Weboldal
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
163
Ki legyen tag?
Én vetettem fel a Győzőnek ezt a tagkérdést még az év elején és Ő is mondta hogy már gondolkodott rajta.
Az én véleményem az a dologgal kapcsolatban, hogy attól hogy valaki elküldött egyszer egy pár sort magáról és azóta se híre se hamva, nem tesz semmit se a weboldalunkért se a közös motorozásokért. Akkor miért legyen tag? Illetve minek is a tagja?
Vagyunk itt páran (szándékosan nem írok neveket) akik elég sokat teszünk és tettünk azért hogy ez az egész működjön. Ha egy külső személy megnézi a weboldalunkat mit lát: Van egy csomó tag, de nem látja azt hogy ki az aki valóban tesz is valamit ezért az egészért. Ezzel pontosan azokat az embereket büntetjük akik rendszeresen együtt motoroznak és tényleg baráti kapcsolatot ápolnak egymással.
Nem kell most arra gondolni, hogy marha nagy elvárásokat akarunk támasztani bárkivel szemben is, épp ellenkezőleg. Van néhány ember közöttünk akinek nincs Cx-e, de mégis rendszeresen motorozik velünk, számomra Ők sokkal inkább tagok mint azok akiket sose látunk vagy évekre eltűnnek. Nem hiszem hogy a mai világban olyan bonyolult dolog lenne valakinek néha írni pár sort a fórumra, nem hiszem hogy senkivel nem történik semmi.
Oszy írta hogy a nagy távolság meg a benzinárak... Szerintem az hogy valaki egy évben egyszer eljön Pusztavacsra vagy Izsákra mind a két hely nagyjából az ország közepén van nem lehet olyan megerőltető sem anyagilag sem egyébként ha erre nem képes akkor hogy akar egy motoros társasághoz tartozni?
Aki ennyire nem képes az minek is a tagja?
Velem is előfordult már párszor, hogy különböző okok miatt nem tudtam elmenni valahova motorral, na és! Beültem az autómba és elmentem azzal, hogy együtt lehessek a barátaimmal. Nem hiszem (legalábbis remélem) hogy nem csak a motorozás és a motorjaink típusa tartja össze ezt a társaságot.
Véleményem szerint a következő feltételeket kellene támasztani egy taggal szemben:
1) Legalább évente egy közös motorozásunkon vegyen részt.
2) Járuljon hozzá a weboldal költségeihez.
3) Legyen évente legalább egy hozzászólása valamelyik fórum témához.
Nem hiszem hogy ezek annyira teljesíthetetlenek lennének.
Tudom hogy most is van köztünk pár ember aki nem szokott fórumozni, nincs is ezzel semmi baj, de ők rendszeresen motoroznak velünk tudjuk hogy mi van velük rendszeresen beszélünk személyesen vagy telefonon. Természetesen Ők is teljes értékű tagok, ha valakinek éppen nincs motorja mert évek óta építgeti, de azért hallat magáról és eljön autóval vagy akár meghívja a társaságot magához (volt már ilyenre példa) az sem lenne kizárva a tagok közül.
Úgy gondolom hogy ez a három feltétel kielégíthetné a tagi státusz követelményeit és egyszerűen ellenőrizhető, rugalmasan kezelve ahogy az előbb írtam.
Ezzel ki lehetne szűrni azokat az embereket akiknek a motorozás csak egy múló szeszély és már rég eladták a motorjukat de arra sem voltak képesek hogy küldjenek egy e-mailt hogy : "bocs de már nincs Cx-em és nem is motorozom".
Senkit nem kellene véglegesen törölni elég lenne csak átrakni a szimpatizánsokba azokat akik hónapok vagy évek óta nem hallattak magukról semmilyen formában.
Az új tag felvételt sem kellene túlbonyolítani, ha valaki ír pár sort magáról és elküldi e-mailben az bekerülne a szimpatizánsok közé és az aktivitásától függően pár hónap vagy max. egy éven belül bekerülne a tagok közé.
Bocsánat ha egy kicsit hosszúra sikerültek a gondolataim, de úgy vélem hogy ha én rászántam az időt hogy bepötyögjem (nem vagyok gyors és gépíró) a gondolataimat egy "igaz tagtól" elvárható hogy végig is olvassa.
Köszönettel:
Barabás Pál István
Én vetettem fel a Győzőnek ezt a tagkérdést még az év elején és Ő is mondta hogy már gondolkodott rajta.
Az én véleményem az a dologgal kapcsolatban, hogy attól hogy valaki elküldött egyszer egy pár sort magáról és azóta se híre se hamva, nem tesz semmit se a weboldalunkért se a közös motorozásokért. Akkor miért legyen tag? Illetve minek is a tagja?
Vagyunk itt páran (szándékosan nem írok neveket) akik elég sokat teszünk és tettünk azért hogy ez az egész működjön. Ha egy külső személy megnézi a weboldalunkat mit lát: Van egy csomó tag, de nem látja azt hogy ki az aki valóban tesz is valamit ezért az egészért. Ezzel pontosan azokat az embereket büntetjük akik rendszeresen együtt motoroznak és tényleg baráti kapcsolatot ápolnak egymással.
Nem kell most arra gondolni, hogy marha nagy elvárásokat akarunk támasztani bárkivel szemben is, épp ellenkezőleg. Van néhány ember közöttünk akinek nincs Cx-e, de mégis rendszeresen motorozik velünk, számomra Ők sokkal inkább tagok mint azok akiket sose látunk vagy évekre eltűnnek. Nem hiszem hogy a mai világban olyan bonyolult dolog lenne valakinek néha írni pár sort a fórumra, nem hiszem hogy senkivel nem történik semmi.
Oszy írta hogy a nagy távolság meg a benzinárak... Szerintem az hogy valaki egy évben egyszer eljön Pusztavacsra vagy Izsákra mind a két hely nagyjából az ország közepén van nem lehet olyan megerőltető sem anyagilag sem egyébként ha erre nem képes akkor hogy akar egy motoros társasághoz tartozni?
Aki ennyire nem képes az minek is a tagja?
Velem is előfordult már párszor, hogy különböző okok miatt nem tudtam elmenni valahova motorral, na és! Beültem az autómba és elmentem azzal, hogy együtt lehessek a barátaimmal. Nem hiszem (legalábbis remélem) hogy nem csak a motorozás és a motorjaink típusa tartja össze ezt a társaságot.
Véleményem szerint a következő feltételeket kellene támasztani egy taggal szemben:
1) Legalább évente egy közös motorozásunkon vegyen részt.
2) Járuljon hozzá a weboldal költségeihez.
3) Legyen évente legalább egy hozzászólása valamelyik fórum témához.
Nem hiszem hogy ezek annyira teljesíthetetlenek lennének.
Tudom hogy most is van köztünk pár ember aki nem szokott fórumozni, nincs is ezzel semmi baj, de ők rendszeresen motoroznak velünk tudjuk hogy mi van velük rendszeresen beszélünk személyesen vagy telefonon. Természetesen Ők is teljes értékű tagok, ha valakinek éppen nincs motorja mert évek óta építgeti, de azért hallat magáról és eljön autóval vagy akár meghívja a társaságot magához (volt már ilyenre példa) az sem lenne kizárva a tagok közül.
Úgy gondolom hogy ez a három feltétel kielégíthetné a tagi státusz követelményeit és egyszerűen ellenőrizhető, rugalmasan kezelve ahogy az előbb írtam.
Ezzel ki lehetne szűrni azokat az embereket akiknek a motorozás csak egy múló szeszély és már rég eladták a motorjukat de arra sem voltak képesek hogy küldjenek egy e-mailt hogy : "bocs de már nincs Cx-em és nem is motorozom".
Senkit nem kellene véglegesen törölni elég lenne csak átrakni a szimpatizánsokba azokat akik hónapok vagy évek óta nem hallattak magukról semmilyen formában.
Az új tag felvételt sem kellene túlbonyolítani, ha valaki ír pár sort magáról és elküldi e-mailben az bekerülne a szimpatizánsok közé és az aktivitásától függően pár hónap vagy max. egy éven belül bekerülne a tagok közé.
Bocsánat ha egy kicsit hosszúra sikerültek a gondolataim, de úgy vélem hogy ha én rászántam az időt hogy bepötyögjem (nem vagyok gyors és gépíró) a gondolataimat egy "igaz tagtól" elvárható hogy végig is olvassa.
Köszönettel:
Barabás Pál István
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Weboldal
Uraim!
Kezdunk a Pal utcai fiukhoz hasonlitani.
A magam velemenye csak annyi, hogy egy klub(tagsag) altalaban valamilyen kozos erdek kore csoportosul, jelen esetben ezt szerintem a targybani motorok iranti erdeklodes adja.
Bocsassatok meg erte, de ehhez szerintem semmi koze annak, hogy ki milyen aktivitast vallal. Velemenyem szerint egy klubban is lehetnek (es vannak) vezeregyenisegek, a kerdes csak az, hogy ez feltetlenul jelentse-e valamifele osztalyozasat a tobbieknek. Ugy gondolom, hogy erre semmi szukseg, hiszen a "klub" (egyaltalan: mi ennek a klubnak a celja?!), hiszen ennek a csoportosulasnak (szerintem nem klub) epp az ebben a motorban erdekelt emberek osszegyujtese kellene, hogy a fo celja legyen.
Kezdunk a Pal utcai fiukhoz hasonlitani.
A magam velemenye csak annyi, hogy egy klub(tagsag) altalaban valamilyen kozos erdek kore csoportosul, jelen esetben ezt szerintem a targybani motorok iranti erdeklodes adja.
Bocsassatok meg erte, de ehhez szerintem semmi koze annak, hogy ki milyen aktivitast vallal. Velemenyem szerint egy klubban is lehetnek (es vannak) vezeregyenisegek, a kerdes csak az, hogy ez feltetlenul jelentse-e valamifele osztalyozasat a tobbieknek. Ugy gondolom, hogy erre semmi szukseg, hiszen a "klub" (egyaltalan: mi ennek a klubnak a celja?!), hiszen ennek a csoportosulasnak (szerintem nem klub) epp az ebben a motorban erdekelt emberek osszegyujtese kellene, hogy a fo celja legyen.
Üdv.
Pesta
Pesta
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
165: Weboldal
Egyet értek Pesta-val!
Ha valaki vette a fáradtságot, hogy regisztráljon azt nyilván azért tette mert valamilyen módon ide tartozónak érzi magát akár milyen is az aktivitása ill. a motorozási hajlama.
Azt viszont lehet, hogy ellenőrizni kellene valamilyen módon, hogy él-e még ha régóta nem jelentkezett mondjuk egy automatikus email vagy valami hasonló.
Ha valaki vette a fáradtságot, hogy regisztráljon azt nyilván azért tette mert valamilyen módon ide tartozónak érzi magát akár milyen is az aktivitása ill. a motorozási hajlama.
Azt viszont lehet, hogy ellenőrizni kellene valamilyen módon, hogy él-e még ha régóta nem jelentkezett mondjuk egy automatikus email vagy valami hasonló.
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
166.
...Pali, kérlek tisztelettel, végig olvastam és ez is megerősített abban, hogy bármilyen kvóta/feltétel/kritérium emlegetése csak egy valamire alkalmas - kiengedni a szellemet a palackból
mert további kérdések merülnének fel Ki vagy kik és mi alapján mérlegelnek ;
Melyik túra a TÚRA utasként ott lenni, vagy 1000 km ről érkező lesz a 'legtökösebb' ;
Web-, és egyéb költségek nyilvántartásért ki- és kinek felel majd ;
A legfőbb kérdés : Milyen kárt okoz és kinek az, ha vki csak(!) úgy van... ...lFerivel egyet értve, egyszerre sok és kevés, de ezt felszólítás nélkül is megtehetjük - kérdezzünk rá Mizuj's (web/mobil - NO benzin )
...netán lehetne szempont az is, hogy ki megy el ('évente legalább egyszer')fogyatékos gyerekek motoroztatására (BodaCap SZIMŐPATIZÁNS), vagy ki minősítteti motorját OT-sre NEM forrset szinten felújítva - csak anyagi előnyök okán , vagy hallottál már arról, hogy kialakult volna E HONban érdekérvényesítés/összefogás, mondjuk a számtalan eu.országban működő, egy rendszám - több motor, vagy eleve szezonra érvényesített azonosító jel érdekében
és még nincs vége a KiHolMiért szempontok - csak(!) az elkülönülésre alkalmas - sorának.
uff
kentaur
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
168
En azt mondom a Pannoniasoknal is van aki forumozo van aki amugy ismeri a Pannonias bandat vagy nehanyukat es van aki klubtag IS. Nincs ebben semmi degradalo vagy negativ hozzaallas azok reszerol akik ugy gondoljak, hogy aktivabbak es ezaltal tesznek a CSAPATert. Nem kulonbek a klubtagok sem es nincs senki elzarva attol a lehetosegtol, hogy kozelebbi kapcsolatot apoljon.
Roli peldaul felajanlotta, hogy szivesen lat minket ott naluk. Lehet, hogy iden nem fer bele (nekem), de siman lehet szevezni egy Balatonmagyarodhoz hasonlo talit ott nala.
Roli peldaul felajanlotta, hogy szivesen lat minket ott naluk. Lehet, hogy iden nem fer bele (nekem), de siman lehet szevezni egy Balatonmagyarodhoz hasonlo talit ott nala.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
169
Hagyjátok már abba
Pestának igaza van! akinek Cx-GLje van az tag. Hogy miért nem motorozik meg nettezik, az privát ügye. Nem mindenki nettfüggő van aki egyszerűen rühelli az ilyet. Van akinek családja is van meg egyéb fontosabb, és lehet évente 1szer tudja kitolni a vasat!. Nem mindenki szabad egész évben. örüljön aki ilyen szerencsés, én is örülök, hogy évi legalább 3 nagyobb túrán ott tudok lenni. És mi van azokkal akik nem szereti a motoros találkozókat? Arra is vessünk követ?..vagy pont az ne vessen követ.
Szerintem akinek van legalább egy ilyen mocija az legyen tag. Mi van ha szert tudott tenni, de nem tud összekaparni szerény jövedelméből, hogy rendbe tegye ill. fenntartsa és áll a garázsba műszaki nélkül. néha meg kitolja és megy 1 kört a házkörül. Ne csak magatokból(magunkból) induljatok ki.
Bocsánat az indulatér, de ez a sok fax@g indulatot váltott ki belőlem. Nem az összetartás hanem a széthúzás meg a bekategorizálás. Mi ez India és kasztokat hozunk létre és aki nem felel meg kitoljuk?
Mi ez? ez a Magyar virtus? ez jellemző, hogy csak a széthúzás és semmi empátia másokkal szembe???
Srácok és csajok! Ébresztő. Ez nagyon destruktív és elmegy a kedvem az egésztől! 1-2 hangember megmondja mi a frankó? Ki mikor mit tegyen mert neki az úgy tetszik?
Mégyegszer elnézést, lehet holnap visszaolvasva megbánom.....nade a vélemény.....
Pestának igaza van! akinek Cx-GLje van az tag. Hogy miért nem motorozik meg nettezik, az privát ügye. Nem mindenki nettfüggő van aki egyszerűen rühelli az ilyet. Van akinek családja is van meg egyéb fontosabb, és lehet évente 1szer tudja kitolni a vasat!. Nem mindenki szabad egész évben. örüljön aki ilyen szerencsés, én is örülök, hogy évi legalább 3 nagyobb túrán ott tudok lenni. És mi van azokkal akik nem szereti a motoros találkozókat? Arra is vessünk követ?..vagy pont az ne vessen követ.
Szerintem akinek van legalább egy ilyen mocija az legyen tag. Mi van ha szert tudott tenni, de nem tud összekaparni szerény jövedelméből, hogy rendbe tegye ill. fenntartsa és áll a garázsba műszaki nélkül. néha meg kitolja és megy 1 kört a házkörül. Ne csak magatokból(magunkból) induljatok ki.
Bocsánat az indulatér, de ez a sok fax@g indulatot váltott ki belőlem. Nem az összetartás hanem a széthúzás meg a bekategorizálás. Mi ez India és kasztokat hozunk létre és aki nem felel meg kitoljuk?
Mi ez? ez a Magyar virtus? ez jellemző, hogy csak a széthúzás és semmi empátia másokkal szembe???
Srácok és csajok! Ébresztő. Ez nagyon destruktív és elmegy a kedvem az egésztől! 1-2 hangember megmondja mi a frankó? Ki mikor mit tegyen mert neki az úgy tetszik?
Mégyegszer elnézést, lehet holnap visszaolvasva megbánom.....nade a vélemény.....
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
170
Úgy látom Pali a 163-ban jól felvázolta a dolgokat és örülök h vette a fáradságot és ilyen sokat gépelt is érte.
A lényeget ő is nagyon jól megfogalmazta. Az a tag aki tesz azért h a csapathoz tartozzon h közös élményünk legyen. Az h valakinek van egy CX/GL-je az a tagság csupán egy szükséges ám önmagában még nem elégséges feltétele.
És igazából a feltétel rendszer volt a kérdés és itt jönnek a finomsági és szubjektív eltérések, kérdések.
Csak h érzékeltessem… nyilván a fórumozás sem lehet önmagában feltétel hisz nézzük pl. Zlovenszki Zoltán vagy Váradi Feri esetét. Z.Z.-nak még csak csak talán de V.Ferinek még egyetlen fórum hozzászólása sem volt. Ám egyikük tekintetében sem kérdéses mert nyílván való h ők mindketten tagok hisz ott vannak, együtt gurulunk.
Vegyük pl. Kemény Lacit. A helyzet az h pont ezen nevettünk, ill. sajnálkoztunk h a pár év alatt talán még csak 1x volt h motoroztunk is együtt. Viszont ha nem is lenne CX-e ő akkor is ÖRÖK, TISZTELETBELI TAG lenne hisz az oldalunk fejlesztésével operatív módon tesz a csapatért.
Őket ismerjük, tudunk róluk és a közös élményeink részesei hisz ott vannak mikor magunkról beszélünk hisz MI vagyunk!
De sokakról ez nem mondható el akik szintén ott vannak az oldalon a ” Mi vagyunk ” menüpont alatt.
És ezeket az inaktív embereket nem nevezhetjük Szimpatizánsnak hisz az a szimpatizáns aki rokonszenvezik a CX/GL Motoros Baráti Társasággal akár csatlakozik is hozzánk valamely élmény kapcsán ám NEM CX/GL-je van.
Az hogy felvetettem azt a problémát, most csupán gondolat ébresztőnek szántam. Most nem a fő prioritás a fő téma. Nyár van, jó idő, úgy h most inkább motoroznunk kell :- )
Majd foglakozunk ezzel télen, addig is van néhány hónap próba idő :- )
A lényeget ő is nagyon jól megfogalmazta. Az a tag aki tesz azért h a csapathoz tartozzon h közös élményünk legyen. Az h valakinek van egy CX/GL-je az a tagság csupán egy szükséges ám önmagában még nem elégséges feltétele.
És igazából a feltétel rendszer volt a kérdés és itt jönnek a finomsági és szubjektív eltérések, kérdések.
Csak h érzékeltessem… nyilván a fórumozás sem lehet önmagában feltétel hisz nézzük pl. Zlovenszki Zoltán vagy Váradi Feri esetét. Z.Z.-nak még csak csak talán de V.Ferinek még egyetlen fórum hozzászólása sem volt. Ám egyikük tekintetében sem kérdéses mert nyílván való h ők mindketten tagok hisz ott vannak, együtt gurulunk.
Vegyük pl. Kemény Lacit. A helyzet az h pont ezen nevettünk, ill. sajnálkoztunk h a pár év alatt talán még csak 1x volt h motoroztunk is együtt. Viszont ha nem is lenne CX-e ő akkor is ÖRÖK, TISZTELETBELI TAG lenne hisz az oldalunk fejlesztésével operatív módon tesz a csapatért.
Őket ismerjük, tudunk róluk és a közös élményeink részesei hisz ott vannak mikor magunkról beszélünk hisz MI vagyunk!
De sokakról ez nem mondható el akik szintén ott vannak az oldalon a ” Mi vagyunk ” menüpont alatt.
És ezeket az inaktív embereket nem nevezhetjük Szimpatizánsnak hisz az a szimpatizáns aki rokonszenvezik a CX/GL Motoros Baráti Társasággal akár csatlakozik is hozzánk valamely élmény kapcsán ám NEM CX/GL-je van.
Az hogy felvetettem azt a problémát, most csupán gondolat ébresztőnek szántam. Most nem a fő prioritás a fő téma. Nyár van, jó idő, úgy h most inkább motoroznunk kell :- )
Majd foglakozunk ezzel télen, addig is van néhány hónap próba idő :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- rzoli68
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.11.09., szer. 21:32
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
171.
Sziasztok!
Mikor tavaly nyár végén cx tulajdonossá váltam, rengeteget böngésztem a neten cx anyagokat keresve. Így akadtam erre a weboldalra. Elkezdtem a fórumot olvasgatni, és rögtön feltűnt az az összetartás, önzetlen baráti és segítőkész hozzáállás, ami manapság sajnos nem mindenütt jellemző. Visszamenőleg elolvastam nagyon sok hozzászólást, kijegyzeteltem weboldal címeket, kinyomtattam több hozzászólást. A télen nekikezdtem a motor szétszedésének, rendbetételének. Novemberben regisztráltam a klubba, és természetesnek vettem, hogy anyagilag is hozzájáruljak az oldal működéséhez. Ez volt az első ilyen komolyabb munkám, így nagyon sok segítséget kaptam a régebbi hozzászólásokból is, de e-mailben vagy akár telefonon is bármikor számíthattam több márkatársra. Bár személyesen senkivel nem volt szerencsém találkozni, mégis ismerősként nézem naponta a fórumot, és ide tartozónak éreztem magam. Győrben lakom, és a környékemen nem tudok klubtagról,és 3 lányom valamint a munkám miatt nem egyszerű hosszú útra indulnom motorral egyedül, miközben alig van mód családi programokra is.(Ráadásul a család nem igazán örül a motoros hobbimnak) Ezért eddig nem jutottam el egyik rendezvényre sem. Ennek ellenére naponta figyelemmel kísérem az eseményeket.Ami az elmúlt napokban a tagság témában íródott, valahogy nem illik az eddig bennem kialakult képbe.Annyi vita, nézeteltérés van az élet más területein, amit itt eddig nem tapasztaltam, bízom benne, hogy nem ez lesz a jellemző. Lehet, hogy az új kritériumok alapján én sem leszek tag, de továbbra is örülnék, ha ez a példaértékű összetartás jellemezné a csapatot, ami az első alkalommal rögtön megérintett. Későbbiekben talán lesz alkalmam személyes találkozásra is. Addig is baráti üdvözlet Mindenkinek!
Mikor tavaly nyár végén cx tulajdonossá váltam, rengeteget böngésztem a neten cx anyagokat keresve. Így akadtam erre a weboldalra. Elkezdtem a fórumot olvasgatni, és rögtön feltűnt az az összetartás, önzetlen baráti és segítőkész hozzáállás, ami manapság sajnos nem mindenütt jellemző. Visszamenőleg elolvastam nagyon sok hozzászólást, kijegyzeteltem weboldal címeket, kinyomtattam több hozzászólást. A télen nekikezdtem a motor szétszedésének, rendbetételének. Novemberben regisztráltam a klubba, és természetesnek vettem, hogy anyagilag is hozzájáruljak az oldal működéséhez. Ez volt az első ilyen komolyabb munkám, így nagyon sok segítséget kaptam a régebbi hozzászólásokból is, de e-mailben vagy akár telefonon is bármikor számíthattam több márkatársra. Bár személyesen senkivel nem volt szerencsém találkozni, mégis ismerősként nézem naponta a fórumot, és ide tartozónak éreztem magam. Győrben lakom, és a környékemen nem tudok klubtagról,és 3 lányom valamint a munkám miatt nem egyszerű hosszú útra indulnom motorral egyedül, miközben alig van mód családi programokra is.(Ráadásul a család nem igazán örül a motoros hobbimnak) Ezért eddig nem jutottam el egyik rendezvényre sem. Ennek ellenére naponta figyelemmel kísérem az eseményeket.Ami az elmúlt napokban a tagság témában íródott, valahogy nem illik az eddig bennem kialakult képbe.Annyi vita, nézeteltérés van az élet más területein, amit itt eddig nem tapasztaltam, bízom benne, hogy nem ez lesz a jellemző. Lehet, hogy az új kritériumok alapján én sem leszek tag, de továbbra is örülnék, ha ez a példaértékű összetartás jellemezné a csapatot, ami az első alkalommal rögtön megérintett. Későbbiekben talán lesz alkalmam személyes találkozásra is. Addig is baráti üdvözlet Mindenkinek!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég