CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1927

#2891

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.06.19., kedd 04:56

Urak, tegnap kaptam ezt a levelet. Akinek van kedve csatlakozhat, en is megprobalok elmenni. Sajnos nem Pannoniaval, mert meg mindig nem jutottam el vele muszakira.

Tisztelt veterános kolléga!

Mint tudjátok, ismét nagy útra indulnak Treszl Gabiék az oldalkocsis T5-ösünkkel, a Pekingi Pannóniás túra után idén terveik szerint Észak-Afrikán át Londonba utaznak 17 ország érintésével, kb. 12000 km-t megtéve.
Ez ismét egy olyan út lesz, mely talán nyomot hagy majd a magyar gyártmányú motorkerékpárok túráinak történetében. Június 23-án 10 órai kezdettel ünnepélyes keretek között útra kelnek a Közlekedési Múzeumból. Ha eljönnél az indulási összejövetelre, annak nagyon örülnének.
Úgy, mint ahogyan a pekingi indulásra is eljöttek sokan, ami nagyon jól esett nekik.
Kérlek szépen értesítsd a Pannóniás társadalmat, hogy akit érdekel ez a program, az el tudjon jönni.
p.JPG

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

1928

#2892

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2012.06.19., kedd 11:36

Szevasztok!

Spillerek / HONDA guruk/ véleményét várom a következő témában?

A CX500A motoromra kaptam egy csere ajánlatot, egy GL400C vasat. A tagság körében már ismert, mert a tulaj hivatkozott Tóth Zolira, hogy generálozta a gépezetet. Érdekel, hogy alkatrészt hol lehet hozzá beszerezni, milyen tulajdonságokkal rendelkezik? Igaz-e, hogy csak Japán belpiacra gyártották? Az CX500C alkatrészei megfelelnek hozzá? Minden információ érdekel a GL400C-vel kapcsolatban!!

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1929

#2893

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.06.19., kedd 11:51

1928-ra
Az a 400-as gép érezhetően gyengébb mint a te mostani CX500-ad. Nyilván nem versenyzés a célod de ez a hiányzó erő érezhető már a dombnak felfelé, vagy 2személlyel adott esetben akár már egy erős szélben is.
Vázat tekintve olyan mint az 500C nyilván a belpiaci adottságokból jöhetnek eltérések. pl. mérföldes óra, vagy h 50felett kigyullad egy vissza jelző stb.
Motor csak a hengerben, dugóban tér el (400as) de e tekintetben az esküt nem merem letenni.
Viszont Vass Gábor talán tudna többet is mondani hisz Ő olyat vett annak idején így nagyobb a személyes tapasztalata a GL400C –vel.
Ha érdekel talán el tudom küldeni a t.számát privátba, felhívod és megkérdezed?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1930

#2894

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.06.19., kedd 11:53

BakaJoe! - mi van a mociddal? Meg lett már csinálva? MI a helyzet?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

VGabor
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2010.04.09., pén. 08:55
Tartózkodási hely: valahol Magyarországon
Kapcsolat:

1931

#2895

Hozzászólás Szerző: VGabor » 2012.06.19., kedd 16:32

Nem sok különbséget találtam, talán a legnagyobb eltérés az első fék (egytárcsás), amúgy ami kellett meg tudtam venni hozzá (pl.: membránok).

Üdv.
Az én medencém nem úszó, egyszerűen csak Kárpát.

bakajoe
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2009.11.19., csüt. 17:55
Kapcsolat:

1932

#2896

Hozzászólás Szerző: bakajoe » 2012.06.19., kedd 18:51

Szia Győző!
Még csak ma hoztam haza, már szerelőnél van félig le
csupasztva, remélem lesz belőle valami a hétvégére,
nem adom fel a harcot!

ScheibliGL400
Hozzászólások: 190
Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
Kapcsolat:

1933

#2897

Hozzászólás Szerző: ScheibliGL400 » 2012.06.20., szer. 00:19

1928-ra
Mint azt többen is tudjátok én is egy GL 400 gépet hajtok. Motoroztam már 500 géppel is, de nem igazán éreztem különbséget erőben a két motor közt. Természetesen az + 100 köbcenti erő fölényt jelent, és igazán ez akkor jelentkezik ha ketten ülnek a motoron. A legtöbb alkatrész (amit én már cseréltem) megegyezik az 500 modellével.
SF

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

1934

#2898

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2012.06.20., szer. 08:09

Szevasztok!

1929-1931-1933-ra. Köszönöm az infókat.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1935

#2899

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.06.20., szer. 10:15

1934-re

Ez ugyebar japan belpiacos modell, egy gyujtonek mindenkepp megeri megszerezni, nem sok van belole Mo-n, Eu-ban, sehol. Alkatresszel nem lesz gond, ahogy elottem irtak a hengerfurat, dugon kivul megegyezik a CX500C USA modellel.
Nem ugyanarrol a motorrol van szo ami a VGabore volt?

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

1936

#2900

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2012.06.20., szer. 16:32

Helló!

1935-re

Jelenlegi tulaj neve: CSICSÁK TAMÁS, tartózkodási helye SZOLNOK.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég