Alkatrész
- Oszy
- Hozzászólások: 1981
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1850
Szia Torkis.
Isten hozott! Széles utat gumifákkal és rengetek szép kilométert!!!
Képet a motorról ide pl.
Isten hozott! Széles utat gumifákkal és rengetek szép kilométert!!!
Képet a motorról ide pl.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1981
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1851
Pali,
Bocsi, hogy csak most de köszönöm a CDI-det amit Foreszt elküldött Erdélybe, hogy folytathassam a túrát. Valamikor vissza adom neked és jövök 1-el.
L.Feri
Neked meg a felnit és találj ki valamit amivel kompenzálhatom!
Addig is Isten áldjon és szebb jövőt!
Bocsi, hogy csak most de köszönöm a CDI-det amit Foreszt elküldött Erdélybe, hogy folytathassam a túrát. Valamikor vissza adom neked és jövök 1-el.
L.Feri
Neked meg a felnit és találj ki valamit amivel kompenzálhatom!
Addig is Isten áldjon és szebb jövőt!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1981
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1853
Ez nem az amit a fékbetéttel eggyüt adnak?
Én megpróbálnám "legyártani", valami autóéból ami ugye jóval nagyobb és szépen kiütni majd kireszelni...Hátha potompénzér van autósboltba.
Én megpróbálnám "legyártani", valami autóéból ami ugye jóval nagyobb és szépen kiütni majd kireszelni...Hátha potompénzér van autósboltba.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 70
- Csatlakozott: 2013.03.01., pén. 20:12
- Kapcsolat:
1855
1842-1843-ra
Ránéztem, mégegyszer a kapcsolómra mert így nem lehet motorozni hogy hol van villany hol nincs. Végeredmény hogy a kapcsoló belseje kuka legalábbis az a kis lap amin a saruk vannak, teljesen meg van égve, és ráadásul ketté tört mint a keksz. Az egyszerűség kedvéért most bekötötttem direktbe az egészet így egyfolytában világit, ugyis kötelező
A helyzetjelző a biztosíték miatt nem működött, de nem volt kiégve csak rossz volt a kontakt. Nem szeretek barkácsolni ha nem muszáj,de most sürgősen mennem kellett a vassal Balcsira
Ezt a kis lapot a sarukkal szerintem lehetettlen reprodukálni, tehát be kell szereznem egyet hamarosan. Már kerestek meg ezügyben de előtte otthon is körülnézek mert lehet hogy akad egy ilyen kütyü a sok CB alkatrészem között
Ránéztem, mégegyszer a kapcsolómra mert így nem lehet motorozni hogy hol van villany hol nincs. Végeredmény hogy a kapcsoló belseje kuka legalábbis az a kis lap amin a saruk vannak, teljesen meg van égve, és ráadásul ketté tört mint a keksz. Az egyszerűség kedvéért most bekötötttem direktbe az egészet így egyfolytában világit, ugyis kötelező
A helyzetjelző a biztosíték miatt nem működött, de nem volt kiégve csak rossz volt a kontakt. Nem szeretek barkácsolni ha nem muszáj,de most sürgősen mennem kellett a vassal Balcsira
Ezt a kis lapot a sarukkal szerintem lehetettlen reprodukálni, tehát be kell szereznem egyet hamarosan. Már kerestek meg ezügyben de előtte otthon is körülnézek mert lehet hogy akad egy ilyen kütyü a sok CB alkatrészem között
A Loctite tömítőpasztázás olyan mint az önkielégítés... Mindenki tagadja mégis mindenki csinálja.
- Oszy
- Hozzászólások: 1981
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1856
Szia Janki,
Nem tudom tudsz e róla, de ma nálatok (ill Faterodnál) ebédeltem. kár h nem voltál otthon, dumálhattunk volna.
Azt a sarus lapkát esetleg üvegszálas NYÁK-ból nem lehet megcsinálni és rá réz lapkákat fórásztani? Csak kérdem....Az eredeti sem bonyolultabb.
Nem tudom tudsz e róla, de ma nálatok (ill Faterodnál) ebédeltem. kár h nem voltál otthon, dumálhattunk volna.
Azt a sarus lapkát esetleg üvegszálas NYÁK-ból nem lehet megcsinálni és rá réz lapkákat fórásztani? Csak kérdem....Az eredeti sem bonyolultabb.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1857 ... 1849 & 1852-re
Szia Torkos!
Ne haragudj, hogy ilyen makacs vagyok, és egyúttal a többieknek is célzom a kérdést: de miért hiányzik annyira az a lemezke?
Én is jobban szeretem, ha "egyben van" a motor, és erre a lemezkére minden fékszereléskor külön ügyelek, de nem sok fogalmam van róla, hogy mire való.
Tudja vki esetleg, hogy mi a célja neki?
Ne haragudj, hogy ilyen makacs vagyok, és egyúttal a többieknek is célzom a kérdést: de miért hiányzik annyira az a lemezke?
Én is jobban szeretem, ha "egyben van" a motor, és erre a lemezkére minden fékszereléskor külön ügyelek, de nem sok fogalmam van róla, hogy mire való.
Tudja vki esetleg, hogy mi a célja neki?
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1859 ... Lemezke
Pali!
Szerintem te azzal a lemezzel kevered, ami a fékbetétek mögött van befeszítve a féknyereg belső oldalára. Ez nem az. Ez a lemez a féknyereg és az azt tartó konzol közé van betéve.
Szerintem te azzal a lemezzel kevered, ami a fékbetétek mögött van befeszítve a féknyereg belső oldalára. Ez nem az. Ez a lemez a féknyereg és az azt tartó konzol közé van betéve.
Üdv.
Pesta
Pesta
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég