Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1315

#2041

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.01.31., csüt. 13:00

Sracok!
Hátha valakinek segíthet ez az infó, közzé teszem, hasznos lehet.
Járt már valaki így? Ezt egy ismerősöm ismerőse járta végig és Ő irta le ...
... Szóval úgy jöttem rá a porlasztó hibájára hogy melegen nem tudtam beállítani.A jelenség az volt hogy melegen nem volt alapjárat csak úgy ha az alapjárati csavarral adtam neki fordulatot, majd erre minden különösebb rendszer nélkül a motor fordulatszáma elszállt, megállt úgy 4000 körül.Magyarázatot csak úgy találtam rá hogy a felmelegedett karburátor pillangószelep tengelyénél szívhat falsot csak, és ahogy a fordulat emelkedik, emeli a membránt így benzint kap a motor
a +levegőt pedig a résen a tengelynél kapja hozzá.Csak mlegen fordult elő, mert hidegen a szívató viszonylag durva benzinadagolása miatt na meg a hideg okozta súrlódás nagysága okán a blokk nem volt olyan érzékeny.Ahogy melegedett úgy jött elő a probléma, ráadásul az alapjárati csavar normális 900-1000 fordulat környékére állításakor a motor lefulladt.
Ez azért volt mert a résen +-ként szívott levegő lehígította a keveréket ,benzinszegény lett így megállt a motor.A blokk
meg lett fúrva ,a kompresszió kiváló értékű, szóval a lefulladást nem a gyenge motor okozta.Igazolás képpen működö motornál féktisztítót(alkohol származék) fújtam a tengelyrésekre és megemelkedett a fordulat,tehát biztosan ez lessz a gond!Eltömítettem a tengelyeket ideiglenesen, beállítottam az alapjáratot és így normálisan működött.Cak az a gond, hogy gyárilag nincs a tengelynél tömítés, csat a ház és a tengely illesztése adja a zárást,ennél a fajta karbinál nem lehet tömíteni.Mivel 20-25 század volt a rés ,csak a csere segíthetett.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1316

#2042

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.01.31., csüt. 13:46

1315-re

Igen, ez sajnos ilyen. A CX hal` isten kevesbe erzekeny erre. A ZXR-nel ezt ugy tudtam megoldani, hogy a tengelyre kemenykromoztattam + O gyurukkel zartam le a levego utjat.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1317

#2043

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.01.31., csüt. 14:10

1309-re

Itt van hozza az uj karbi is!

http://www.ebay.de/itm/Vergaser-komplet ... 27cf643c70

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1318

#2044

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2013.02.02., szomb. 10:41

1314-re

Meg jo, hogy Pepsit iszom :D

maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

1319

#2045

Hozzászólás Szerző: maclas » 2013.02.03., vas. 16:54

Nnnna eddig tartott az Iridium gyertya :( ! Ezért volt "másfél hengeres" a gép! :o
Vissza a régi gyertya és már megy! :)
Tavaly cseréltem ki a gyertyákat Iridiumra de csak 5-6000 km-t bírt :( :o azt hittem jobban bírja! Persze lehet hogy ez egyedi probléma csak!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

csababika
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2012.06.13., szer. 11:39
Tartózkodási hely: 3070. Bátonyterenye. Vörösmarty út. 19.
Kapcsolat:

1320

#2046

Hozzászólás Szerző: csababika » 2013.02.03., vas. 20:47

1319-Re Kedves Maclas ez amit leírtál a gyertyával kapcsolatban h 5-6000 km után csere, sajnos ez igaz és nem egyedi probléma. A napokban tanulmányoztam egy műszaki leírást a CX-ről és gyárilag megadott adatok között is 5-6000 km után gyertya cserét ír. Az enyém is elég jól kajálja a gyertyákat bár akár milyet teszek bele. Habár a múltkor olvastam a fórumon már nem tudom kiírta h az iridium gyertya az meg állja a helyét, de úgy látszik mégsem. Az is lehet h a mi motorunkba van a hiba. Az igazság az h nekem eddig rossz volt a gyujtótekercs de most h kicseréltem még nem tudtam hadra fogni a gépet ,lehet h kímélni fogja a gyertyákat. ( jó volna ) Örülök h jó lett a géped. Hali! Csaba :D :) ;)
Adom vigyed ne állj sorba, ha ma még nem voltál a templomba.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1321

#2047

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.02.04., hétf. 11:13

1319-re
maclas!
köszönöm h megosztottad ezt az infót.
Bízom benne h egyedi esetről van szó. Azért biztos ami tutti én is betankolok egy tartalék gyertyát mivel akkor én is részese voltam annak a közös irridium projektnek és lehet h azóta én is lecsavartam már néhány ezer km-t.
Ha csak azt nézem mikor SemiJAnihoz mentem Záhonyba azt is szinte dupláztam… már az közel volt egy ezreshez … De milyen fincsa bablevessel várt!!!! Jó volt …
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1978
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1322

#2048

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.02.04., hétf. 12:13

Kicsit elkéstem, de 1-2 oldallal ezelőtt felmerült a gumi kérdés.
Csak saját tapasztalatból írók. Amikor lecseréltem a gépen a gumikat ( Forrest és Molli jóvoltából, még egyszer köszönöm) Molli rakta fel nekem T.bányán és hazafele motoroztam, mintha kicserélték volna a gépet. éreztem az utat-kanyarokat. Fülem érte az aszfaltot a kanyarba. :)
Csak azt akartam mondani, h teljesen egyetértek amit Forreszt mond. minden ezen múlik! Persze nekem jobb volt sz@rrol jóra mint Forrinak fordítva.
A másik tapasztalatom, h a kocsimra 205-16 os gumi jár, ami nem o'ccsó. Így próbálok spórolni azaz használtat veszek. hát az a téli ami most fent van, amiből 2 michelin mintha nyári lenne. Csúszik, ABS mindig beremeg ha fékezek. Ugyan azon úton asszony járgányával teljesen más, övén fiatal, újonnan vett gumik vannak.
sajnos a gumikon múlhat az életünk, így azt tanultam, hogy ezután nem spórolok ennyire!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1323

#2049

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.02.04., hétf. 12:28

1322-re
nagy bölcset szóltál Oszy!
A gumi és az élet valóban szoros összefüggésben lehet. Mert adott esetben akár egy lyukas gumi és keletkezhet egy új élet :- ) Főleg ha mondjuk nem az asszonnyal haladsz egy mellék, nedves útón…
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1978
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1324

#2050

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.02.04., hétf. 12:32

Igazad van. látod a gumi nem csak elvesz hanem életet is adhat, mindig ott van egy gumi köztünk és valami más között... :lol:

Egy szó mint száz! Lyukas gumi sosem jó!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég