CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

2040

#3101

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.08.07., kedd 12:37

Kentaur, ha olyan "jő fej" veszi meg mint te akkor nem sok barátja lesz itt... :roll:
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

2041

#3102

Hozzászólás Szerző: klb » 2012.08.07., kedd 20:51

Szia Oszi!

Mi baja volt a motorodnak? (Tisza-tó)
Lehet, hogy írtad, de nem emlékszem.
KLB.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

2042

#3103

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.08.08., szer. 01:27

Szia KLB

Itt találsz infót és még utána kb 10 bejegyzés képek stb.
jó mazsolázást. ;)
viewtopic.php?f=12&t=13&start=100#p6588
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: 2043

#3104

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2012.08.10., pén. 14:03

Szevasztok!
SOS!!
A vasam a következő dolgot műveli: alapjáraton szépen ketyeg, majd gázadásra kb. 4000 fordulaton elkezd szaggatni a jobb oldali rész ki-ki hagy. Gyertya csere, gyújtótrafó csere, karburátor tisztitás után is ue. a jelenség mutatkozik. Van-e a ötletetek a jelenségre. A Vereckei túra oly közel van, hogy szégyen szemre kocsival kell, hogy részt vegyek rajta. Segítségetek előre is köszönöm, várom a megoldási javaslatokat a fenti problémára.!

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

2044

#3105

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.08.10., pén. 14:55

2043-ra

Hal' isten ilyenben nincs tapasztalatom. Fals levego inkabb alapjaraton okoz gondot, tehat benzin vagy gyujtas. Karbi tiszta, tehat a gyujtasnal nezelodnek tovabb. Pipa? A ket trafot megcserelve ugyanez a jelenseg? Mert mi van, ha a cseretrafo is szar? Kontaktok a stekkereknel? Kabelszakadas, eleges, osszeolvadas nincs-e? CDI-t cserelted mar? A kek-feher blokkbol feljovo gyujtaskabelekre kene ramerni, Oszy majd megmondja hogyan.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

2045

#3106

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2012.08.10., pén. 17:02

Semegijani!

Az általad leírt hibáról már volt alkalmam olvasni.
Vagy a cdi egység, vagy (ez rémlik inkább) a generátorral együtt tekert gyújtás tekercs hibája adja.
Az 500-asokon (pontosabban a cdi gyújtásúakon) az előgyújtás szabályzása érdekesen van megoldva, majd teszek fel rá egy kis szakirodalmat.
Üdv.
Pesta

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

2046

#3107

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.08.10., pén. 17:21

2043-ra
vegyük a legegyszerűbb problémát!
A gyertyapipádban kiment az ellenállás. Mérj rá 5-6 kilo Ohm körüli értéket kell mérj.
Ha ennél lényegesen nagyobbat mérsz akkor ott ahova a gyertya megy, csavarhúzóval tekerd ki, szedd szét a pipát és hidald át az ellenállást , csinálj átvezető kontaktot.
Ezt a jelenséget jól ismerem, bemelegedés után, fordulaton, olyan mintha rossz benzint tankoltam volna és dugulás lenne.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: 2047

#3108

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2012.08.10., pén. 17:29

Köszönet az infókért. Győző, valóban nyomom a gázt, pihen a fék, csak a motor nem akar húzni, szaggat, szét akar szakadni!

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

2048, Re: 2043

#3109

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.08.10., pén. 22:52

semegijanos írta:Szevasztok!
SOS!!
A vasam a következő dolgot műveli: alapjáraton szépen ketyeg, majd gázadásra kb. 4000 fordulaton elkezd szaggatni a jobb oldali rész ki-ki hagy. Gyertya csere, gyújtótrafó csere, karburátor tisztitás után is ue. a jelenség mutatkozik. Van-e a ötletetek a jelenségre. A Vereckei túra oly közel van, hogy szégyen szemre kocsival kell, hogy részt vegyek rajta. Segítségetek előre is köszönöm, várom a megoldási javaslatokat a fenti problémára.!
Szia Jani,

ezt már többször is tapasztalatom.
Namostmár 2 lehetőség ha villany:
1. CDI
2. Generátorba azaz előgyújtás ahogy Forri mondta kék és fehér vezeték.
szépen járatod alapjáraton és mérsz feszültséget külön-külön testhez (akku -, vagy vason). 200 voltos (v. nagyobb) váltakozó feszültségen a műszer skálája
ez melegen(azaz járatva), kb 90-110 voltot kell mérj. egyiken kevesebb kb 60, de már nem tom melyiken.(nem vok otthon, üdv fáraok földjéről)
Hidegen pedig ellenállást mérsz,(hidegen nem azt jelenti h a motor hideg hanem nncs benne áram...) ugyan igy testhez visz. műszer 2000 ohm, dioda teszter ill 2kohm skálán.
És a szagirodalom:
Kép
Kép
Kép
Amit Fgyoző mondott azt ne tedd, kinyirod a trafokat. az az ellenállás mindenképpen kell, és ha jól tudom még 2 Mohm is lehet, de itt nem tom pontosan. Van mikor autobba annyi van, de itt is tévedhetek.
az mindenképpen szükséges áramkorlátozó, mert csak feszültség kell a szikrához és kevés áram. és a CDI-t is kinyirja!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

ScheibliGL400
Hozzászólások: 190
Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
Kapcsolat:

2044

#3110

Hozzászólás Szerző: ScheibliGL400 » 2012.08.11., szomb. 08:32

Szevasz Jani.
Ha kiderül, hogy a CDI a ludas a problémádért feltudok neked ajánlani egy működőt míg beszerzed a másikat (nehogy szégyenben maradj a túrára :lol: )
Feri

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég