CX/GL Te és Motorod
- rzoli68
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.11.09., szer. 21:32
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
2553
2551-re
Hat nagy nehezen sikerult behergelni, uh a szezon elott kiugrik a blokk, megdelejeztetem a lendkereket. Ha bejon a feltevesem a faradt magnesrol, akkor az Eger motorjat megcsinalom ugyanigy. Szelepek ugyebar jol zarnak mindket CX-nel, ami a masik oka a nehez indulasnak. Tehat sztem nem lehet mas. Az egesz gepparkot bemelegitettem 1 hete, a tobbiek koszonik szepen, poccre indultak
Hat nagy nehezen sikerult behergelni, uh a szezon elott kiugrik a blokk, megdelejeztetem a lendkereket. Ha bejon a feltevesem a faradt magnesrol, akkor az Eger motorjat megcsinalom ugyanigy. Szelepek ugyebar jol zarnak mindket CX-nel, ami a masik oka a nehez indulasnak. Tehat sztem nem lehet mas. Az egesz gepparkot bemelegitettem 1 hete, a tobbiek koszonik szepen, poccre indultak
-
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2012.06.13., szer. 11:39
- Tartózkodási hely: 3070. Bátonyterenye. Vörösmarty út. 19.
- Kapcsolat:
2554
2553-Ra Hali Forrest99 Nagyon szépen kérlek, SMS-ben légyszi küld már el az Email címed mert úgy el raktam h nem találom sehol . Ez az egyik dolog a másik h én úgy indítok hidegben h kocsiból ki az aksi és azzal 3rom rövid gomb nyomás szivatóval aztán gyujtás és már ketyeg is,az igaz ezt legalább 2+3 megkell ismételni még folyamatosan jár. Ha az ő aksijával indítok mindig csak egy henger pöffen mert lassan forgatja a motort és megszívja magát utána jöhet a toló rajt.Ez nem biztos h mindenkinél beválik, nálam bejön. Az émail azért kell mert képet szeretnék küldeni a motoromról.Kihasználnám a lehetőséget kellene nekem gyári csomagtartó oldal táskás mert az ülést nem tudom h szereljem föl. Hátul az ülésnél nagyon csúnya nagy hézag van csomagtartó nélkül. Előre is köszi MINDENKINEK ( BUÉK ) Csaba,
Adom vigyed ne állj sorba, ha ma még nem voltál a templomba.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
2555
2554-re
Irtam mailt csak szarakodik a freemail igy meg nem tudtam elkuldeni. Koszi a tippet a hideginditashoz.
Igazabol en a problemat akarom megoldani. Moli altal javasolt, a szivocsonkon bespriccelessel konnyebben indulnak a CX-ek, de ezzel a problema meg fennall. Nem gondolom, hogy anno a gyarban igy alkottak meg ezeket a motorokat, hogy kulonfele trukkokkel lehet csak konnyen beinditani oket. Elgondolkodtam a tobbek altal emlitet akkor es most hasznalt benzin problemajan is, de elvetettem miutan az 1977-es CB750-em, az 1989-es Kawasakink, a haver 1976-os CB550-je is poccre indul. Eddig csak a lendkerekes motoroknal tapasztaltam ezt a problemat, az akkus gyujtasuak mind konnyen indulnak.
Az Eurosportok szinten akkus gyujtasuak ugye. Ott a Pali motorja ami szinten nehezen indult egesz addig amig a szelepeket be nem csiszoltuk. Most a becsiszolas utan, szivato rahuz es pocc-roff.
Kerted, hogy tegyek fel kepet a mocidrol a forumra, ime:
Irtam mailt csak szarakodik a freemail igy meg nem tudtam elkuldeni. Koszi a tippet a hideginditashoz.
Igazabol en a problemat akarom megoldani. Moli altal javasolt, a szivocsonkon bespriccelessel konnyebben indulnak a CX-ek, de ezzel a problema meg fennall. Nem gondolom, hogy anno a gyarban igy alkottak meg ezeket a motorokat, hogy kulonfele trukkokkel lehet csak konnyen beinditani oket. Elgondolkodtam a tobbek altal emlitet akkor es most hasznalt benzin problemajan is, de elvetettem miutan az 1977-es CB750-em, az 1989-es Kawasakink, a haver 1976-os CB550-je is poccre indul. Eddig csak a lendkerekes motoroknal tapasztaltam ezt a problemat, az akkus gyujtasuak mind konnyen indulnak.
Az Eurosportok szinten akkus gyujtasuak ugye. Ott a Pali motorja ami szinten nehezen indult egesz addig amig a szelepeket be nem csiszoltuk. Most a becsiszolas utan, szivato rahuz es pocc-roff.
Kerted, hogy tegyek fel kepet a mocidrol a forumra, ime:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég