Alkatrész
- erdeifeco
- Hozzászólások: 88
- Csatlakozott: 2013.02.07., csüt. 22:44
- Tartózkodási hely: Magyarország(kalandvágyból)Püspökladány
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Üdv mindenkinek!Olajcserét kellene csinálnom.olajra,olajszűrőre lenne szükségem.Mit ajánltok illetve nincs-e valakinek eladó,mert szívesen átvenném.A kardánnal mi a helyzet?Milyen olajat kíván,illetve mi a csereintervallum?Előre is köszi:Fecó
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1414
olajat en Castrol actevo-t hasznalok, halgattam a z oregekre. iden is azt szeretnek. agip 4T asvanyit hasznaltam de megszunt vagy nem talaltam majd Lukoilnak volt 2 eve kiarusitasa nagyon olcson 1300ert, aszem az sincs mar. igy marad a castrol.
olajszuro sztem nem tetel barmely motorboltba.
olajszuro sztem nem tetel barmely motorboltba.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011.03.14., hétf. 16:42
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Én a motorba castrol power racing 4t 10w50-est a kardánhoz orienok GL-5 80w90 a teleszkophoz shell advance fork 10.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1417
Majd elfelejtettem, mindig 20-50-es olajat használok. 2szer volt benn 10W40es. Amikor megvettem, oszt 30 km után blokkcsere, majd tavaly ugye tudjátok felújítás után 100 km és vezérmű bütyök egyikről lekopott....lehet véletlen de többet nincs kocka.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- erdeifeco
- Hozzászólások: 88
- Csatlakozott: 2013.02.07., csüt. 22:44
- Tartózkodási hely: Magyarország(kalandvágyból)Püspökladány
- Kapcsolat:
1418
Hali!Nem érzem magam nagyon béna dolgozónak,mégis inkább segítséget szeretnék kérni.Megnéztem a gyertyákat :kormosak.Mivel nekem még nem volt több karburátoros mocival dolgom,szeretném ha elmondanátok hogyan kell beállítani.Gondolom először levegőszűrő:cx500c -nél le kell venni az ülést,és utána lehet a légszűrőházat megbontani?A karbikat hogyan kell beállítani?Bocsi a láma kérdésekért,de inkább kétszer kérdezek,mint hogy eltoljak vmit.Ha már ilyen jó dolgunk van, hogy van net... ;)Ha esetleg valami szerelési utasítás lenne cx 500c-hez,azért még fizetnék is.
-
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2009.10.27., kedd 19:54
- Kapcsolat:
Re:
1419 Szia Fecó!A karbi állítgatásához ne kezdj hozzá,annak beállítása és szinkronizálása komoly szaktudást igényel.A gyertyád attól is lehet kormos,hogy sűrűn índítgatod a motor és ha nem éri el az üzemi hőfokot akkor is produkál ilyet.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1420
1418-ra
Karbiallitas a szinkronnal kezdodik. Keress valakit a kornyeken akinek van szinkrontesztere, ezt a muveletet csak ennek segitsegevel lehet megoldani.
Aztan ahogy az oldal elejen a service manual leirja:
- bemelegited a motort teljesen uzemmelegre
- ezutan mesz a motorral 10 percig folyamatosan allando uzemi fordulaton (pl kimesz a varosbol es 90-100-val huzod neki a kovetkezo telepulesig)lehetoleg sik uton
- aztan nem am hazamesz, betotyogsz a varosba, hogy mitsem erjen a bemelegites Szepen, biztonsagos helyen leparkolsz az ut mellet es a kovetkezo:
- teljesen betekered (erzessel, nem beletepve) a benzin levego csavarokat, majd 1/8 fordulatot ki (hogy azert meg ne fulladjon a motor a benzinben)
- beallitod az alapjaratot 1100 +/-100-ra
- elkezded a bal karburatoron kitekerni a b/l csavart amig a legmagasabb fordulatot el nem eri
- ekkor visszaallitod az alapjaratot 1100 +/-100-ra
- visszatekersz a b/l csavaron annyit, hogy ejtsen a motor 100-at a fordulatbol
- ebbol a helyzetbol 1 teljes fordulatot meg kitekersz
- alapjaratot visszaallitod 1100 +/-100-ra
Majd ugyanezt elvegzed a masik karbin is.
Az en tapasztalaltom az, hogy a bal henger szepen reagal, a jobb alig, akarhany CX-et allitottam. Ezert a balt a konyv szerint csinalom, majd lehuzom a jobbosrol a pipat, feltekerem az alapjaratot addig, hogy a bal magaban elvigye a motort, pl 1500-ra ami szepen latszik a fordszammeron. Ezutan jobb pipa fel, bal le es a jobbost addig tekergetem amig az is 1500-on nem ketyeg. Persze ha sokaig tart, erdemes idonkent mindket pipat visszadugni es kifustologtetni a motort, nehogy berobbanjon a kipu a sok el nem egett ua-tol.
Ezutan vissza mindket pipa, apaljarat 1100-ra, hazafele 60-70-nel totyorges, hogy tenyleg csak az alapjarati kort hasznald, majd a varos szelen leallit, gyertya kiszed es gyertyakep ellenorzes. Ha mindent jol csinaltal, mindket gyertya egyforman ozbarna.
Ja, es a legszuro vagy uj vagy tiszta legyen. Vagy ha egyik sem, akkor inkabb vedd ki. Karbi is tiszta legyen, jo O gyurukkel, szivocsonk szinten.
Karbiallitas a szinkronnal kezdodik. Keress valakit a kornyeken akinek van szinkrontesztere, ezt a muveletet csak ennek segitsegevel lehet megoldani.
Aztan ahogy az oldal elejen a service manual leirja:
- bemelegited a motort teljesen uzemmelegre
- ezutan mesz a motorral 10 percig folyamatosan allando uzemi fordulaton (pl kimesz a varosbol es 90-100-val huzod neki a kovetkezo telepulesig)lehetoleg sik uton
- aztan nem am hazamesz, betotyogsz a varosba, hogy mitsem erjen a bemelegites Szepen, biztonsagos helyen leparkolsz az ut mellet es a kovetkezo:
- teljesen betekered (erzessel, nem beletepve) a benzin levego csavarokat, majd 1/8 fordulatot ki (hogy azert meg ne fulladjon a motor a benzinben)
- beallitod az alapjaratot 1100 +/-100-ra
- elkezded a bal karburatoron kitekerni a b/l csavart amig a legmagasabb fordulatot el nem eri
- ekkor visszaallitod az alapjaratot 1100 +/-100-ra
- visszatekersz a b/l csavaron annyit, hogy ejtsen a motor 100-at a fordulatbol
- ebbol a helyzetbol 1 teljes fordulatot meg kitekersz
- alapjaratot visszaallitod 1100 +/-100-ra
Majd ugyanezt elvegzed a masik karbin is.
Az en tapasztalaltom az, hogy a bal henger szepen reagal, a jobb alig, akarhany CX-et allitottam. Ezert a balt a konyv szerint csinalom, majd lehuzom a jobbosrol a pipat, feltekerem az alapjaratot addig, hogy a bal magaban elvigye a motort, pl 1500-ra ami szepen latszik a fordszammeron. Ezutan jobb pipa fel, bal le es a jobbost addig tekergetem amig az is 1500-on nem ketyeg. Persze ha sokaig tart, erdemes idonkent mindket pipat visszadugni es kifustologtetni a motort, nehogy berobbanjon a kipu a sok el nem egett ua-tol.
Ezutan vissza mindket pipa, apaljarat 1100-ra, hazafele 60-70-nel totyorges, hogy tenyleg csak az alapjarati kort hasznald, majd a varos szelen leallit, gyertya kiszed es gyertyakep ellenorzes. Ha mindent jol csinaltal, mindket gyertya egyforman ozbarna.
Ja, es a legszuro vagy uj vagy tiszta legyen. Vagy ha egyik sem, akkor inkabb vedd ki. Karbi is tiszta legyen, jo O gyurukkel, szivocsonk szinten.
- klb
- Hozzászólások: 322
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: Nyírpazony
- Kapcsolat:
1421
Sziasztok!
Ma beszéltem valakivel, aki keresne GL 500-hoz eredeti kipufogókat.
Szerintem a CX500C kipufogója is jó. Javítsatok ki, ha mégsem.
Aki tudna segíteni, és lenne készleten eladó, hívja a : 30/7712-444
Üdv: KLB
Ma beszéltem valakivel, aki keresne GL 500-hoz eredeti kipufogókat.
Szerintem a CX500C kipufogója is jó. Javítsatok ki, ha mégsem.
Aki tudna segíteni, és lenne készleten eladó, hívja a : 30/7712-444
Üdv: KLB
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég