CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 203
- Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
- Tartózkodási hely: Hosszúpályi
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
1867-re
Igen remélem hogy találkozuk. A moci még erősen hiányos, ő volt a 200-ért hirdetett ezüst 500E hiányzó oldaldeklivel
kecelről. Ha tudnám hogy kell képet csatolni küdenék a mociról is és a benzinszintről is.
Igen remélem hogy találkozuk. A moci még erősen hiányos, ő volt a 200-ért hirdetett ezüst 500E hiányzó oldaldeklivel
kecelről. Ha tudnám hogy kell képet csatolni küdenék a mociról is és a benzinszintről is.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1870
Innye ennek jol felment az ara
Erre mondjak, hogy az osszeg tetemes, de az erzes megfizethetetlen
http://www.ebay.de/itm/Honda-CB-750-K1- ... 2ebe426782
Erre mondjak, hogy az osszeg tetemes, de az erzes megfizethetetlen
http://www.ebay.de/itm/Honda-CB-750-K1- ... 2ebe426782
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1873
cxkopinak
A muanyag uszon nem tudsz (elvileg). Meg lehet melegiteni, feszegetni, de sztem mas gond lesz ott, foleg ha ranezesre nincs elhajolva a fulecske.
Hogyan merted az uszoszintet?
Itt raklattyintasz a kepre es mar jon is lefele:
http://cx-gl.hu/letoltes.php
A muanyag uszon nem tudsz (elvileg). Meg lehet melegiteni, feszegetni, de sztem mas gond lesz ott, foleg ha ranezesre nincs elhajolva a fulecske.
Hogyan merted az uszoszintet?
Itt raklattyintasz a kepre es mar jon is lefele:
http://cx-gl.hu/letoltes.php
-
- Hozzászólások: 203
- Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
- Tartózkodási hely: Hosszúpályi
- Kapcsolat:
Re: 1875
1873, és1874-re
A karbi alján az uszóházon van 1-1 tulfolyó cő. Azt levettem, rá 1-1 müa. átlátszó cső.kivezet a karbi mellé, hogy jól lássam, egymás mellé.A le eresztő csavarok megnyitva 1 ford, és a cső feltöltődik benzinnel légmentesen, ekkor függőlegesen állitva egymás mellett , és a két szintnek elvileg egyformának kell lenni.A benzincsap nyitva a moci alapjáraton jár. nekem 6-8 mili az eltérés. A magasabb szintű karbin a keverékszabáyzó csavar teljesen behajtva ekkor szereti, a másikon pedig szépen állitható kb 1.5-2 for.-nál jól jár.
A karbi alján az uszóházon van 1-1 tulfolyó cő. Azt levettem, rá 1-1 müa. átlátszó cső.kivezet a karbi mellé, hogy jól lássam, egymás mellé.A le eresztő csavarok megnyitva 1 ford, és a cső feltöltődik benzinnel légmentesen, ekkor függőlegesen állitva egymás mellett , és a két szintnek elvileg egyformának kell lenni.A benzincsap nyitva a moci alapjáraton jár. nekem 6-8 mili az eltérés. A magasabb szintű karbin a keverékszabáyzó csavar teljesen behajtva ekkor szereti, a másikon pedig szépen állitható kb 1.5-2 for.-nál jól jár.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1876
1875-re
Es vizszintben van a karburator a mereskor? Ok, ez igy jo ahogy merted, csak nem akartam en leirni, nehogy kioktatasnak vedd
Az oldal elejen levo letoltheto manualban az is benne van hogyan kell a benzin-levego keverek csavart beallitani.
Es vizszintben van a karburator a mereskor? Ok, ez igy jo ahogy merted, csak nem akartam en leirni, nehogy kioktatasnak vedd
Az oldal elejen levo letoltheto manualban az is benne van hogyan kell a benzin-levego keverek csavart beallitani.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég