CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1770.
1762-re
"...Szep lett gratulalok, kivancsi vagyok ra eloben..." elismerésed nagyon és igazán lekötelez
Tobb (nagyobb) kep, video nincs rola? de,sok-sok dokumentációs jellegű fotó és a uóbbi napokban videót is sikerült már készítenem ..élőben talán 12-én (ma került fel rá a végleges (új) rendszám) mustra alá vehető, amikor is kiderülhet, hogy nincs minden polírozva, galvánozva...
Blokkjat mennyire bontottad meg? ... a block első fele és a hengerfej nem lett megbontva a vízes részen (hűtő, termosztát, vízpumpa és tömítései) és akarburátoron (47 Kw!)dolgoztam többet - a többi hiba feltárást a fülemre bíztam (az első 500 km eddig rendben )
...ami nincs rendben a karbi-szinkron, első (felújított) villa-nyak golyós csapágya helyett kúp-görgősre lesz cserélve, vmint a h.kerék, melyről kiderült a szombati premieren, a több szem (oldalról) többet látnak köszönhetően, hogy ütött/tojás alakú. A gumi futás közben kiegyenlítette, így az nem volt érzékelhető - bár a billegéshez talán ennek is köze volt (és van még) (no meg a kormány csapágynak)...
ennyi cx650e ProGalik 2011oct-2012may
és ezúton is sok-sok KÖSZÖNET Toth Zolinak vill.szer) , Kemény Lacinak, a Dekor-online s Angelikának,ésToth Joe nak (dekor) , Baliunak (e.i.jelzők ) és legfőképpen a szerencsés 'nyertes'nek ,
az új tulajdonosnak GÁLIK MIKLÓSnak , akik mindenben támogattak...
Verjük fel a port együtt
üdv
Kentaur/DragonGarage/CxGlFan
Úh., 2012.05.04.
Jaaa: a z okmányrendszer csak 'egyedi elbírálás/engedélyeztetés' sel engedte az alvázszámot ' hiányos/kevés karakter' re hivatkozva
az RC12... kezdetű alvázszámok kiestek a rendszerből - az új alaptörvény megszületése óta...Hhmmmm
"...Szep lett gratulalok, kivancsi vagyok ra eloben..." elismerésed nagyon és igazán lekötelez
Tobb (nagyobb) kep, video nincs rola? de,sok-sok dokumentációs jellegű fotó és a uóbbi napokban videót is sikerült már készítenem ..élőben talán 12-én (ma került fel rá a végleges (új) rendszám) mustra alá vehető, amikor is kiderülhet, hogy nincs minden polírozva, galvánozva...
Blokkjat mennyire bontottad meg? ... a block első fele és a hengerfej nem lett megbontva a vízes részen (hűtő, termosztát, vízpumpa és tömítései) és akarburátoron (47 Kw!)dolgoztam többet - a többi hiba feltárást a fülemre bíztam (az első 500 km eddig rendben )
...ami nincs rendben a karbi-szinkron, első (felújított) villa-nyak golyós csapágya helyett kúp-görgősre lesz cserélve, vmint a h.kerék, melyről kiderült a szombati premieren, a több szem (oldalról) többet látnak köszönhetően, hogy ütött/tojás alakú. A gumi futás közben kiegyenlítette, így az nem volt érzékelhető - bár a billegéshez talán ennek is köze volt (és van még) (no meg a kormány csapágynak)...
ennyi cx650e ProGalik 2011oct-2012may
és ezúton is sok-sok KÖSZÖNET Toth Zolinak vill.szer) , Kemény Lacinak, a Dekor-online s Angelikának,ésToth Joe nak (dekor) , Baliunak (e.i.jelzők ) és legfőképpen a szerencsés 'nyertes'nek ,
az új tulajdonosnak GÁLIK MIKLÓSnak , akik mindenben támogattak...
Verjük fel a port együtt
üdv
Kentaur/DragonGarage/CxGlFan
Úh., 2012.05.04.
Jaaa: a z okmányrendszer csak 'egyedi elbírálás/engedélyeztetés' sel engedte az alvázszámot ' hiányos/kevés karakter' re hivatkozva
az RC12... kezdetű alvázszámok kiestek a rendszerből - az új alaptörvény megszületése óta...Hhmmmm
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
1771
Üdv Urak!
Elektromos szakértés kellene !
A baloldali irányjelzőm, jelzőim nem működik, a jobbos igen, mi lehet a baj??? ( izzók jók )!
Elektromos szakértés kellene !
A baloldali irányjelzőm, jelzőim nem működik, a jobbos igen, mi lehet a baj??? ( izzók jók )!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1772 - Villogó
Szia Maclas!
Nincs előttem a rajz, de ha oldalspecifikus a probléma, akkor 2 tippem van:
1. Maga az irányjelző kapcsoló hibás.
2. A nem működő oldalon esetleg zárlat van, emiatt nem jut áram egyik indexre sem. Biztosítékok rendben vannak?
Nincs előttem a rajz, de ha oldalspecifikus a probléma, akkor 2 tippem van:
1. Maga az irányjelző kapcsoló hibás.
2. A nem működő oldalon esetleg zárlat van, emiatt nem jut áram egyik indexre sem. Biztosítékok rendben vannak?
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1775
1771-re
ugyan ez volt nálam is csak a jobb oldallal!
Jobb első körben zárlatom volt. Ettől kiment a riasztóm biztosítéka is (mert villogtatott volna aktiváláskor).
Műszer nélkül jöttem rá a hibára, aztán műszerrel is rámértem és ki is mutatta.
Az index relé-ről lehúztam a sarukat és össze fogtam, majd index kapcsoló bal majd jobb irányba.
A bal folyamatosan világított a jobb semmi – ám forró lett az össze érintett sarú :- ) Tipikus zárlat jelenség.
A hátra menő bal index vezetékek saruját húzd szét – talán narancssárga? vagy türkisz kék színű?
Már külön tudod mérni az első ill. hátsó index kört.
Így hogy már szét vannak húzva, ez első ill. hátsó körre külön tudsz feszejt adni (+12V). Amelyik jó ott ettől majd világít az indexben az izzó.
Ahol nem világít ott zárlat van, vagy el van szakadva az index kör vezetéke, vagy egyszerűen csak az index foglalat kontakthibás.
Persze lehet az is amit Pesta is említ h maga az index kapcsoló a rossz.
Ez is ki tud bukni ha szét van húzva az index kör és úgy direktben adod neki a +12V ot.
ugyan ez volt nálam is csak a jobb oldallal!
Jobb első körben zárlatom volt. Ettől kiment a riasztóm biztosítéka is (mert villogtatott volna aktiváláskor).
Műszer nélkül jöttem rá a hibára, aztán műszerrel is rámértem és ki is mutatta.
Az index relé-ről lehúztam a sarukat és össze fogtam, majd index kapcsoló bal majd jobb irányba.
A bal folyamatosan világított a jobb semmi – ám forró lett az össze érintett sarú :- ) Tipikus zárlat jelenség.
A hátra menő bal index vezetékek saruját húzd szét – talán narancssárga? vagy türkisz kék színű?
Már külön tudod mérni az első ill. hátsó index kört.
Így hogy már szét vannak húzva, ez első ill. hátsó körre külön tudsz feszejt adni (+12V). Amelyik jó ott ettől majd világít az indexben az izzó.
Ahol nem világít ott zárlat van, vagy el van szakadva az index kör vezetéke, vagy egyszerűen csak az index foglalat kontakthibás.
Persze lehet az is amit Pesta is említ h maga az index kapcsoló a rossz.
Ez is ki tud bukni ha szét van húzva az index kör és úgy direktben adod neki a +12V ot.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég