CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1938
Sracok!
kb. 1 hónappal ez előtt voltunk Moli –nál ahol is Ő eszközölt nekem egy karburátor szinkronizálást és egy légszűrő cserét. Ki lett cserélve akkor a 2 membrán is.
Ahogy azt korában már írtam, azonnal érezhető és hallható volt h megváltozott a moci alapjárata és menet közben a motorféken elkezdett aktívan durrogni… haza felé menvén érzetem h a motor nem megy jobban ám nem tűnt fel az sem h rosszabbul menne ám a futása, járása valahogy egyenletesebbnek tűnt.
A tank projektemből adódóan eddig nem volt alkalmam tesztelni a fogyasztásom alakulását mivel 3 hétig nem volt használható a motor bár végül is ez volt a fő kérdés és motiváció a Moli-s látogatásom kapcsán, a fogyasztás lehetőség szerinti csökkentése..
DE TEGNAP VÉGRE MEGTŐRT A JÉG !!!
Konkrétan: az eddigi 10l-es tankom a bővítésből adódóan 18l-lett. 2x öntöttem ki a belsejét műgyantával vagy mivel és végre már nem is folyik.
Szóval normál, vegyes, inkább kímélő üzemmódban megtett 298km után tegnap tankoltam 12,65l –t. Ez pedig 4,24 l/100 km-es fogyasztást mutat.
ÚGY H ISMÉTELTEN KÖSZÖNÖM MOLINAK !!!!
kb. 1 hónappal ez előtt voltunk Moli –nál ahol is Ő eszközölt nekem egy karburátor szinkronizálást és egy légszűrő cserét. Ki lett cserélve akkor a 2 membrán is.
Ahogy azt korában már írtam, azonnal érezhető és hallható volt h megváltozott a moci alapjárata és menet közben a motorféken elkezdett aktívan durrogni… haza felé menvén érzetem h a motor nem megy jobban ám nem tűnt fel az sem h rosszabbul menne ám a futása, járása valahogy egyenletesebbnek tűnt.
A tank projektemből adódóan eddig nem volt alkalmam tesztelni a fogyasztásom alakulását mivel 3 hétig nem volt használható a motor bár végül is ez volt a fő kérdés és motiváció a Moli-s látogatásom kapcsán, a fogyasztás lehetőség szerinti csökkentése..
DE TEGNAP VÉGRE MEGTŐRT A JÉG !!!
Konkrétan: az eddigi 10l-es tankom a bővítésből adódóan 18l-lett. 2x öntöttem ki a belsejét műgyantával vagy mivel és végre már nem is folyik.
Szóval normál, vegyes, inkább kímélő üzemmódban megtett 298km után tegnap tankoltam 12,65l –t. Ez pedig 4,24 l/100 km-es fogyasztást mutat.
ÚGY H ISMÉTELTEN KÖSZÖNÖM MOLINAK !!!!
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
1939
Szevasztok!
A IV.pusztavacsi CX-GL találkozó fotói között böngészve, találtam egy számomra fontos képet, melyen az OT4 386 frsz. motor
lett hátulról lefotózva. Érdekel, hogy a hátsó kereke, ha jól látom 16 colos, 18 colos helyett?! A tulaj nyomjon egy választ, azzal is letudhatja az évi forgalmazást a FÓRUMON.
A IV.pusztavacsi CX-GL találkozó fotói között böngészve, találtam egy számomra fontos képet, melyen az OT4 386 frsz. motor
lett hátulról lefotózva. Érdekel, hogy a hátsó kereke, ha jól látom 16 colos, 18 colos helyett?! A tulaj nyomjon egy választ, azzal is letudhatja az évi forgalmazást a FÓRUMON.
-
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
- Kapcsolat:
Re: 1938
Nekem is 4,2-4,8 között fogyaszt, ebben szerintem nincs semmi különleges.fgyozo írta:Sracok!
kb. 1 hónappal ez előtt voltunk Moli –nál ahol is Ő eszközölt nekem egy karburátor szinkronizálást és egy légszűrő cserét. Ki lett cserélve akkor a 2 membrán is.
Ahogy azt korában már írtam, azonnal érezhető és hallható volt h megváltozott a moci alapjárata és menet közben a motorféken elkezdett aktívan durrogni… haza felé menvén érzetem h a motor nem megy jobban ám nem tűnt fel az sem h rosszabbul menne ám a futása, járása valahogy egyenletesebbnek tűnt.
A tank projektemből adódóan eddig nem volt alkalmam tesztelni a fogyasztásom alakulását mivel 3 hétig nem volt használható a motor bár végül is ez volt a fő kérdés és motiváció a Moli-s látogatásom kapcsán, a fogyasztás lehetőség szerinti csökkentése..
DE TEGNAP VÉGRE MEGTŐRT A JÉG !!!
Konkrétan: az eddigi 10l-es tankom a bővítésből adódóan 18l-lett. 2x öntöttem ki a belsejét műgyantával vagy mivel és végre már nem is folyik.
Szóval normál, vegyes, inkább kímélő üzemmódban megtett 298km után tegnap tankoltam 12,65l –t. Ez pedig 4,24 l/100 km-es fogyasztást mutat.
ÚGY H ISMÉTELTEN KÖSZÖNÖM MOLINAK !!!!
A durrogás lehet szegény keverék miatt, vagy nem rendesen záró kipufogó szelepek miatt. Érdemes megkeresni az okát, mielőtt nagyobb gubanc lesz miatta.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1939
1937
Az az en Erna motorom es azert 16-os a hatso kerek, mert az egy De Luxe verzio, amit az USA piacra gyartottak kb 15000 darabszamban.
Bocsanat aki mar latta, belinkelem megegyszer, mert olyan szep
http://www.youtube.com/watch?v=PInyUnbMQ0s
Az az en Erna motorom es azert 16-os a hatso kerek, mert az egy De Luxe verzio, amit az USA piacra gyartottak kb 15000 darabszamban.
Bocsanat aki mar latta, belinkelem megegyszer, mert olyan szep
http://www.youtube.com/watch?v=PInyUnbMQ0s
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1943
Gyozonek! Bar a 4,2-vel mar eleg jo vagy, nem?
http://www.youtube.com/watch?v=7D89b6OUVuw&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=7D89b6OUVuw&feature=plcp
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
194 1942re
Az egy D
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég