Alkatrész
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1315
Sracok!
Hátha valakinek segíthet ez az infó, közzé teszem, hasznos lehet.
Járt már valaki így? Ezt egy ismerősöm ismerőse járta végig és Ő irta le ...
... Szóval úgy jöttem rá a porlasztó hibájára hogy melegen nem tudtam beállítani.A jelenség az volt hogy melegen nem volt alapjárat csak úgy ha az alapjárati csavarral adtam neki fordulatot, majd erre minden különösebb rendszer nélkül a motor fordulatszáma elszállt, megállt úgy 4000 körül.Magyarázatot csak úgy találtam rá hogy a felmelegedett karburátor pillangószelep tengelyénél szívhat falsot csak, és ahogy a fordulat emelkedik, emeli a membránt így benzint kap a motor
a +levegőt pedig a résen a tengelynél kapja hozzá.Csak mlegen fordult elő, mert hidegen a szívató viszonylag durva benzinadagolása miatt na meg a hideg okozta súrlódás nagysága okán a blokk nem volt olyan érzékeny.Ahogy melegedett úgy jött elő a probléma, ráadásul az alapjárati csavar normális 900-1000 fordulat környékére állításakor a motor lefulladt.
Ez azért volt mert a résen +-ként szívott levegő lehígította a keveréket ,benzinszegény lett így megállt a motor.A blokk
meg lett fúrva ,a kompresszió kiváló értékű, szóval a lefulladást nem a gyenge motor okozta.Igazolás képpen működö motornál féktisztítót(alkohol származék) fújtam a tengelyrésekre és megemelkedett a fordulat,tehát biztosan ez lessz a gond!Eltömítettem a tengelyeket ideiglenesen, beállítottam az alapjáratot és így normálisan működött.Cak az a gond, hogy gyárilag nincs a tengelynél tömítés, csat a ház és a tengely illesztése adja a zárást,ennél a fajta karbinál nem lehet tömíteni.Mivel 20-25 század volt a rés ,csak a csere segíthetett.
Hátha valakinek segíthet ez az infó, közzé teszem, hasznos lehet.
Járt már valaki így? Ezt egy ismerősöm ismerőse járta végig és Ő irta le ...
... Szóval úgy jöttem rá a porlasztó hibájára hogy melegen nem tudtam beállítani.A jelenség az volt hogy melegen nem volt alapjárat csak úgy ha az alapjárati csavarral adtam neki fordulatot, majd erre minden különösebb rendszer nélkül a motor fordulatszáma elszállt, megállt úgy 4000 körül.Magyarázatot csak úgy találtam rá hogy a felmelegedett karburátor pillangószelep tengelyénél szívhat falsot csak, és ahogy a fordulat emelkedik, emeli a membránt így benzint kap a motor
a +levegőt pedig a résen a tengelynél kapja hozzá.Csak mlegen fordult elő, mert hidegen a szívató viszonylag durva benzinadagolása miatt na meg a hideg okozta súrlódás nagysága okán a blokk nem volt olyan érzékeny.Ahogy melegedett úgy jött elő a probléma, ráadásul az alapjárati csavar normális 900-1000 fordulat környékére állításakor a motor lefulladt.
Ez azért volt mert a résen +-ként szívott levegő lehígította a keveréket ,benzinszegény lett így megállt a motor.A blokk
meg lett fúrva ,a kompresszió kiváló értékű, szóval a lefulladást nem a gyenge motor okozta.Igazolás képpen működö motornál féktisztítót(alkohol származék) fújtam a tengelyrésekre és megemelkedett a fordulat,tehát biztosan ez lessz a gond!Eltömítettem a tengelyeket ideiglenesen, beállítottam az alapjáratot és így normálisan működött.Cak az a gond, hogy gyárilag nincs a tengelynél tömítés, csat a ház és a tengely illesztése adja a zárást,ennél a fajta karbinál nem lehet tömíteni.Mivel 20-25 század volt a rés ,csak a csere segíthetett.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
1319
Nnnna eddig tartott az Iridium gyertya ! Ezért volt "másfél hengeres" a gép!
Vissza a régi gyertya és már megy!
Tavaly cseréltem ki a gyertyákat Iridiumra de csak 5-6000 km-t bírt azt hittem jobban bírja! Persze lehet hogy ez egyedi probléma csak!
Vissza a régi gyertya és már megy!
Tavaly cseréltem ki a gyertyákat Iridiumra de csak 5-6000 km-t bírt azt hittem jobban bírja! Persze lehet hogy ez egyedi probléma csak!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2012.06.13., szer. 11:39
- Tartózkodási hely: 3070. Bátonyterenye. Vörösmarty út. 19.
- Kapcsolat:
1320
1319-Re Kedves Maclas ez amit leírtál a gyertyával kapcsolatban h 5-6000 km után csere, sajnos ez igaz és nem egyedi probléma. A napokban tanulmányoztam egy műszaki leírást a CX-ről és gyárilag megadott adatok között is 5-6000 km után gyertya cserét ír. Az enyém is elég jól kajálja a gyertyákat bár akár milyet teszek bele. Habár a múltkor olvastam a fórumon már nem tudom kiírta h az iridium gyertya az meg állja a helyét, de úgy látszik mégsem. Az is lehet h a mi motorunkba van a hiba. Az igazság az h nekem eddig rossz volt a gyujtótekercs de most h kicseréltem még nem tudtam hadra fogni a gépet ,lehet h kímélni fogja a gyertyákat. ( jó volna ) Örülök h jó lett a géped. Hali! Csaba
Adom vigyed ne állj sorba, ha ma még nem voltál a templomba.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1321
1319-re
maclas!
köszönöm h megosztottad ezt az infót.
Bízom benne h egyedi esetről van szó. Azért biztos ami tutti én is betankolok egy tartalék gyertyát mivel akkor én is részese voltam annak a közös irridium projektnek és lehet h azóta én is lecsavartam már néhány ezer km-t.
Ha csak azt nézem mikor SemiJAnihoz mentem Záhonyba azt is szinte dupláztam… már az közel volt egy ezreshez … De milyen fincsa bablevessel várt!!!! Jó volt …
maclas!
köszönöm h megosztottad ezt az infót.
Bízom benne h egyedi esetről van szó. Azért biztos ami tutti én is betankolok egy tartalék gyertyát mivel akkor én is részese voltam annak a közös irridium projektnek és lehet h azóta én is lecsavartam már néhány ezer km-t.
Ha csak azt nézem mikor SemiJAnihoz mentem Záhonyba azt is szinte dupláztam… már az közel volt egy ezreshez … De milyen fincsa bablevessel várt!!!! Jó volt …
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1322
Kicsit elkéstem, de 1-2 oldallal ezelőtt felmerült a gumi kérdés.
Csak saját tapasztalatból írók. Amikor lecseréltem a gépen a gumikat ( Forrest és Molli jóvoltából, még egyszer köszönöm) Molli rakta fel nekem T.bányán és hazafele motoroztam, mintha kicserélték volna a gépet. éreztem az utat-kanyarokat. Fülem érte az aszfaltot a kanyarba.
Csak azt akartam mondani, h teljesen egyetértek amit Forreszt mond. minden ezen múlik! Persze nekem jobb volt sz@rrol jóra mint Forrinak fordítva.
A másik tapasztalatom, h a kocsimra 205-16 os gumi jár, ami nem o'ccsó. Így próbálok spórolni azaz használtat veszek. hát az a téli ami most fent van, amiből 2 michelin mintha nyári lenne. Csúszik, ABS mindig beremeg ha fékezek. Ugyan azon úton asszony járgányával teljesen más, övén fiatal, újonnan vett gumik vannak.
sajnos a gumikon múlhat az életünk, így azt tanultam, hogy ezután nem spórolok ennyire!
Csak saját tapasztalatból írók. Amikor lecseréltem a gépen a gumikat ( Forrest és Molli jóvoltából, még egyszer köszönöm) Molli rakta fel nekem T.bányán és hazafele motoroztam, mintha kicserélték volna a gépet. éreztem az utat-kanyarokat. Fülem érte az aszfaltot a kanyarba.
Csak azt akartam mondani, h teljesen egyetértek amit Forreszt mond. minden ezen múlik! Persze nekem jobb volt sz@rrol jóra mint Forrinak fordítva.
A másik tapasztalatom, h a kocsimra 205-16 os gumi jár, ami nem o'ccsó. Így próbálok spórolni azaz használtat veszek. hát az a téli ami most fent van, amiből 2 michelin mintha nyári lenne. Csúszik, ABS mindig beremeg ha fékezek. Ugyan azon úton asszony járgányával teljesen más, övén fiatal, újonnan vett gumik vannak.
sajnos a gumikon múlhat az életünk, így azt tanultam, hogy ezután nem spórolok ennyire!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1323
1322-re
nagy bölcset szóltál Oszy!
A gumi és az élet valóban szoros összefüggésben lehet. Mert adott esetben akár egy lyukas gumi és keletkezhet egy új élet :- ) Főleg ha mondjuk nem az asszonnyal haladsz egy mellék, nedves útón…
nagy bölcset szóltál Oszy!
A gumi és az élet valóban szoros összefüggésben lehet. Mert adott esetben akár egy lyukas gumi és keletkezhet egy új élet :- ) Főleg ha mondjuk nem az asszonnyal haladsz egy mellék, nedves útón…
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1324
Igazad van. látod a gumi nem csak elvesz hanem életet is adhat, mindig ott van egy gumi köztünk és valami más között...
Egy szó mint száz! Lyukas gumi sosem jó!
Egy szó mint száz! Lyukas gumi sosem jó!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég