Alkatrész
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1428
Na ezt nem ertem... mi koze a toltesnek a fordulathoz, azaz hn nem pporog fel?
Ha CDI-s a gyujtas akkor semmi koze, kulon tekercs aramkor, semmi kozos nincs a toltessel a foldon kivul.
ha a masi tipusu gyujtas akkor sincs azaza ha minden vilagitas lekapcsolva, aksi maxra toltva akkor biztos van 12v tehat gyujtas ok. Ha keves a fesz es gyenge a szikra akor nehezen vagy be sem indul.
mondja mar meg valaki, ha nincs igazam.
Ha CDI-s a gyujtas akkor semmi koze, kulon tekercs aramkor, semmi kozos nincs a toltessel a foldon kivul.
ha a masi tipusu gyujtas akkor sincs azaza ha minden vilagitas lekapcsolva, aksi maxra toltva akkor biztos van 12v tehat gyujtas ok. Ha keves a fesz es gyenge a szikra akor nehezen vagy be sem indul.
mondja mar meg valaki, ha nincs igazam.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1430
1429-re
Oszynak igaza van.
Tibogre, nekems sincs fesz szabályzóm ám tovább vinném az előző gondolatot.
A fesz szabályzó előtt mérj rá a generátor 3 sárga vezetékeire 2-2 közt minegyiknél kell h legyen legalább 60-80V.
Ha ennél kevesebb akkor a rendszer nem tud belőle egyen 12V(13,5V) -ot csinálni.
Tehát akkor nem a fesz szab. a ludas.
Oszynak igaza van.
Tibogre, nekems sincs fesz szabályzóm ám tovább vinném az előző gondolatot.
A fesz szabályzó előtt mérj rá a generátor 3 sárga vezetékeire 2-2 közt minegyiknél kell h legyen legalább 60-80V.
Ha ennél kevesebb akkor a rendszer nem tud belőle egyen 12V(13,5V) -ot csinálni.
Tehát akkor nem a fesz szab. a ludas.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1431
Van egy bölcs mondás mi szerint is az okos ember hallgat a nála okosabbra … és hát én megszívlelem Moli állásfoglalását.
Azt mondja h a injektoros üzemanyag ellátással nem tudnák számottevő eredményt elérni a CX-nél de legalább is nincs arányban a ráfordítással.
Csupán meg azért h csak elmondhassam h inj-os CX-em van azért nem éri meg nekem. Úgy h magam részéről valami más utat választok a fogyasztás csökkentés érdekében.
Azt mondja h a injektoros üzemanyag ellátással nem tudnák számottevő eredményt elérni a CX-nél de legalább is nincs arányban a ráfordítással.
Csupán meg azért h csak elmondhassam h inj-os CX-em van azért nem éri meg nekem. Úgy h magam részéről valami más utat választok a fogyasztás csökkentés érdekében.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1433
7vegen beszeltuk a szivocsonkok oregedeset. A cmsnl-en rendelheto ugyan 100Eur+Afa+posta ~ 45e HUF a par, az eleg sok.
Itt van 1 par utangyartott uj kb a feleert:
http://www.ebay.de/itm/KR-VERGASER-ANSA ... 25753f36e8
http://www.ebay.de/itm/KR-VERGASER-ANSA ... 25753f36dc
Itt van 1 par utangyartott uj kb a feleert:
http://www.ebay.de/itm/KR-VERGASER-ANSA ... 25753f36e8
http://www.ebay.de/itm/KR-VERGASER-ANSA ... 25753f36dc
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég