem. Előtte akár három hetes álás után is pöcc-re indult, utána viszont már nehezebben.
Lehet szügsége volt az úszóházaknak,a rosszul záró benzincsap miatti álandó szintentartásra.
Győző!
Bár hivatalosan valóban "hitehagyó" lettem, de azért a szívem egy jókora darabja maradt a CX-eké .
Csak hogy én is hozzászóljak a témához....
Tény, hogy miután kicseréltem a benzincsap belső alkatrészeit a felújító készletben található új darabokra, utána valóban nehezebben indult több napos álás után. Az eredeti membrán nem volt szakadt, hanem a benzin útját elzáró gumifelület volt sérült, így a csap, egy kicsit vákum nélkül is átengedett. Ez semmi galibát nem okozott, csak a tank levételekor volt bosszantó, hogy zárt benzincsapnál is szivárgott a benzin. Ezért hogy minden renben legyen a gépen, ezt is kicseréltem. Előtte akár három hetes álás után is pöcc-re indult, utána viszont már nehezebben.
Lehet szügsége volt az úszóházaknak,a rosszul záró benzincsap miatti álandó szintentartásra.
Győző!
Bár hivatalosan valóban "hitehagyó" lettem, de azért a szívem egy jókora darabja maradt a CX-eké .
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1713
Nekunk mindket CX vakumos csapos (USA modellek). Ezert, ha sokaig nincs beinditva, le szoktam huzni a karbirol a csapot mukodteto vakumcsovet, racsatlakoztatok egy megfelelo meretut, es sziv-fuj, sziv-fuj... egy darabig, hogy ne a motort kinozzam. Ezert kerdeztem, hogy milyen csap van a CX650E-n.
A masik gond a sok inditozassal azon kivul, hogy kinzod az akksit, oninditot, hogy "onindito" fordulaton nincs megfelelo olajnyomas, foleg a fenti taromanyokban. Ilyenkor lesz nagyon hamar kuka a vezermutengely, himbak hajtokar felsoszem...
A masik gond a sok inditozassal azon kivul, hogy kinzod az akksit, oninditot, hogy "onindito" fordulaton nincs megfelelo olajnyomas, foleg a fenti taromanyokban. Ilyenkor lesz nagyon hamar kuka a vezermutengely, himbak hajtokar felsoszem...
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1714
1713-ra
igen K.Csaba azért is gondolunk rád HITEHAGYOTTSÁGOD ellenére is jó szívvvel
lakiluk!
nekem pl. ETZ csap van fennt. Keríts bármlyet amit fel tudsz rá tenni, csak ne vákumos legyen.
Ha más nem, gurulj el egy bontóba és nézz körül ott.
igen K.Csaba azért is gondolunk rád HITEHAGYOTTSÁGOD ellenére is jó szívvvel
lakiluk!
nekem pl. ETZ csap van fennt. Keríts bármlyet amit fel tudsz rá tenni, csak ne vákumos legyen.
Ha más nem, gurulj el egy bontóba és nézz körül ott.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1716.
Hallo Minden Érintett
Drágul a műszaki vizsgáztatás
MTI
2012. április 19., csütörtök 17:05
" ...többszörösére drágul a műszaki vizsgáztatás a nemzeti fejlesztési miniszter rendelettervezetek szerint, amelyek a kormány honlapján olvashatók.
A segédmotoros kerékpár vizsgáztatása 3090 forintról emelkedne 5000 forintra. A motorkerékpároknál még érzékenyebb a növekedés: 4360 forintról nőne a vizsgadíj 11 000 forintra.
A magasabb díjak a tervezet szerint a rendelet Magyar Közlönybeli megjelenését követően 30 nap múlva lépnek hatályba...."
No comment
Hhhmmmm...
Más Kedves Ügyfeleink, és motoros Barátaink !
Honda Nyílt hétvége, motor tesztelés
Safety Hungary bemutatása / Önkéntes VÉRADÁS !!!
Honda Nyílt hétvége ?
Szeretettel várunk minden motoros érdeklődőt erre a motoros nyílt napra.
Itt lesz minden ami szem szájnak ingere, de legfőképpen a 2012-es Honda modellek, amik
Közül egy-két modellt ki is próbálhattok.
A Honda Hungary jóvoltából bemutatásra kerül a Honda Hungary vezetéstechnikai tréning.
E mellet szeretnénk a kellemest a hasznossal összekötni, és folytatni,egy nemes közhasznú indítványt, a motoros véradást.
Időpont: 2012.05.19 / Szombat / 8:00 – 16:00 -ig tervezzük !
Safety Hungary ?
Safety Hungary = Motorkerékpáros vezetéstechnikai Tréning
Hivatalos Honda márkaképviseletnél regisztrált és jelentkezett ügyfeleknek, az alap ár
- 50 % -ért vehetik igénybe ezt a magas színvonalú motoros képzési szolgáltatást.
A képzés 1, illetve 2 napos tréning napokból áll.
A motoros oktatók részletesen bemutatják, hogy miről is szól ez a tréning.
Legalább egyszer minden Magyar motorosnak, legyen az kezdő, vagy haladó, meg kell hogy
mérettesse magát.
Ha van időtök látogassatok el a következő oldalra : http://www.safetyhungary.hu
Véradás ?
Sok szeretettel várunk minden motorost, motoros érdeklődőt, és persze mindenkit, aki egészséges.
Meleg étellel, frissítő italokkal szolgálunk, és kedveskedünk minden véradónak.
Megkérünk benneteket, hogy vegyetek részt, ebben a közhasznú programban. Köszönjük !..."
Verjük fel a port együtt
üdv
kentaur
Drágul a műszaki vizsgáztatás
MTI
2012. április 19., csütörtök 17:05
" ...többszörösére drágul a műszaki vizsgáztatás a nemzeti fejlesztési miniszter rendelettervezetek szerint, amelyek a kormány honlapján olvashatók.
A segédmotoros kerékpár vizsgáztatása 3090 forintról emelkedne 5000 forintra. A motorkerékpároknál még érzékenyebb a növekedés: 4360 forintról nőne a vizsgadíj 11 000 forintra.
A magasabb díjak a tervezet szerint a rendelet Magyar Közlönybeli megjelenését követően 30 nap múlva lépnek hatályba...."
No comment
Hhhmmmm...
Más Kedves Ügyfeleink, és motoros Barátaink !
Honda Nyílt hétvége, motor tesztelés
Safety Hungary bemutatása / Önkéntes VÉRADÁS !!!
Honda Nyílt hétvége ?
Szeretettel várunk minden motoros érdeklődőt erre a motoros nyílt napra.
Itt lesz minden ami szem szájnak ingere, de legfőképpen a 2012-es Honda modellek, amik
Közül egy-két modellt ki is próbálhattok.
A Honda Hungary jóvoltából bemutatásra kerül a Honda Hungary vezetéstechnikai tréning.
E mellet szeretnénk a kellemest a hasznossal összekötni, és folytatni,egy nemes közhasznú indítványt, a motoros véradást.
Időpont: 2012.05.19 / Szombat / 8:00 – 16:00 -ig tervezzük !
Safety Hungary ?
Safety Hungary = Motorkerékpáros vezetéstechnikai Tréning
Hivatalos Honda márkaképviseletnél regisztrált és jelentkezett ügyfeleknek, az alap ár
- 50 % -ért vehetik igénybe ezt a magas színvonalú motoros képzési szolgáltatást.
A képzés 1, illetve 2 napos tréning napokból áll.
A motoros oktatók részletesen bemutatják, hogy miről is szól ez a tréning.
Legalább egyszer minden Magyar motorosnak, legyen az kezdő, vagy haladó, meg kell hogy
mérettesse magát.
Ha van időtök látogassatok el a következő oldalra : http://www.safetyhungary.hu
Véradás ?
Sok szeretettel várunk minden motorost, motoros érdeklődőt, és persze mindenkit, aki egészséges.
Meleg étellel, frissítő italokkal szolgálunk, és kedveskedünk minden véradónak.
Megkérünk benneteket, hogy vegyetek részt, ebben a közhasznú programban. Köszönjük !..."
Verjük fel a port együtt
üdv
kentaur
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kentaur 2012.04.29., vas. 11:29-kor.
-
- Hozzászólások: 96
- Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
- Tartózkodási hely: Szerbia
- Kapcsolat:
1717
A szelepbeálitásokhoz kéne egy kis tanács.Az én gépembe egy cx500jelű motor van valószinű79es kiadású.a könyvbe amit kaptam hozzá a szivó szelepre 0.08mm a kipufogora 0.10mm-ert ir.A neten viszont az olvastam egy német oldalon hogy a 37 kwos motroknál a szivót 0.10 re a kipufogót 0.12re kell álitani.Most akkor mi a helyes mi a ti véleményetek?
- klb
- Hozzászólások: 322
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: Nyírpazony
- Kapcsolat:
1019
1017-re.
Szia Roli!
Én az 500-ast 0.08/0.1-reállítottam.
Megnéztem a Haynes könyvben, és meglepődtem.
Amit most írok azt ott találtam.
"Szelep hézagok-hideg motor
CX500-A, CX500-B, CX500C-B, és összes 650-es modell 0.1 és 0.12
Összes más 500-as modellek 0.08 és 0.1"
Ezek szerint az CX-500E, CX500D, GL 500, 0.08 /0.1 ??
Mi lehet az oka? Miben különbozhetnek?
Az 500e nek és az összes 500-asnak és a 650-esnek más-más a vezérlése.
Valószínű lehet, hogy a 37Kw-os szelepei nagyobb hőterhelésnek vannak kitéve, (nagyobb a hőtágulás) mint a 20Kw-osé ezért lehet, hogy úgy igaz ahogy a német oldalon találtad.
Ez csak az én elképzelésem, de vannak köztünk akiki már állítottak sok CX szelephézagot,Ők tudják a tutit.
KLB.
Szia Roli!
Én az 500-ast 0.08/0.1-reállítottam.
Megnéztem a Haynes könyvben, és meglepődtem.
Amit most írok azt ott találtam.
"Szelep hézagok-hideg motor
CX500-A, CX500-B, CX500C-B, és összes 650-es modell 0.1 és 0.12
Összes más 500-as modellek 0.08 és 0.1"
Ezek szerint az CX-500E, CX500D, GL 500, 0.08 /0.1 ??
Mi lehet az oka? Miben különbozhetnek?
Az 500e nek és az összes 500-asnak és a 650-esnek más-más a vezérlése.
Valószínű lehet, hogy a 37Kw-os szelepei nagyobb hőterhelésnek vannak kitéve, (nagyobb a hőtágulás) mint a 20Kw-osé ezért lehet, hogy úgy igaz ahogy a német oldalon találtad.
Ez csak az én elképzelésem, de vannak köztünk akiki már állítottak sok CX szelephézagot,Ők tudják a tutit.
KLB.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég