Alkatrész
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1247
Uraim!
Sajnálattal látom, hogy a félreértések, csalódások ellenséges viszonyt keltenek.
Számunkra mindenki fontos, ezért csak azt szeretném, hogy emiatt ne legyen senkinek rossz a közösséghez való viszonyulása... vagyunk itt néhányan, 1-2 ember problémája nem kéne, hogy közösségi problémákba torkolljék.
Személy szerint nem is értem, hogy miért itt kell(ett) kitárgyalni a dolgokat.
Ha már a gumi a téma: anélkül, hogy az egyébként általam is ismert, a fenti üzlet tárgyát képező típust minősíteném: a tavalyi erdélyi túra előtt tettem fel (közel sem frissen...) egy Avon Roadrunner gumit hátulra.
Azon melegében megjártam vele Erdélyt, nem kevés teherrel+ a magam 110 kilója, és szinte semmit nem kopott.
Ajánlom mindenkinek!
(Meg a fagyizást a családdal, oda indulunk épp...)
Sajnálattal látom, hogy a félreértések, csalódások ellenséges viszonyt keltenek.
Számunkra mindenki fontos, ezért csak azt szeretném, hogy emiatt ne legyen senkinek rossz a közösséghez való viszonyulása... vagyunk itt néhányan, 1-2 ember problémája nem kéne, hogy közösségi problémákba torkolljék.
Személy szerint nem is értem, hogy miért itt kell(ett) kitárgyalni a dolgokat.
Ha már a gumi a téma: anélkül, hogy az egyébként általam is ismert, a fenti üzlet tárgyát képező típust minősíteném: a tavalyi erdélyi túra előtt tettem fel (közel sem frissen...) egy Avon Roadrunner gumit hátulra.
Azon melegében megjártam vele Erdélyt, nem kevés teherrel+ a magam 110 kilója, és szinte semmit nem kopott.
Ajánlom mindenkinek!
(Meg a fagyizást a családdal, oda indulunk épp...)
Üdv.
Pesta
Pesta
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
1249
1248-ra!
Szia PLERO!
Én kérek elnézést, csak tréfás beszólásnak szántam, amit igyekeztem a /nem/ hejesírással kifejezni, de így utólag bepótolom ami lemaradt:--- --- moli
Szia PLERO!
Én kérek elnézést, csak tréfás beszólásnak szántam, amit igyekeztem a /nem/ hejesírással kifejezni, de így utólag bepótolom ami lemaradt:--- --- moli
1250
Győzőnek!/mert már nem tudom követni hányasra/
A gyűrűhorony mélységét nem kell babrálni. Mindegyik gyűrű 82-es átmérőjű.
A gyűrűhorony mélységét nem kell babrálni. Mindegyik gyűrű 82-es átmérőjű.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1251
Plero!
Ne végy minden hozzászólást véresen komolyan, mert akár ugyanilyen (véresen komoly) félreértés lehet belőle...
Valahogy én értettem Moli "hangnemét", pedig a betűkben ritkán látszik, hogy mi miről szól. Ha személyesen ismernéd (amit én is csak kismértékben mondhatok el magamról), akkor talán máshogy érted az illető hozzászólását... (Ezt általánosságban is így értem.)
Ne végy minden hozzászólást véresen komolyan, mert akár ugyanilyen (véresen komoly) félreértés lehet belőle...
Valahogy én értettem Moli "hangnemét", pedig a betűkben ritkán látszik, hogy mi miről szól. Ha személyesen ismernéd (amit én is csak kismértékben mondhatok el magamról), akkor talán máshogy érted az illető hozzászólását... (Ezt általánosságban is így értem.)
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1252 - Gyűrűk
Sziasztok!
Ígértem, hogy megosztom veletek az információt, ezért megteszem, ha egy nap késéssel is (bocs, de a mobil készülékről nincs mindig kedvem hosszú szövegeket bepötyögni).
Szóval:
Amerikai barátunk tud olyan dugattyúgyűrűt szerezni, ami:
1. 14e fordulatig van specifikálva.
2. Átmérőben megfelel az eredetinek, annyi a különbség, hogy a felsőből 0,2mm-t, a középsőből 0,4mm-t kell leköszörülni (vastagságban). Az olajlehúzó gyűrű ugyanaz a méret.
Jelen árfolyamok mellett 86EUR+ postaköltségért tudja a gyűrűgarnitúrát adni, a következőkkel:
1. Az USD/EUR árfolyamnak hatása van erre. A fenti számot tegnap kalkulálta ki.
2. A megmunkálás (köszörültetés) odakinn 2x-es belföldi postaköltséget jelent pluszban (egyszer odaküldeni, utána vissza).
3. Elmondása (leírása) szerint neki ezen semmi haszna nincs, pusztán motorosbaráti gesztusból csinálja, ha kellő számú rendelés összejön.
A levelében említi, hogy ettől gazdaságosabb megoldást aligha találni, mivel ő már minden követ megmozgatott ennek érdekében. Ehhez már csak én teszem hozzá, hogy miután turbó-tulajokról beszélünk, szerintem ki is nézhetjük belőlük, mivel a CX650T az USA-ban sem egy mindennapi motor***, tehát valószínűleg elég elszánt gazdákkal állunk szemben.
4 évben nyert a motorja vmi versenyt, már ezekkel a gyűrűkkel, és egyáltalán nem fogyasztanak olajat a motorok.
Ha van érdeklődés, szívesen összefogom a projektet és a kapcsolattartást, de ehhez tényleg kell egy létszám, amire már barátunk is lép.
***
Tudtátok, hogy az USA-ba kiszállított CX650TD-k egy jelentős része iskolai motorként végezte? No nem tanulómotorként, hanem a műszaki ismereteket tanították rajtuk. Elég bonyolultak voltak ahhoz, hogy jók legyenek "állatorvosi lónak". Bár, ha a bonyolultság a szempont, akkor csinálhatták volna a CX500TC-kel is, azokból mégiscsak több készült, és bizony komplexebb járgányok voltak, mint a 650-esek.
Ígértem, hogy megosztom veletek az információt, ezért megteszem, ha egy nap késéssel is (bocs, de a mobil készülékről nincs mindig kedvem hosszú szövegeket bepötyögni).
Szóval:
Amerikai barátunk tud olyan dugattyúgyűrűt szerezni, ami:
1. 14e fordulatig van specifikálva.
2. Átmérőben megfelel az eredetinek, annyi a különbség, hogy a felsőből 0,2mm-t, a középsőből 0,4mm-t kell leköszörülni (vastagságban). Az olajlehúzó gyűrű ugyanaz a méret.
Jelen árfolyamok mellett 86EUR+ postaköltségért tudja a gyűrűgarnitúrát adni, a következőkkel:
1. Az USD/EUR árfolyamnak hatása van erre. A fenti számot tegnap kalkulálta ki.
2. A megmunkálás (köszörültetés) odakinn 2x-es belföldi postaköltséget jelent pluszban (egyszer odaküldeni, utána vissza).
3. Elmondása (leírása) szerint neki ezen semmi haszna nincs, pusztán motorosbaráti gesztusból csinálja, ha kellő számú rendelés összejön.
A levelében említi, hogy ettől gazdaságosabb megoldást aligha találni, mivel ő már minden követ megmozgatott ennek érdekében. Ehhez már csak én teszem hozzá, hogy miután turbó-tulajokról beszélünk, szerintem ki is nézhetjük belőlük, mivel a CX650T az USA-ban sem egy mindennapi motor***, tehát valószínűleg elég elszánt gazdákkal állunk szemben.
4 évben nyert a motorja vmi versenyt, már ezekkel a gyűrűkkel, és egyáltalán nem fogyasztanak olajat a motorok.
Ha van érdeklődés, szívesen összefogom a projektet és a kapcsolattartást, de ehhez tényleg kell egy létszám, amire már barátunk is lép.
***
Tudtátok, hogy az USA-ba kiszállított CX650TD-k egy jelentős része iskolai motorként végezte? No nem tanulómotorként, hanem a műszaki ismereteket tanították rajtuk. Elég bonyolultak voltak ahhoz, hogy jók legyenek "állatorvosi lónak". Bár, ha a bonyolultság a szempont, akkor csinálhatták volna a CX500TC-kel is, azokból mégiscsak több készült, és bizony komplexebb járgányok voltak, mint a 650-esek.
Üdv.
Pesta
Pesta
- Oszy
- Hozzászólások: 1981
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1253
Sziasztok,
Amint tudjátok, nemrég lett összerakva a vas és új gyűrűket kapott, Molicx jóvoltából a szett gyűrű 7ezer volt, ami nagyon jó ár. Többet Moli tud mondani, valami Suzuki ha jól emlékszem. A különbség a 2. kompresszió gy. ami 2 tizeddel szélesebb. Ilyen esetbe (Nekem is ezt javasolták) nem a gyűrűt kell köszörülni, hanem a dugóból kell esztergálni. A többi méret teljesen passzolt. A dugók esztergálása, fényesre pucolása és a hüvely honolása 3000 ft-ba került. Mészáros S. mester, BP-en 1085,Rökk Szilárd U.9. tel:harminc9086680.
Így 2 tizeddel szélesebb lett ami szerintem súrlódásban nem okoz akkora gondot, és nagyon szépen megy. Már beletettem pár ezer km-ert.
Amint tudjátok, nemrég lett összerakva a vas és új gyűrűket kapott, Molicx jóvoltából a szett gyűrű 7ezer volt, ami nagyon jó ár. Többet Moli tud mondani, valami Suzuki ha jól emlékszem. A különbség a 2. kompresszió gy. ami 2 tizeddel szélesebb. Ilyen esetbe (Nekem is ezt javasolták) nem a gyűrűt kell köszörülni, hanem a dugóból kell esztergálni. A többi méret teljesen passzolt. A dugók esztergálása, fényesre pucolása és a hüvely honolása 3000 ft-ba került. Mészáros S. mester, BP-en 1085,Rökk Szilárd U.9. tel:harminc9086680.
Így 2 tizeddel szélesebb lett ami szerintem súrlódásban nem okoz akkora gondot, és nagyon szépen megy. Már beletettem pár ezer km-ert.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3810
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1255
1245-re
Jani ne tedd!!!! - szegényebb lenne a csapat nélküled.
Másrészt mint jelen lévő, azt gondolom hozzá szólhatok a témához: nincs bennem kétség, 599.999.999.999 % biztos vagyok abban h nem akartad átverni Oszyt és azt is tudom h Ő sem akarna megbántani téged.
Ez olyasmi mint egy vaterás üzlet mely szintén látatlanban jön - vagy nem jön létre.
Ha pedig nem jön létre azzal sincs gond.
Pénz vissza, áru vissza és ennyi.
E tekintetben pedig mindketten kinyilvánítottátok az együtt működést úgy h hozzáállással nincs gond, a kivitelezés majd megoldódik.
Mindjárt felhívlak hátha tudok segíteni valamit.
Jani ne tedd!!!! - szegényebb lenne a csapat nélküled.
Másrészt mint jelen lévő, azt gondolom hozzá szólhatok a témához: nincs bennem kétség, 599.999.999.999 % biztos vagyok abban h nem akartad átverni Oszyt és azt is tudom h Ő sem akarna megbántani téged.
Ez olyasmi mint egy vaterás üzlet mely szintén látatlanban jön - vagy nem jön létre.
Ha pedig nem jön létre azzal sincs gond.
Pénz vissza, áru vissza és ennyi.
E tekintetben pedig mindketten kinyilvánítottátok az együtt működést úgy h hozzáállással nincs gond, a kivitelezés majd megoldódik.
Mindjárt felhívlak hátha tudok segíteni valamit.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég