CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

2372

#3341

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.11.04., vas. 12:18

2369-ra
moli, jól értem? 650-es újra gyűrűzése volt a projekt?
Dugógyűrű horony szélesítéssel?

Z.Zoli - azóta mennyit mentél már vele?
mi a tapasztalat?
Mennyivel lett gyengébb?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

molicx

2373

#3342

Hozzászólás Szerző: molicx » 2012.11.04., vas. 19:25

2372-re!
Szia Győző!
Mennyivel lett gyengébb?!? Ugye ez csak vicc? Én az utcában próbáltam ki, de nagyon meggyőző volt, sőt!... így bátran állok neki jövő héten a következő 650-nek. A Zézoli csak ritkán olvassa az oldalt, telefonon szoktunk beszélni, ha eredmény van olajfogyasztás mérésileg, majd közzéteszem. Szándékosan vékonyabb olajat tettünk bele, hogy így legyen megpróbálva, de szinte biztosra veszem, hogy nem lesz mérhető olajfogyasztás.moli

Tóth Zoli

2374

#3343

Hozzászólás Szerző: Tóth Zoli » 2012.11.04., vas. 20:32

Szia Győző Moli még kísérletileg sem tud rosszat kiadni a kezéből. A gépészet szabályait nagy mértékben betartja, hát ezen múlik szerintem.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

2375

#3344

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.11.05., hétf. 10:17

2373-ra
a kérdést azért nem tartom „Istentől elrugaszkodottnak” mert hát ugye van egy henger ami az évek során azért valamennyire csak oválisra kopik és ez kap egy szabályos kör gyűrűt.
Így nyílván való h nincs teljes passzolás => kompresszió csökkenés => gyengébb. legalább is addig amíg össze nem kopik.
Beszéltünk erről forresttel és feltehetően ez a jelenség léphetett fel Pali –nál is aki gyári gyűrűket tett a mocijába és nem siker történetről számol be.
Szóval érdekelne hogy mi történt Z.Zoli –nál. Melyik a másik 650-es ami most sorra jön?

2374-re Megjegyzem egy pillanataig sem kételkedek moli szakértelmében!!!!
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

2376

#3345

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.11.05., hétf. 10:35

2375-re

Palinal a honolas hianya lehet az olajfogyasztas mogott amit jovo szezonra megcsinalunk. Eddigi blokkoknal nem volt szukseges (Erna, Eger blokk) illetve honolas nelkul is 0 olajfogyasztast tapasztaltam uj gyurukkel, ezert nem csinaltuk meg. De ugy nez ki a Pali blokkjanal megiscsak szukseges. Amit meg beszeltunk, hogy nagyobb lesz a furat, az nem szamottevo, szazadokrol van csak szo honolaskor. A gyuruk szerviz limitje pedig 6 tized, tehat a honolastol nem lesz rosszabb a kompresszio.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

2377

#3346

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.11.05., hétf. 10:46

2376-ra

Ja meg valami. Pali elmondasa szerint a kompresszio jobb a motorban, konnyebben is indul, bar sztem ezt inkabb a jol zaro szelepknek koszonheti, nem az uj gyuruknek.

molicx

2378

#3347

Hozzászólás Szerző: molicx » 2012.11.05., hétf. 15:14

2375-re!
Szia Győző!

Lferi motorja lesz a következö. A Zézoli motorjánál természetesen a hengerfejek is meg lettek csinálva. Hónolása mindenképp szükség van két okból:
1: mert kell,
2: mert nem csillagásszal csináltatom: a méretek ellenőrzése, hónolás, dugók illesztése a gyűrűkhöz 5000 pénz és ennyiért még be is csomagolja, ne sérüljön szállítás közben:)moli

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

2379

#3348

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.11.05., hétf. 15:25

2378-ra
... akkor lehet h érik a 3. :-)
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

molicx

2380

#3349

Hozzászólás Szerző: molicx » 2012.11.05., hétf. 15:44

SziasztoK!
2373-ra!
Most hívott a Zézoli, az eddig sok olajat zabáló motorjánál nincsen mérhető olajfogyasztás.moli

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

2381

#3350

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.11.05., hétf. 16:36

2380-ra
ez tök jó !!!!
Akkor ez úton jelzem h nálam kb. 1000km/1 liter az olaj fogyasztás.
Mire gondoljak? Szelep szár szimmering vagy olaj lehúzó gyűrű?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég