CX/GL Te és Motorod
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1041
Kálmán rávilágított a lényegre:
Győző a te motorodban 650-es blokk van 500-as karbival és mivel ilyen "öszvér" motorja senkinek sincs közülünk ennek a fordulatszám mérésnek nincs semmi értelme.
De ha ez az egész a fogyasztáscsökkentésről szól akkor kövesd az én példámat és vegyél egy biciklit! Az 0 liter benzinnel is beéri. Igaz az enyén 100 km-en kb. 1/2 liter "gyümölcs-etanolt" fogyaszt átlagba.
Győző a te motorodban 650-es blokk van 500-as karbival és mivel ilyen "öszvér" motorja senkinek sincs közülünk ennek a fordulatszám mérésnek nincs semmi értelme.
De ha ez az egész a fogyasztáscsökkentésről szól akkor kövesd az én példámat és vegyél egy biciklit! Az 0 liter benzinnel is beéri. Igaz az enyén 100 km-en kb. 1/2 liter "gyümölcs-etanolt" fogyaszt átlagba.
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1742.
az 'öszvér' megoldások egyetlen előnye (marad) - az igénytelenségből fakadó szívósság...
Hallo Minden érintett
..az első 100 km es tesztutak (cx650e) általam korábban nem tapasztalt 'billegés' okát próbálom megfejteni
1. - kerekekben levő túl magas nyomás;
2 - első villaszár helytelen 'nyomás' értékei (szimmering csere előtt van még/friss olaj hiány.;
3 - kormány-csapágy cseréből fakadó 'bejáratlanság' - húz meg-ereszd meg az any(j)át,stb.
Megjegyzés: a 'billegés' egy naggyon rossz érzetű menettulajdonság, mint amikor nyomvályúban/helytelen szögben sínekre hajtáskor érzel..., függőleges geinc mellet a motor akaratlan mozgásúvá válva billeg ki alólad, ami
segédanyag
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/csill ... tasa_1resz
Verjük fel a port együtt (akár 28-án a 'Gyóni beton'on)
üdv
kentaur
Hallo Minden érintett
..az első 100 km es tesztutak (cx650e) általam korábban nem tapasztalt 'billegés' okát próbálom megfejteni
1. - kerekekben levő túl magas nyomás;
2 - első villaszár helytelen 'nyomás' értékei (szimmering csere előtt van még/friss olaj hiány.;
3 - kormány-csapágy cseréből fakadó 'bejáratlanság' - húz meg-ereszd meg az any(j)át,stb.
Megjegyzés: a 'billegés' egy naggyon rossz érzetű menettulajdonság, mint amikor nyomvályúban/helytelen szögben sínekre hajtáskor érzel..., függőleges geinc mellet a motor akaratlan mozgásúvá válva billeg ki alólad, ami
segédanyag
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/csill ... tasa_1resz
Verjük fel a port együtt (akár 28-án a 'Gyóni beton'on)
üdv
kentaur
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kentaur 2012.04.29., vas. 11:30-kor.
-
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
- Kapcsolat:
Re: 1036
Cx500B 60km/h-3000 1/min, 80 km/h-4000 1/min, 100 km/h-5000 1/minbakajoe írta:1032-re
Szia Győző!
Látom téged nagyon érdekelnek a számadatok, hát akkor
csináljunk egy kis statisztikát!
Bakajoe ( CX500C 1980 )- 100km/h ~ 5600, 5700 ford./min
A váltószám érezhetően X km/h - X/2*10 1/min.
Ha a CX500C hátsó kereke kisebb, de a váltó és a kardán áttétele egyezik az A-B modellel, akkor a kerékátmérők arányában pörög többet.
5600/5000=1,12 , 18/16=1,125.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1044
CX500C 100 km/h ~ 5600 ford/min
Cx500B 100 km/h - 5000 ford/min
600 ford/min -ez NAGY eltérés !!!!
Erre mondjon valaki valamit h mi áll ennek a hátterében?
Mert mint látjuk nem a kerék, azok átmérője gyakorlatilag azonos kb. 64cm.
(120/80 18 kb egyenlő 130/90 16)
Akkor ?
Cx500B 100 km/h - 5000 ford/min
600 ford/min -ez NAGY eltérés !!!!
Erre mondjon valaki valamit h mi áll ennek a hátterében?
Mert mint látjuk nem a kerék, azok átmérője gyakorlatilag azonos kb. 64cm.
(120/80 18 kb egyenlő 130/90 16)
Akkor ?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1045
1044-re
Folbosszantottal, ugyhogy kiszamoltam, NEKED
18-as felni atmeroje 45,72 cm
16-os felni atmeroje 40,64 cm
18-ra valo 120/80-as gumi magassaga 9,6 cm
16-ra valo 130/90-es gumi magassaga 11,7 cm
18-as kerek atmeroje gumistuuuuuul 55,32 cm
16-os kerek atmeroje gumistuuuuuul 52,34 cm
3 cm-rel kisebb a C-s szerelt kerek atmeroje, ebbol adodik a kb 500-600-as fordulatszam kulonbseg azonos sebessegnel.
Igy mar ok?
Folbosszantottal, ugyhogy kiszamoltam, NEKED
18-as felni atmeroje 45,72 cm
16-os felni atmeroje 40,64 cm
18-ra valo 120/80-as gumi magassaga 9,6 cm
16-ra valo 130/90-es gumi magassaga 11,7 cm
18-as kerek atmeroje gumistuuuuuul 55,32 cm
16-os kerek atmeroje gumistuuuuuul 52,34 cm
3 cm-rel kisebb a C-s szerelt kerek atmeroje, ebbol adodik a kb 500-600-as fordulatszam kulonbseg azonos sebessegnel.
Igy mar ok?
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1047
1045-re
azért majd 10cm eltérés elég érdekes lenne.
Hogyan mutathat ennyire mást a mérés mint a számolás?
Mert hát 64 cm-t mértünk te meg 55,32cm-t számoltál ... hm?
azért majd 10cm eltérés elég érdekes lenne.
Hogyan mutathat ennyire mást a mérés mint a számolás?
Mert hát 64 cm-t mértünk te meg 55,32cm-t számoltál ... hm?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
- Kapcsolat:
Re: 1045
Kicsit javítok.forrest99 írta:1044-re
Folbosszantottal, ugyhogy kiszamoltam, NEKED
18-as felni atmeroje 45,72 cm
16-os felni atmeroje 40,64 cm
18-ra valo 120/80-as gumi magassaga 9,6 cm
16-ra valo 130/90-es gumi magassaga 11,7 cm
18-as kerek atmeroje gumistuuuuuul 55,32 cm
16-os kerek atmeroje gumistuuuuuul 52,34 cm
3 cm-rel kisebb a C-s szerelt kerek atmeroje, ebbol adodik a kb 500-600-as fordulatszam kulonbseg azonos sebessegnel.
Igy mar ok?
18"-os kerék 120/80-as gumival 64,92 cm átmérőt ad.
16"-os kerék 130/90-as gumival 64,04 cm átmérőt ad.
64,92/64,04=1,01, ez nem egyezik a fordulat aránnyal.
Lehet, hogy gumiméret függő a dolog, vagy az első gumi mérete is más, ahonnan a km hajtás jön.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 23 vendég