CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: 2049
Először is nagyom köszönöm a segítségeteket! Nélkületek még mindig enném a kefét!
2048-ra Oszynak.
A mért ellenállás értékek a következők.
1/5ponton 115
2/5ponton 96
3/5 ponton 213
4/5 ponton 113
6/5 ponton 97
7/5 ponton 213
8/9 ponton 80
5/9 ponton 348, nem megfelelő, nincs benne (387 - 473) gyári érték határban !!!!!
Oszy! Ezek után mit javasolsz ?
2044-reFeri kösz a segítséget, de előbb várjuk meg az Oszy véleményét. Ha csere, akkor érdekel a felajánlásod.
2048-ra Oszynak.
A mért ellenállás értékek a következők.
1/5ponton 115
2/5ponton 96
3/5 ponton 213
4/5 ponton 113
6/5 ponton 97
7/5 ponton 213
8/9 ponton 80
5/9 ponton 348, nem megfelelő, nincs benne (387 - 473) gyári érték határban !!!!!
Oszy! Ezek után mit javasolsz ?
2044-reFeri kösz a segítséget, de előbb várjuk meg az Oszy véleményét. Ha csere, akkor érdekel a felajánlásod.
2050...........re 2048 és 2043
Sziasztok˘!
Gyertyapipa ellenállás szerepe az én információm szerint: zavarszűrés. Ha nincs benne vagy át van hidalva és végig motorozol a szegénysoron ahol képcsöves TV van még, és földi antennával analógot néznek, szikrázik a képernyő.
Azt még egyik autóvillamossági szakitól sem hallottam, hogy a hiánya ártana a trafónak, (én ezt az álláspontot fogadom el, míg meg nem győznek az ellenkezőjéről. A fájdalmat rosszul tűröm)
.................................................
A vákuum membrán működése eddig nem nagyon foglalkoztatott, mert nem volt vele problémám.
Most több mint 5 hónapos állás után egy alapos karbi takarításra volt szükség. Vigyázat, úgy hallottam, hogy a mai etalonos benzinek nem stabilok. Csak három hónapra garantálják a minőségét, utána megkezdődnek a kiválások és szétválások. A harminc éves gumidugó a karbiban, szó-szoros értelemben szétfolyt a magyar benzintől.
A takarítás során aztán a memránt is kielemeztem.
Folytatás következik:
Gyertyapipa ellenállás szerepe az én információm szerint: zavarszűrés. Ha nincs benne vagy át van hidalva és végig motorozol a szegénysoron ahol képcsöves TV van még, és földi antennával analógot néznek, szikrázik a képernyő.
Azt még egyik autóvillamossági szakitól sem hallottam, hogy a hiánya ártana a trafónak, (én ezt az álláspontot fogadom el, míg meg nem győznek az ellenkezőjéről. A fájdalmat rosszul tűröm)
.................................................
A vákuum membrán működése eddig nem nagyon foglalkoztatott, mert nem volt vele problémám.
Most több mint 5 hónapos állás után egy alapos karbi takarításra volt szükség. Vigyázat, úgy hallottam, hogy a mai etalonos benzinek nem stabilok. Csak három hónapra garantálják a minőségét, utána megkezdődnek a kiválások és szétválások. A harminc éves gumidugó a karbiban, szó-szoros értelemben szétfolyt a magyar benzintől.
A takarítás során aztán a memránt is kielemeztem.
Folytatás következik:
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: 2051
Homoky Sanyi márkatárs kölcsön CDI-vel szerelve továbbra is ua. a probléma fennáll. Tehát a trafó, a CDI hibája kizárt. A nagymértékű túlfogyasztás miatt, arra gyanakodunk, hogy a karburátor tisztítás, és tűszelep csere alkalmával a benzin szint megemelkedhetett az úszó rossz visszahelyezése,szerelése közben, mert elzárt benzincsap esetén még túl sokáig jár a motor.
Tehát a következő lépés a karburátor.
2052
FOLYTATÁS: MEMBRÁN
megállapításaink:
A fő levegőjáratot és ezáltal a fojtószelepet (pillangó) is megkerüli az alapjárati levegő csatornája. Ebben a levegőjáratban van az alapjárat fúvóka. Ez a levegő először a membrán "dugattyúja mellet egy furaton keresztül halad az alapjárati fúvókához, és porlasztja a benzint. Ha levegő utját elzárom nem történik meg a porlasztás. Ha fordulaton a fojtószelep zárva van (pl:gázlevétel, motorfék ) akkor a fojtószelep és a hengerfej között nagyon erős vákuum keletkezik ami az alapjárati levegőjáraton megsokszorozza a levegő sebességét és az alapjárati benzin porlasztását. Hogy ez ne következzen be, ezért zárja le a levegő útját a membrán addig amíg le nem csökken a vákuum az említett helyen. Az eddigiekből következik, hogy a membrán működésének elmaradása esetén az alapjárati fúvóka nem csak alapjáraton porlaszt, ami többletfogyasztást okoz, különösen gyakori gázlevételkor.
megállapításaink:
A fő levegőjáratot és ezáltal a fojtószelepet (pillangó) is megkerüli az alapjárati levegő csatornája. Ebben a levegőjáratban van az alapjárat fúvóka. Ez a levegő először a membrán "dugattyúja mellet egy furaton keresztül halad az alapjárati fúvókához, és porlasztja a benzint. Ha levegő utját elzárom nem történik meg a porlasztás. Ha fordulaton a fojtószelep zárva van (pl:gázlevétel, motorfék ) akkor a fojtószelep és a hengerfej között nagyon erős vákuum keletkezik ami az alapjárati levegőjáraton megsokszorozza a levegő sebességét és az alapjárati benzin porlasztását. Hogy ez ne következzen be, ezért zárja le a levegő útját a membrán addig amíg le nem csökken a vákuum az említett helyen. Az eddigiekből következik, hogy a membrán működésének elmaradása esetén az alapjárati fúvóka nem csak alapjáraton porlaszt, ami többletfogyasztást okoz, különösen gyakori gázlevételkor.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
2053
"049-re,
az általad mért érték lehet a ludas a baj ott van, hogy menet zárlatod van a tekercsbe ami bent van a blokkba a generátorral együtt.
"Hidegen" azaz ellenállást mérve ezt kaptad.
Mi van akkor ha jár a motor milyen feszültséged van az 5_9 között váltakozóban?
A menetzárlat egyáltalán nem jó, leterheli a tekercset, melegszik és előbb-utóbb a z úton hagy a vas...persze Honda CX sose mert csak a másik vezetékkel ha lekötöd lassan hazapötyögsz, de nem ez a cél.
T.Zolival dolgozunk egy alternatív megoldáson, ugyanis a fehér-kék drót egy olyan tekercsbe megy ami 0,1 mm drótból sok ezer menet van. Ha találsz egy tekercselő szakit aki megoldja add meg az elérhetőségét. Előre is köszönöm. (persze nem lehetetlen.)
A két tekercs szerepe az alacsony fordulaton kisebb előgyújtási szög, nagy fordulaton azaz 3000-3500-on túl nagyobb szögre ugrik.
Ha nincs, vagy kevés nincs ló 4000 fölött. Nálad szerintem ez van. így tekercselés vagy inkább csere.
ellenállás, rossz pipa, rossz gyertya akkor kis fordulaton sem megy azaz hidegen qrv@ nehezen indul.
2050-re
Az a kondi szerepe ami a szikraoltó nagy fordulaton nagy az impedancia, de a gyertya ha szikrázik azaz áthúz az majdnem zárlat. Kis fordulaton, alacsony freki majdnem egyenáramban beszélünk. Ha csak OHM bácsi törvényével is számolunk, persze váltóban ez más mert itt omega meg impedancia meg Pi...de most hagyjuk, akkor zárlatról beszéltük. Mivel tirisztorok vezérlik a tekercset, a a szekunderen zárlat az a primeren is az és megugrasztja a z áramot ami gyilkos a tirisztornak és a generátornak is...
Az az ellenállás be lett tervezve. tehát annak ott kell lennie.
az általad mért érték lehet a ludas a baj ott van, hogy menet zárlatod van a tekercsbe ami bent van a blokkba a generátorral együtt.
"Hidegen" azaz ellenállást mérve ezt kaptad.
Mi van akkor ha jár a motor milyen feszültséged van az 5_9 között váltakozóban?
A menetzárlat egyáltalán nem jó, leterheli a tekercset, melegszik és előbb-utóbb a z úton hagy a vas...persze Honda CX sose mert csak a másik vezetékkel ha lekötöd lassan hazapötyögsz, de nem ez a cél.
T.Zolival dolgozunk egy alternatív megoldáson, ugyanis a fehér-kék drót egy olyan tekercsbe megy ami 0,1 mm drótból sok ezer menet van. Ha találsz egy tekercselő szakit aki megoldja add meg az elérhetőségét. Előre is köszönöm. (persze nem lehetetlen.)
A két tekercs szerepe az alacsony fordulaton kisebb előgyújtási szög, nagy fordulaton azaz 3000-3500-on túl nagyobb szögre ugrik.
Ha nincs, vagy kevés nincs ló 4000 fölött. Nálad szerintem ez van. így tekercselés vagy inkább csere.
ellenállás, rossz pipa, rossz gyertya akkor kis fordulaton sem megy azaz hidegen qrv@ nehezen indul.
2050-re
Az a kondi szerepe ami a szikraoltó nagy fordulaton nagy az impedancia, de a gyertya ha szikrázik azaz áthúz az majdnem zárlat. Kis fordulaton, alacsony freki majdnem egyenáramban beszélünk. Ha csak OHM bácsi törvényével is számolunk, persze váltóban ez más mert itt omega meg impedancia meg Pi...de most hagyjuk, akkor zárlatról beszéltük. Mivel tirisztorok vezérlik a tekercset, a a szekunderen zárlat az a primeren is az és megugrasztja a z áramot ami gyilkos a tirisztornak és a generátornak is...
Az az ellenállás be lett tervezve. tehát annak ott kell lennie.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
2054
Oszy bizonyára igazad van, cx-nél bejátszik az összképbe az hogy tirisztoros a gyujtás. Amit én gondoltam az igaz lehet a sima megszakító vezérlésű gyújtás esetén. Tulajdonképpen a szikraoltásra is a megszakítónak van szüksége. De ezek minket CX-eseket nem igazán érintenek. Bocs az elkalandozásért.
Most az a fontos,hogy Jánosnak a gépe időre gyógyuljon meg.
Nekem négy éve a CDI produkált hasonló tüneteket, és egyre rosszabb lett. Végül egy hengerrel mentem 50 km-t hazáig. CDI csere óta rendben van. János már kilőte ezt a hibalehetőséget.
üdv
Most az a fontos,hogy Jánosnak a gépe időre gyógyuljon meg.
Nekem négy éve a CDI produkált hasonló tüneteket, és egyre rosszabb lett. Végül egy hengerrel mentem 50 km-t hazáig. CDI csere óta rendben van. János már kilőte ezt a hibalehetőséget.
üdv
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
2055
Szevasz oregkis!
A probléma jelentkezése előtt tankoltam 14 liter benzint és mentem vele 143 km-t. Egy hengerrel kb. 70-et míg hazamentem.. Rajtam a CDI csere sem segített. Várom a további véleményeteket. Ha a blokkot ki és szét kell húzni, akkor generátor tekercsre és hátsó tömítésre lesz szükségem. Akinek van elfekvő készleten, és eladná,az kérem szíveskedjen jelezni a Fórumon,vagy a 20/234-4671 tel.számon !!!
A probléma jelentkezése előtt tankoltam 14 liter benzint és mentem vele 143 km-t. Egy hengerrel kb. 70-et míg hazamentem.. Rajtam a CDI csere sem segített. Várom a további véleményeteket. Ha a blokkot ki és szét kell húzni, akkor generátor tekercsre és hátsó tömítésre lesz szükségem. Akinek van elfekvő készleten, és eladná,az kérem szíveskedjen jelezni a Fórumon,vagy a 20/234-4671 tel.számon !!!
-
- Hozzászólások: 123
- Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
- Kapcsolat:
2056...............semegijános nak
szia János!
ha már a hátulját leveszitek, akkor föltétlen cseréljétek a vízpumpánál lévő szimeringet, az olaj felöli oldalon, és a sebváltókar szimmeringet. Tömítések terén rám számíthatsz. harminc/negyvenhét 59147
ha már a hátulját leveszitek, akkor föltétlen cseréljétek a vízpumpánál lévő szimeringet, az olaj felöli oldalon, és a sebváltókar szimmeringet. Tömítések terén rám számíthatsz. harminc/negyvenhét 59147
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára öregkis 2012.08.12., vas. 13:17-kor.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
2057
Jani, mielőtt szétkapod mérd meg a feszültséget alapjáraton és 3000-4000 fordulaton.
Hátha valami külső szakadásod, kontakthibád van. Kár lenne érte....és drágább is....
Hátha valami külső szakadásod, kontakthibád van. Kár lenne érte....és drágább is....
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 52 vendég