CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
K.Csaba
Hozzászólások: 41
Csatlakozott: 2010.01.12., kedd 14:44
Tartózkodási hely: Szajol
Kapcsolat:

1937.

#2901

Hozzászólás Szerző: K.Csaba » 2012.06.20., szer. 21:15

1936.-ra

Szia János!

Én itt vagyok Szolnokon. Ha kell valami segítség csak szólj. Gondolok olyanra mint Pl. közeli fényképek, vagy bármi.... ;)

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1938

#2902

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.06.21., csüt. 12:03

Sracok!
kb. 1 hónappal ez előtt voltunk Moli –nál ahol is Ő eszközölt nekem egy karburátor szinkronizálást és egy légszűrő cserét. Ki lett cserélve akkor a 2 membrán is.
Ahogy azt korában már írtam, azonnal érezhető és hallható volt h megváltozott a moci alapjárata és menet közben a motorféken elkezdett aktívan durrogni… haza felé menvén érzetem h a motor nem megy jobban ám nem tűnt fel az sem h rosszabbul menne ám a futása, járása valahogy egyenletesebbnek tűnt.
A tank projektemből adódóan eddig nem volt alkalmam tesztelni a fogyasztásom alakulását mivel 3 hétig nem volt használható a motor bár végül is ez volt a fő kérdés és motiváció a Moli-s látogatásom kapcsán, a fogyasztás lehetőség szerinti csökkentése..
DE TEGNAP VÉGRE MEGTŐRT A JÉG !!!
Konkrétan: az eddigi 10l-es tankom a bővítésből adódóan 18l-lett. 2x öntöttem ki a belsejét műgyantával vagy mivel és végre már nem is folyik.
Szóval normál, vegyes, inkább kímélő üzemmódban megtett 298km után tegnap tankoltam 12,65l –t. Ez pedig 4,24 l/100 km-es fogyasztást mutat.
ÚGY H ISMÉTELTEN KÖSZÖNÖM MOLINAK !!!!
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

1939

#2903

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2012.06.21., csüt. 21:05

Szevasztok!
A IV.pusztavacsi CX-GL találkozó fotói között böngészve, találtam egy számomra fontos képet, melyen az OT4 386 frsz. motor
lett hátulról lefotózva. Érdekel, hogy a hátsó kereke, ha jól látom 16 colos, 18 colos helyett?! A tulaj nyomjon egy választ, azzal is letudhatja az évi forgalmazást a FÓRUMON.

bervas
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2011.04.04., hétf. 10:41
Kapcsolat:

Re: 1938

#2904

Hozzászólás Szerző: bervas » 2012.06.21., csüt. 21:38

fgyozo írta:Sracok!
kb. 1 hónappal ez előtt voltunk Moli –nál ahol is Ő eszközölt nekem egy karburátor szinkronizálást és egy légszűrő cserét. Ki lett cserélve akkor a 2 membrán is.
Ahogy azt korában már írtam, azonnal érezhető és hallható volt h megváltozott a moci alapjárata és menet közben a motorféken elkezdett aktívan durrogni… haza felé menvén érzetem h a motor nem megy jobban ám nem tűnt fel az sem h rosszabbul menne ám a futása, járása valahogy egyenletesebbnek tűnt.
A tank projektemből adódóan eddig nem volt alkalmam tesztelni a fogyasztásom alakulását mivel 3 hétig nem volt használható a motor bár végül is ez volt a fő kérdés és motiváció a Moli-s látogatásom kapcsán, a fogyasztás lehetőség szerinti csökkentése..
DE TEGNAP VÉGRE MEGTŐRT A JÉG !!!
Konkrétan: az eddigi 10l-es tankom a bővítésből adódóan 18l-lett. 2x öntöttem ki a belsejét műgyantával vagy mivel és végre már nem is folyik.
Szóval normál, vegyes, inkább kímélő üzemmódban megtett 298km után tegnap tankoltam 12,65l –t. Ez pedig 4,24 l/100 km-es fogyasztást mutat.
ÚGY H ISMÉTELTEN KÖSZÖNÖM MOLINAK !!!!
Nekem is 4,2-4,8 között fogyaszt, ebben szerintem nincs semmi különleges.
A durrogás lehet szegény keverék miatt, vagy nem rendesen záró kipufogó szelepek miatt. Érdemes megkeresni az okát, mielőtt nagyobb gubanc lesz miatta.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1939

#2905

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.06.21., csüt. 23:11

1937

Az az en Erna motorom es azert 16-os a hatso kerek, mert az egy De Luxe verzio, amit az USA piacra gyartottak kb 15000 darabszamban.
Bocsanat aki mar latta, belinkelem megegyszer, mert olyan szep :D

http://www.youtube.com/watch?v=PInyUnbMQ0s

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1940

#2906

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.06.21., csüt. 23:13

1939-re

Itt meg a "probarendszam" volt rajta :? :lol: amig nem volt forgalomba helyezve.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1941

#2907

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.06.21., csüt. 23:15

1938-ra

Nem tudom (meg nem hallottam) milyen durrogasa van a Gyozonek :lol: vagyis a motorjanak, de egy finom visszapuffogas nagy fordulaton motorfeknel az teljesen normalis minden motornal.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1942

#2908

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.06.21., csüt. 23:23


Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1943

#2909

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.06.21., csüt. 23:32

Gyozonek! Bar a 4,2-vel mar eleg jo vagy, nem?

http://www.youtube.com/watch?v=7D89b6OUVuw&feature=plcp

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

194 1942re

#2910

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.06.22., pén. 08:44

Az egy D :!: :?:
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég