CX/GL Te és Motorod
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Győző.
Retro tényleg benne van keresd az "i" betűnél!
Retro tényleg benne van keresd az "i" betűnél!
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia!
Hogy lehet itt a fórumon egy konkrét hozzászólásra válaszolni?
A hazahozatal ktg-e ugye attól függ honnan hozod. Ha valami idegen, erre szakosodott csapattal intézed, az kb a Te útiktg-ed duplájáért hozza haza.
Hallottam olyanról aki felrakatja a vonatra, ami Bécsig elhozza és oda kimegy érte, de ezt a módszert nem ismerem.
Csehországon keresztül nem szabad menni, mert amennyivel rövidebb (mármint a km-ben), időben annyival hosszabb a szar út miatt. A másik, hogy drágább is maga az út, ha euróért tankolsz, mert szarul váltják és lehúznak. Pontosan annyi koronát meg úgysem tudsz vinni.
Itthon a forgalombahelyezés kb 70e. Nem tudom idén (meg tavaly) hogy változtak a jogszabályok, én 2008-ban helyeztem forgalomba a CB-t, 45e volt mindennel együtt, de ez nem irányadó, mert az muzeális járműként lett forg.h.zve. 2009-ben egy 81-es CM400-as Hondát hoztunk egy barátomnak, az 70-be volt. A hazahozatalban tudok segíteni, sajnos pár hete munkanélküli lettem, így van szabadidőm.
Hogy lehet itt a fórumon egy konkrét hozzászólásra válaszolni?
A hazahozatal ktg-e ugye attól függ honnan hozod. Ha valami idegen, erre szakosodott csapattal intézed, az kb a Te útiktg-ed duplájáért hozza haza.
Hallottam olyanról aki felrakatja a vonatra, ami Bécsig elhozza és oda kimegy érte, de ezt a módszert nem ismerem.
Csehországon keresztül nem szabad menni, mert amennyivel rövidebb (mármint a km-ben), időben annyival hosszabb a szar út miatt. A másik, hogy drágább is maga az út, ha euróért tankolsz, mert szarul váltják és lehúznak. Pontosan annyi koronát meg úgysem tudsz vinni.
Itthon a forgalombahelyezés kb 70e. Nem tudom idén (meg tavaly) hogy változtak a jogszabályok, én 2008-ban helyeztem forgalomba a CB-t, 45e volt mindennel együtt, de ez nem irányadó, mert az muzeális járműként lett forg.h.zve. 2009-ben egy 81-es CM400-as Hondát hoztunk egy barátomnak, az 70-be volt. A hazahozatalban tudok segíteni, sajnos pár hete munkanélküli lettem, így van szabadidőm.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
CX500 C / CX650 C
forrest,
sajnálom ...
kössz az infót, akkor ha ráérsz nézelódj kérlek Te is az ebay -on
C -tekintetében.
Ha találsz valamit amire ráharapok akkor megbeszéljük és lehet h
felfogadlak egy kirándulás erejéig ha elszegődsz
sajnos sorszámozás híján nem lehet kötni a hozzászolásokat - válaszokat...
némi segítség lehet a TÉMA -mező
sajnálom ...
kössz az infót, akkor ha ráérsz nézelódj kérlek Te is az ebay -on
C -tekintetében.
Ha találsz valamit amire ráharapok akkor megbeszéljük és lehet h
felfogadlak egy kirándulás erejéig ha elszegődsz
sajnos sorszámozás híján nem lehet kötni a hozzászolásokat - válaszokat...
némi segítség lehet a TÉMA -mező
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Palu
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2009.11.21., szomb. 16:56
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok,
A hétvégén öcsémmel mi is elinditottuk a motoros szezont. Igaz, hogy a hóesésben gurulás eszünkbe se jutott, de a ponyva lekerült a gépekről, állítottunk szelep hézagot, vezérlánc feszességet, olajoztunk bowdent stb. Felkerültek hátra a ledesre átalakított indexeim. A fényüket tekintve überelik az eddigi izzós megoldást, a várt élettartamról nem is beszélve.
A garázsban történt bóklászás eredményeként belebotlottam a még mindég eladó
Metzeler Perfect ME99A 130/90 - 16 -os kiválló állapotú gumimra. A futófelülete nincs szögletesre kopva 5mm borda mélység mindenhol megvan, a szélén tizedekkel akár több is. Ha valakit érdekel 6000Ft ért rögtön viheti. Előzetesben képet is tudok küldeni a kedves érdeklődőknek.
Széles utat mindenkinek
Palu
A hétvégén öcsémmel mi is elinditottuk a motoros szezont. Igaz, hogy a hóesésben gurulás eszünkbe se jutott, de a ponyva lekerült a gépekről, állítottunk szelep hézagot, vezérlánc feszességet, olajoztunk bowdent stb. Felkerültek hátra a ledesre átalakított indexeim. A fényüket tekintve überelik az eddigi izzós megoldást, a várt élettartamról nem is beszélve.
A garázsban történt bóklászás eredményeként belebotlottam a még mindég eladó
Metzeler Perfect ME99A 130/90 - 16 -os kiválló állapotú gumimra. A futófelülete nincs szögletesre kopva 5mm borda mélység mindenhol megvan, a szélén tizedekkel akár több is. Ha valakit érdekel 6000Ft ért rögtön viheti. Előzetesben képet is tudok küldeni a kedves érdeklődőknek.
Széles utat mindenkinek
Palu
Széles utat, gumifákat!
- masnapos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
- Tartózkodási hely: Tabdi
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Helló Győzö !
Az odáig OK. hogy nekem már elmontad ,hogy " retró " = I.Ferenc de most már közöld vele is légyszíves itt a fórumon. Szegény már hogy várja ! ! ! Egyébként ne aggódj azon a vidéken csupa jó arc van . Nem sértődnek olyan könnyen.De ha csak egy kupica italt kell kiszámolni hogy a nagy hidegben kié legyen és netalántán rádjön ... légy előzékeny . A Kiskőrösi Tüzér Ezredben kopaszként megtanultam.
Remélem Ince Feri nem veszed magadra ezt a kis tréfát de sajnos ez valamikor így volt........a Győzönek meg.......az idő minden sebet begyógyít.
Mindenkinek üdv: másnapos
Ui. Akinek nem inge, ne vegye magára !
Az odáig OK. hogy nekem már elmontad ,hogy " retró " = I.Ferenc de most már közöld vele is légyszíves itt a fórumon. Szegény már hogy várja ! ! ! Egyébként ne aggódj azon a vidéken csupa jó arc van . Nem sértődnek olyan könnyen.De ha csak egy kupica italt kell kiszámolni hogy a nagy hidegben kié legyen és netalántán rádjön ... légy előzékeny . A Kiskőrösi Tüzér Ezredben kopaszként megtanultam.
Remélem Ince Feri nem veszed magadra ezt a kis tréfát de sajnos ez valamikor így volt........a Győzönek meg.......az idő minden sebet begyógyít.
Mindenkinek üdv: másnapos
Ui. Akinek nem inge, ne vegye magára !
- masnapos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
- Tartózkodási hely: Tabdi
- Kapcsolat:
Re: Forrest99 konkrét válasz
Helló forrest!
Örülök hogy felvetetted ezt a kérdést / egy hozzászólásra konkrétan válaszolni / A megoldás a következő: Amikor hozzászólásokat írunk ,a téma rovatba mindenkinek egy-két szavas utalást kellene írnia a téma jellegét tekintve.Ezután ha valaki ehhez akar szólni már egyszerűbb, Ő is a téma rovatba ezt a témátjelöli és minden a helyére kerül .Nem tudom így érthető-e.
Üdv:másnapos Kemény Lacitól tudtam meg de én is csak egyszer v. kétszer használtam pedig úgy látom lenne jelentősége íme itt a példa....
Örülök hogy felvetetted ezt a kérdést / egy hozzászólásra konkrétan válaszolni / A megoldás a következő: Amikor hozzászólásokat írunk ,a téma rovatba mindenkinek egy-két szavas utalást kellene írnia a téma jellegét tekintve.Ezután ha valaki ehhez akar szólni már egyszerűbb, Ő is a téma rovatba ezt a témátjelöli és minden a helyére kerül .Nem tudom így érthető-e.
Üdv:másnapos Kemény Lacitól tudtam meg de én is csak egyszer v. kétszer használtam pedig úgy látom lenne jelentősége íme itt a példa....
utalás egy korábbi h.szóláshoz?
szia mindenki !
Ezt a témát már én is feszegettem korábban. Nem változott semmi. A korábbi alatt nem csak a tegnapi, vagy egy héttel ezelőttit értem, hanem 1 vagy 5 hónappal korábbit is. A régi fórumon lehetett hivatkozni pl, a 132-es hozzászólásban megtalálod, hogyan kell leszerelni az X alkatrészt. ilyen egyszerű volt.
Amennyiben lehetne sorszámozni most, a nagyobb forgalom miatt sem valószínű, hogy négyjegyűnél nagyobb szám keletkezik éves szinten.
Ez esetben az érdeklődésemet felkeltő hozzászólást is szám szerint megjegyezhetem magamnak.
üdv
Ezt a témát már én is feszegettem korábban. Nem változott semmi. A korábbi alatt nem csak a tegnapi, vagy egy héttel ezelőttit értem, hanem 1 vagy 5 hónappal korábbit is. A régi fórumon lehetett hivatkozni pl, a 132-es hozzászólásban megtalálod, hogyan kell leszerelni az X alkatrészt. ilyen egyszerű volt.
Amennyiben lehetne sorszámozni most, a nagyobb forgalom miatt sem valószínű, hogy négyjegyűnél nagyobb szám keletkezik éves szinten.
Ez esetben az érdeklődésemet felkeltő hozzászólást is szám szerint megjegyezhetem magamnak.
üdv
Re: CX/GL Te és Motorod
Tudom hogy a fejlesztőnek (knek) eddig is sok munkája van az oldalban, de hátha látják a megoldást, sorszám ügyben.
üdv a fejlesztőnek
üdv a fejlesztőnek
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég