CX/GL Te és Motorod
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1926
UNK= úgy néz ki...kicsit lusta vagyok pötyögni.
És köszönjük az elismerést, szerintünk is platina lemez(volt akkor abban a pillanatban, visszanézve már más....)
De ha elég kitartóak vagyunk akkor egy CX-GL találkozón valamikor a jövőben lehet már nem kell zenekart bérelni, megyünk mi pár sörér.
6 nap múlva kész kell lenni holnapra meg lesz o gy meg szimeringek és Moli jóvoltából gyűrűk.
Szerdán már a töm.garnitura és forreszt műhelyébe. innen már csak egy lépés, és lego.
És köszönjük az elismerést, szerintünk is platina lemez(volt akkor abban a pillanatban, visszanézve már más....)
De ha elég kitartóak vagyunk akkor egy CX-GL találkozón valamikor a jövőben lehet már nem kell zenekart bérelni, megyünk mi pár sörér.
6 nap múlva kész kell lenni holnapra meg lesz o gy meg szimeringek és Moli jóvoltából gyűrűk.
Szerdán már a töm.garnitura és forreszt műhelyébe. innen már csak egy lépés, és lego.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
1931
Üdv Urak!
Akiket érdekel airbrusch ( nem tom jól írtam-e ) festés www.wekerlegaleria.hu , vele készíttettem egy Honda logo-t az oldaldobozomra nagyon jól sikerült! Nem tudom a fényképet feltölteni, hogy lássátok!
Ügyes munka, akit érdekel ilyesmi nézze meg a honlapját és írjon neki!
Akiket érdekel airbrusch ( nem tom jól írtam-e ) festés www.wekerlegaleria.hu , vele készíttettem egy Honda logo-t az oldaldobozomra nagyon jól sikerült! Nem tudom a fényképet feltölteni, hogy lássátok!
Ügyes munka, akit érdekel ilyesmi nézze meg a honlapját és írjon neki!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
- Kapcsolat:
Re: Re:1908
171 centivel először nem ért le a lábam, csak egyik oldalt lábujjhegyen. Aztán az első villaszárak feljebb mentek a rendes helyükre a kifliben, +5mm. Aztán cseréltem üléshuzatot, a régi merev helyett puha lett, jobban belesüppedek. Most egyik lábfejem és másik lábam hegye leér.semegijanos írta:1904-re
Szevasz Pesta!
165 cm magasságomhoz egy CX500C dukálna inkább, mint a jelenlegi sima CX500A. Késő bánat nem jó így ez nem vitás....
Sikeres beavatkozást és mielőbbi gurulást kívánok Neked.
Üdv.: Semegi Jani
Aki tud eladó, cserélhető CX500C-t az rögtön értesítsen. Előre is köszönöm!
Első körben próbáld kicsit feljebb tolni a villaszárakat, hátha segít.
-
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
- Kapcsolat:
Re: 1891
Termosztát kell. 15 fok alatt szinte állandóan zárva, felette se mindig nyit állandóan.fgyozo írta:1884-re
már fő a viz de nem kering - basszus !!!! de hogy forrhat meg az 500-as vize? ott mindig forog a ventilátor.
De miből látod h NEM KERING ? – ha a vízpumpa rögzítő csavarja lelazul, a tengely bordás, tehát akkor is forgatja a lapátot. Levetted a gumi csövet és láttad h a víz nem kering?
Én a termosztátot ki is vettem a motorból, az csak az Angoloknál kell :- ) Mi mindig melegben motorozunk így csak bajt okozhat… bár ha van olyan elvetemült aki télen is az hagyja benne:- ) Én kivettem.
A henger kimaradozás meg füst emlékeim szerint nálad régi jelenség … csak a végére kéne járni … jó lenne tényleg forrest rozsdabogjáióból túrni valamit
-
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
- Kapcsolat:
Re: 1892
Nem nézted menet közben a vízhőmérőt?Oszy írta:Onnan jöttem rá, hogy a hengerek forrok voltak, a kilépő csövek is de a radiátor nem. ahol rugos bilincses gumicső illeszkedés, kezdte nyomni a vizet. A vízpumpa szerintem jó, tehát a termosztát nem nyitott. Én nem szedtem ki, sokszor hidegbe is motorozok, igy mindig üzemhőn a gép, ez fogyasztásban is jelentkezhet.Eddig mindig szépen pont középen ill kánikulába kicsit 3/4 nél állt a hőmérőm.
hideg motor többet eszik (a'szem)
ma elkezdem lehámozni és jobban mélyére nézni.
A henger kihagyás az tavaly volt de megoldva és a jobb henger. 2 hiba: A gyertyakábel és a gyertya "elkopott" azaz elégett az elektróda.
most a ball hagy ki, alapjáraton nem is megy, amint húzom elindul de néha csattan...
Pénteken induláskor vettem észre. Előtte Szerdán Hatvanba voltam, pályán, ahol kicsit odahúztam neki, 160 körül de néha felette. Akkor mehetett tönkre a termosztát amit nem vettem észre, és "picit" túlhevítettem.
tudom, most jönnek a kritikák h. ez nem az a motor, de nem lehet mindig ellenállni....
Szerintem a hosszú állásban elgyengült a termosztát, aztán kicsit megfőzhetted a motort a nagy tempóban, amikor nem nyitott.
Emellett fontos, hogy a kis keringtetőcső a szivattyúház és a termosztátház között ne legyen eldugulva, mert az is csinál vicces dolgokat.
Ha a termosztát döglött, tank le, víz le, és csere. Ellenőrzésként bele kell dobni egy lábos vízbe, feltenni a gázra, és nézni, nyit-e. Tudományosabbak hőmérővel nyitó hőfokot mérhetnek.
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
1926
Bervasnak 1908-ra! -És mindenkinek!
Üdv MINDENKINEK!
van a közelemben egy eladó GL500C(nem silverwing)
Ha valakit érdekel,szívesen összehozom a gazdival!
Cserélni nem nagyon akar, hacsak nem oldalkocsis URAL-t kínál valaki!
Érdeklődés esetén hívjatok a 06 20 475 0577,vagy
06 20 404 9225 telefonszám valamelyikén.
CX -es üdv:(old) Lichtenberger
Üdv MINDENKINEK!
van a közelemben egy eladó GL500C(nem silverwing)
Ha valakit érdekel,szívesen összehozom a gazdival!
Cserélni nem nagyon akar, hacsak nem oldalkocsis URAL-t kínál valaki!
Érdeklődés esetén hívjatok a 06 20 475 0577,vagy
06 20 404 9225 telefonszám valamelyikén.
CX -es üdv:(old) Lichtenberger
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég