CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1907
Miért melegszik és miért nem kering a vizem?-ra
Szia Oszy!
Visszaolvasva látom már sok lehetőség felmerült-talán ez is, csak nem olvastam elég figyelmesen.
A folyadék akkor sem kering és melegszik, ha a vízforgató lapát meglazul a vezmű tengelyen és a bordás agy ledarálódik.
Szia Oszy!
Visszaolvasva látom már sok lehetőség felmerült-talán ez is, csak nem olvastam elég figyelmesen.
A folyadék akkor sem kering és melegszik, ha a vízforgató lapát meglazul a vezmű tengelyen és a bordás agy ledarálódik.
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re:1908
1904-re
Szevasz Pesta!
165 cm magasságomhoz egy CX500C dukálna inkább, mint a jelenlegi sima CX500A. Késő bánat nem jó így ez nem vitás....
Sikeres beavatkozást és mielőbbi gurulást kívánok Neked.
Üdv.: Semegi Jani
Aki tud eladó, cserélhető CX500C-t az rögtön értesítsen. Előre is köszönöm!
Szevasz Pesta!
165 cm magasságomhoz egy CX500C dukálna inkább, mint a jelenlegi sima CX500A. Késő bánat nem jó így ez nem vitás....
Sikeres beavatkozást és mielőbbi gurulást kívánok Neked.
Üdv.: Semegi Jani
Aki tud eladó, cserélhető CX500C-t az rögtön értesítsen. Előre is köszönöm!
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1909 07-re
Én i arra gondolok, vagy valami kemény dugulás. szerencsére lapát meg tengely is van , azza 1,5 blokk még itt figyel.
Azért Moli, a szakértelmedet igénybe venném, ha már gurulok és egy karbi beállítást kérnék. Előre is köszönöm.
Azért Moli, a szakértelmedet igénybe venném, ha már gurulok és egy karbi beállítást kérnék. Előre is köszönöm.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1910
1908-ra Jani!
Tudom kicsit furcsának hathat amit most írni fogok, magam is meglepődtem amikor láttam.
Szóval hogy a C ülésmagassága alacsonyabb mint az A/B az OK. Viszont mikor pont ilyen összefüggésből
állítottuk egymás mellé Pali val a mocinkat akkor arra jutottunk h az Eurosport ölésmagassága még a C-nél
is alacsonyab!
Jól emlékszem Pali?
Szóval ha csak ilyen megfontolásból latolgatod a cserét akkor tágíthatod a kört mert képbe jöhet az Eurosport is.
Tudom h annak is 18-as kereke van de valahogy mégis más a váza.
A Silverwing-ről viszont BIZTOSAN tudom h alacsonyabb mint a C, V.Ferivel szintén állítottuk már egymás mellé a
mocinkat.
Ha valakinek van hivatalos forrása meg tudja erősíteni dokumentumokból?
Tudom kicsit furcsának hathat amit most írni fogok, magam is meglepődtem amikor láttam.
Szóval hogy a C ülésmagassága alacsonyabb mint az A/B az OK. Viszont mikor pont ilyen összefüggésből
állítottuk egymás mellé Pali val a mocinkat akkor arra jutottunk h az Eurosport ölésmagassága még a C-nél
is alacsonyab!
Jól emlékszem Pali?
Szóval ha csak ilyen megfontolásból latolgatod a cserét akkor tágíthatod a kört mert képbe jöhet az Eurosport is.
Tudom h annak is 18-as kereke van de valahogy mégis más a váza.
A Silverwing-ről viszont BIZTOSAN tudom h alacsonyabb mint a C, V.Ferivel szintén állítottuk már egymás mellé a
mocinkat.
Ha valakinek van hivatalos forrása meg tudja erősíteni dokumentumokból?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
1912
1910-re!/amit Győző írt/
Bocs, hogy beleszólok:
Palinak más a hátsó rugóstag, + az ülésből kifaragva/jól emlékszem?/moli
Bocs, hogy beleszólok:
Palinak más a hátsó rugóstag, + az ülésből kifaragva/jól emlékszem?/moli
-
- Hozzászólások: 203
- Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
- Tartózkodási hely: Hosszúpályi
- Kapcsolat:
1913
OSZY!
A víz forralásról lépésről lépésre:
termosztát ki, és töltsd fel a rendszert
beinditod járatod néhány gázfröcs és a hűtősapka helyén látod hogy forgatja a vizet vagy nem- ez jól láthatóan kell hogy kerigtesse!
ha nem, akkor vizpumpa (át lehet fújni a hütőrenszert a levett sapka-és az alsó vizcső között a hűtő felé,ill az alsó vizcsőn a motor felé- mindkét esetben át kell tudni fújni) csak alul bontod meg a csövet, és ahűtősapka helyén nézed hogy átfujható-e.
ha forgatja a vizet ezt látod.
hűtősapka vissza, járatod egy ideig 2-3perc, az alsó vizcsövetmegpróbálod benyomni és keményebb mint levett sapkánál akkor beledolgozik a hűtőbe
Ha durván akkor a kipuf füst erősen fehér(gőz) fagyálló esetéén érzik a szagán a fagyálló
az olaj viz összefolyás látható (emulziós szinű az olaj)
A feltett kép szerint nem valószinű a beledolgozás
Fontold meg a termosztátot, próbál ki, és csak utána a többi.
Ez minden vizes hűtésű motorra igaz akár kamion akár egy moci.
A víz forralásról lépésről lépésre:
termosztát ki, és töltsd fel a rendszert
beinditod járatod néhány gázfröcs és a hűtősapka helyén látod hogy forgatja a vizet vagy nem- ez jól láthatóan kell hogy kerigtesse!
ha nem, akkor vizpumpa (át lehet fújni a hütőrenszert a levett sapka-és az alsó vizcső között a hűtő felé,ill az alsó vizcsőn a motor felé- mindkét esetben át kell tudni fújni) csak alul bontod meg a csövet, és ahűtősapka helyén nézed hogy átfujható-e.
ha forgatja a vizet ezt látod.
hűtősapka vissza, járatod egy ideig 2-3perc, az alsó vizcsövetmegpróbálod benyomni és keményebb mint levett sapkánál akkor beledolgozik a hűtőbe
Ha durván akkor a kipuf füst erősen fehér(gőz) fagyálló esetéén érzik a szagán a fagyálló
az olaj viz összefolyás látható (emulziós szinű az olaj)
A feltett kép szerint nem valószinű a beledolgozás
Fontold meg a termosztátot, próbál ki, és csak utána a többi.
Ez minden vizes hűtésű motorra igaz akár kamion akár egy moci.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég