CX/GL Te és Motorod
Re: CX/GL Te és Motorod
Oszy!
Köszönöm a gyors infót. Ezek szerint a cx 500E-ben redben van.Motorcserés volt innen a bizonytalanság
Köszönöm a gyors infót. Ezek szerint a cx 500E-ben redben van.Motorcserés volt innen a bizonytalanság
Re: CX/GL Te és Motorod
Hogy lehet hazahozatni a mocit, németből? A mobile.de-n szépek vannak.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1852
Van egy ilyen elado masineria, ennyi infot kaptam rola:
"86-os, magyar rendszámos, műszaki nélkül. 150 ezer az irány ára. A motorja tűrhető állapotú, nem füstöl, nem zajos. A porlasztókat kellene levenni, kitakarítani, szinkronizálni, de nekem nincs erre energiám, kedvem"
"86-os, magyar rendszámos, műszaki nélkül. 150 ezer az irány ára. A motorja tűrhető állapotú, nem füstöl, nem zajos. A porlasztókat kellene levenni, kitakarítani, szinkronizálni, de nekem nincs erre energiám, kedvem"
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1855
Tudja meg ország világ !!!!
szombaton voltam a V.Ferivel a Molinál. Cél az volt h a korábban vásárolt karburátor felújító szettet - ami 17.000Ft volt – tegyük be és állítsunk egy szinkront a karbin.
Úgy h karbi le majd szét, fúvókák, tömítők alátétek, tűszelepek, membránok ki és helyettük az újak be a szettből.
Első döbbenet: a szettben lévő tömítés (konkrétan mind a 2) ami a karburátor levehető alját lett volna hivatott tömíteni használhatatlan mert néhány mm-el kisebb és el is van szabva tehát, tehát nem ér semmit.
Úgy h a régi tömítés vissza … karbi vissza és indítás.
A moci pöcc-röff … gázadás … és lehörgés!!!!!!!!!!!!!
A motort lehetetlen volt felpörgetni, gázadásra leállt.
A szettből cserélt új cuccosokkal nem működött a motor.
Úgy h anyázás – forrest remélem nem csuklott, az Ő nevét nem is említettük – majd karbi ismét le, megint szét és mindenből vissza tettük a régit. Kivétel az új membránok, azt hagytuk de a hozzá adott új rugókat sem alkalmaztuk mert azok is kakisnak tűntek, szinte összenyomhatatlanok voltak.
Karbi ismét vissza, motor megint pöcc-röff, gazadás, felpörög, tök jó!!!
Szinkron teszter rá, állítgatás, a végeredmény 10mbar eltérés, ezt elfogadjuk.
Néhány csavargatás a levegő csavaron …
Moli rákérdezett a légszűrőre, azt kivettem, elszörnyedt ahogy meglátta :- )
Azt mondta h az +1 l.
Adott egy másikat.
Szóval mindezek hatására az alábbi változások tapasztalhatók:
nem érzem h a motor jobban menne, tök jól megy mint ahogy eddig is.
Viszont határozottan megváltozott a járása, valahogy simulékonyabb, pattogósabb lett a hangja.
Ami egy kívül állónak is szembe tűnő változás h most az állítás után ha vissza engedem a gázt és motor féken gurulok akkor puffog, durrog, robbangat a kipufogó.
Tehát egyértelműen változás van – ami nekem tetszik – csak nem volt alkalmam ellenőrizni h mi van a fogyasztással.
De ha megvan, referálok.
Addig is még1x Moli, KÖSZÖNÖM !!!!
szombaton voltam a V.Ferivel a Molinál. Cél az volt h a korábban vásárolt karburátor felújító szettet - ami 17.000Ft volt – tegyük be és állítsunk egy szinkront a karbin.
Úgy h karbi le majd szét, fúvókák, tömítők alátétek, tűszelepek, membránok ki és helyettük az újak be a szettből.
Első döbbenet: a szettben lévő tömítés (konkrétan mind a 2) ami a karburátor levehető alját lett volna hivatott tömíteni használhatatlan mert néhány mm-el kisebb és el is van szabva tehát, tehát nem ér semmit.
Úgy h a régi tömítés vissza … karbi vissza és indítás.
A moci pöcc-röff … gázadás … és lehörgés!!!!!!!!!!!!!
A motort lehetetlen volt felpörgetni, gázadásra leállt.
A szettből cserélt új cuccosokkal nem működött a motor.
Úgy h anyázás – forrest remélem nem csuklott, az Ő nevét nem is említettük – majd karbi ismét le, megint szét és mindenből vissza tettük a régit. Kivétel az új membránok, azt hagytuk de a hozzá adott új rugókat sem alkalmaztuk mert azok is kakisnak tűntek, szinte összenyomhatatlanok voltak.
Karbi ismét vissza, motor megint pöcc-röff, gazadás, felpörög, tök jó!!!
Szinkron teszter rá, állítgatás, a végeredmény 10mbar eltérés, ezt elfogadjuk.
Néhány csavargatás a levegő csavaron …
Moli rákérdezett a légszűrőre, azt kivettem, elszörnyedt ahogy meglátta :- )
Azt mondta h az +1 l.
Adott egy másikat.
Szóval mindezek hatására az alábbi változások tapasztalhatók:
nem érzem h a motor jobban menne, tök jól megy mint ahogy eddig is.
Viszont határozottan megváltozott a járása, valahogy simulékonyabb, pattogósabb lett a hangja.
Ami egy kívül állónak is szembe tűnő változás h most az állítás után ha vissza engedem a gázt és motor féken gurulok akkor puffog, durrog, robbangat a kipufogó.
Tehát egyértelműen változás van – ami nekem tetszik – csak nem volt alkalmam ellenőrizni h mi van a fogyasztással.
De ha megvan, referálok.
Addig is még1x Moli, KÖSZÖNÖM !!!!
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1856.
1855-re
megerősíteni tudom - másoktól is jött , a 'karbi jav. KIT' méret pontatlanságai miatt, panasz felém (kérés új beszerzésre) , de itt is (!) kijelenthető, h.ez nem a beszerző hibája...
"...csak nem volt alkalmam ellenőrizni h mi van a fogyasztással..." - Nálad nem lesz elég a karbi-szinkron sem...
.., de, a 'Remény hal' meg(y) utoljára
üdv
megerősíteni tudom - másoktól is jött , a 'karbi jav. KIT' méret pontatlanságai miatt, panasz felém (kérés új beszerzésre) , de itt is (!) kijelenthető, h.ez nem a beszerző hibája...
"...csak nem volt alkalmam ellenőrizni h mi van a fogyasztással..." - Nálad nem lesz elég a karbi-szinkron sem...
.., de, a 'Remény hal' meg(y) utoljára
üdv
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1857
1855, 56-ra
Igen sajnos igaza volt Molinak, hogy nagyreszt hasznalhatatlan lesz, majd meglatom.
Nekem is ugyanez volt a tapasztalat, bar en a tomitest egy-egy potty pillanatragaccsal + melegitve megnyujtogatva be tudtam rakni.
Ugyanigy szegenyesen jart a motor. Vagy a fuvokameret nem stimmelt vagy a tu volt vastagabb, de hofeher volt a gyertya az elso probakor utan. Most be lett szinkronizalva a motor + a benzinlevego beallitva, 5.5-et eszik. Nyilvan ebbe nem nyugszom bele tehat a felujito szettbol elkezdem beleprobalgatni a cuccokat (elsonek a tut), aztan amikor meg megy, de alacsonyabb lesz a fogyasztas+ szep ozbarna gyertyakep, az a parositas marad benne.
Igen sajnos igaza volt Molinak, hogy nagyreszt hasznalhatatlan lesz, majd meglatom.
Nekem is ugyanez volt a tapasztalat, bar en a tomitest egy-egy potty pillanatragaccsal + melegitve megnyujtogatva be tudtam rakni.
Ugyanigy szegenyesen jart a motor. Vagy a fuvokameret nem stimmelt vagy a tu volt vastagabb, de hofeher volt a gyertya az elso probakor utan. Most be lett szinkronizalva a motor + a benzinlevego beallitva, 5.5-et eszik. Nyilvan ebbe nem nyugszom bele tehat a felujito szettbol elkezdem beleprobalgatni a cuccokat (elsonek a tut), aztan amikor meg megy, de alacsonyabb lesz a fogyasztas+ szep ozbarna gyertyakep, az a parositas marad benne.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég