Alkatrész
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
1861
Féklemezkére!
Sziasztok!
Úgy látom, hogy Torkos Úrnak ez a lemezkéje, tejjesen el van viccelődve!
Féktárcsákat cserélek elöl, féknyereg felújítókat kap előre-hátra, egy teljes fémfékcső garnitúrával is megajándékozza a gazdi, hát.... ez eddig nem kis tétel, mé pont azt az egy kis lemezkét hagyjam ki belőle? Fékezéskor ez a lemez akadályozza meg, hogy a fékbetét ne a tartókonzolt gyepálja, ami alumónium, a hiánya pedig még fékb. zörgéssel is járhat.moli
Sziasztok!
Úgy látom, hogy Torkos Úrnak ez a lemezkéje, tejjesen el van viccelődve!
Féktárcsákat cserélek elöl, féknyereg felújítókat kap előre-hátra, egy teljes fémfékcső garnitúrával is megajándékozza a gazdi, hát.... ez eddig nem kis tétel, mé pont azt az egy kis lemezkét hagyjam ki belőle? Fékezéskor ez a lemez akadályozza meg, hogy a fékbetét ne a tartókonzolt gyepálja, ami alumónium, a hiánya pedig még fékb. zörgéssel is járhat.moli
-
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: 2012.05.20., vas. 21:24
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész1862
1860
Szia Pali.
Mikor jössz Halasra?
Szia Pali.
Mikor jössz Halasra?
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1866 .... CX500E első teleszkóp
Szia cxkopi!
Megnéztem neked a könyvben a kért adatokat:
1. A rugó nyugalmi hossza 458,9mm, a csereküszöb 449,7mm. (Mulatságosak ezek a tizedre megadott értékek, de ezek vannak benne a gyári javítási könyvben.)
A fentiek szerint a te rugóddal nincs baj.
2. A távtartó fenn rendben van, az tényleg csak egy vékonyka cső, és kb. 10cm.
3. A progresszív tekercselésű rugót úgy kell betenni, hogy alul legyen a ritkább menetű része.
4. A villahídba a villát úgy kell betolni, hogy színeljen a villahíd felső felülete és a teleszkóp kupakjának "vízszintes" része.
5. A CX500E esetében (eltérően a CX650E-től) 0,8-1,2 bar nyomást írnak elő az első teleszkópokba. Kíváncsi lennék rá, hogy a 650-es teljesen eltérő adata (0-0,5bar) vajon minek köszönhető, más benne a rugó? (Vagy csak felülvizsgálta magát a Honda?) A gyenge csillapítás egyik okaként említi a könyv, ha nincs meg a kellő nyomás a villákban.
(Bocs, hogy kicsit "túlbuzgó" voltam, de már beszéltünk cxkopival a közelmúltban telefonon, és tudom, milyen problémája van a telókkal.)
Megnéztem neked a könyvben a kért adatokat:
1. A rugó nyugalmi hossza 458,9mm, a csereküszöb 449,7mm. (Mulatságosak ezek a tizedre megadott értékek, de ezek vannak benne a gyári javítási könyvben.)
A fentiek szerint a te rugóddal nincs baj.
2. A távtartó fenn rendben van, az tényleg csak egy vékonyka cső, és kb. 10cm.
3. A progresszív tekercselésű rugót úgy kell betenni, hogy alul legyen a ritkább menetű része.
4. A villahídba a villát úgy kell betolni, hogy színeljen a villahíd felső felülete és a teleszkóp kupakjának "vízszintes" része.
5. A CX500E esetében (eltérően a CX650E-től) 0,8-1,2 bar nyomást írnak elő az első teleszkópokba. Kíváncsi lennék rá, hogy a 650-es teljesen eltérő adata (0-0,5bar) vajon minek köszönhető, más benne a rugó? (Vagy csak felülvizsgálta magát a Honda?) A gyenge csillapítás egyik okaként említi a könyv, ha nincs meg a kellő nyomás a villákban.
(Bocs, hogy kicsit "túlbuzgó" voltam, de már beszéltünk cxkopival a közelmúltban telefonon, és tudom, milyen problémája van a telókkal.)
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 203
- Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
- Tartózkodási hely: Hosszúpályi
- Kapcsolat:
1867
Szia Mindenkinek!
Pesta köszönöm a részletes leirást.
A telóm felül 25mm-t állt ki a villaszárból, és nem volt levegő benne(ezt én nem fújtam fel jav. után).
ez kiigazitva 0.8-ra felfújva.
Kipróbáltam levegő nélkül is és igy valóban jobb.
A hátsó megoldódott Moli jóvoltából,-köszönöm neki.
A spoileredet még mindig "irigylem", és a kormányom lehetne kicsit magasab, hogy egyenesebben üljek.
No de ez E sport, nem fotel.Köszönöm a segitséget.
Pesta köszönöm a részletes leirást.
A telóm felül 25mm-t állt ki a villaszárból, és nem volt levegő benne(ezt én nem fújtam fel jav. után).
ez kiigazitva 0.8-ra felfújva.
Kipróbáltam levegő nélkül is és igy valóban jobb.
A hátsó megoldódott Moli jóvoltából,-köszönöm neki.
A spoileredet még mindig "irigylem", és a kormányom lehetne kicsit magasab, hogy egyenesebben üljek.
No de ez E sport, nem fotel.Köszönöm a segitséget.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1868
Szia Pesta.
Mindig nagy odafigyelessel olvasom az efajta irasaida, ez mar a gepkonyv Magyr forditasa reszletekben.
Az oldalon van egy pdf. ami neked van az eltero attol?
Ha igen, akkor esetleg kerhetnem a tied masolatat emailba vagy esetleg fel is tolthetned google doc-ra.
Tudom a scan-elese (vagy fotozasa) eltart egy fel napig, es meg is halalnam(-nank)! Ha megsem engedi idod akkor en bevallalnam a scan-elest, ehhez csak le kenne postaznod es par nap mulva mar kuldenem is vissza.
Elore is koszonom!
Mindig nagy odafigyelessel olvasom az efajta irasaida, ez mar a gepkonyv Magyr forditasa reszletekben.
Az oldalon van egy pdf. ami neked van az eltero attol?
Ha igen, akkor esetleg kerhetnem a tied masolatat emailba vagy esetleg fel is tolthetned google doc-ra.
Tudom a scan-elese (vagy fotozasa) eltart egy fel napig, es meg is halalnam(-nank)! Ha megsem engedi idod akkor en bevallalnam a scan-elest, ehhez csak le kenne postaznod es par nap mulva mar kuldenem is vissza.
Elore is koszonom!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1869 ... Gépkönyvek
Szia Oszy!
Örülök, hogy tetszenek az írásaim. Az a helyzet, hogy igyekszek hiteles maradni az információ-szolgáltatásban, különben nem látnám értelmét a hozzászólogatásaimnak.
Nos, ha arra a GL500-as gépkönyvre gondoltál, akkor igen, olyanok vannak nekem is, csak néhány más típusra (is) van meg.
A terjedelme szinte mindegyiknek többszáz oldalas. Annyit érdemes tudni még, hogy jellemzően az alaptípusra vonatkozóan adtak ki egy gépkönyvet (pl. CX500E), és arra építve, kiegészítésképpen (Addendum) adták ki (a példánál maradva) a CX650E könyvét, ami már jóval véznább, mivel csak a különbségekre koncentrál.
Egymásra pakolva tárolom őket (nehogy bármelyik is megrogyjon -na ezt vajon így kell helyesen írni?), és így is közel kiadnak egy polcköznyi magasságot.
Szóval az a lényeg, hogy ha teljesek akarnánk lenni, akkor ezt a teljes mennyiséget kéne elektronikus formába átvinni.
Kb. 10kg papírról van szó, így a posta is elég érdekes...
Másfelől, tudnotok kell, hogy 2002 óta vagyok regisztrálva az ebay-en, és az első vásárlásom is CX-ügyben történt. A könyveket is onnan szereztem be, ha anyagiasnak tűnök is, tízezres nagyságrendű pénzem van benne. Eléggé elköteleztem magam a CX mellett...
Ha valakinek információra van szüksége a könyvekből, szívesen segítek. A hálálkodást nem tudom, miképpen értelmezzem a te esetedben (az asszonnyal szoktunk ilyesmiről beszélni, de ott elég egyértelmű a dolog, veled viszont nem szeretném úgy... ), de ha továbbra is késztetést érzel az elektronikus formába való átvitelre, akkor beszélnünk kell a részletekről is.
Mégegyszer: ha valakinek tudok segíteni, akkor azt szívesen teszem, mint tettem azt eddig is (félreértés ne essék: nem anyagiak fejében!). De tartsátok szem előtt, hogy eddig már sok pénzt beleöltem a CX-ezésbe, és "csak úgy" közkinccsé tenni, amit évek sora óta gyűjtöttem össze, nem érezném méltányosnak.
Sajnálom, ha bárkiben csalódást keltett a hozzáállásom.
Örülök, hogy tetszenek az írásaim. Az a helyzet, hogy igyekszek hiteles maradni az információ-szolgáltatásban, különben nem látnám értelmét a hozzászólogatásaimnak.
Nos, ha arra a GL500-as gépkönyvre gondoltál, akkor igen, olyanok vannak nekem is, csak néhány más típusra (is) van meg.
A terjedelme szinte mindegyiknek többszáz oldalas. Annyit érdemes tudni még, hogy jellemzően az alaptípusra vonatkozóan adtak ki egy gépkönyvet (pl. CX500E), és arra építve, kiegészítésképpen (Addendum) adták ki (a példánál maradva) a CX650E könyvét, ami már jóval véznább, mivel csak a különbségekre koncentrál.
Egymásra pakolva tárolom őket (nehogy bármelyik is megrogyjon -na ezt vajon így kell helyesen írni?), és így is közel kiadnak egy polcköznyi magasságot.
Szóval az a lényeg, hogy ha teljesek akarnánk lenni, akkor ezt a teljes mennyiséget kéne elektronikus formába átvinni.
Kb. 10kg papírról van szó, így a posta is elég érdekes...
Másfelől, tudnotok kell, hogy 2002 óta vagyok regisztrálva az ebay-en, és az első vásárlásom is CX-ügyben történt. A könyveket is onnan szereztem be, ha anyagiasnak tűnök is, tízezres nagyságrendű pénzem van benne. Eléggé elköteleztem magam a CX mellett...
Ha valakinek információra van szüksége a könyvekből, szívesen segítek. A hálálkodást nem tudom, miképpen értelmezzem a te esetedben (az asszonnyal szoktunk ilyesmiről beszélni, de ott elég egyértelmű a dolog, veled viszont nem szeretném úgy... ), de ha továbbra is késztetést érzel az elektronikus formába való átvitelre, akkor beszélnünk kell a részletekről is.
Mégegyszer: ha valakinek tudok segíteni, akkor azt szívesen teszem, mint tettem azt eddig is (félreértés ne essék: nem anyagiak fejében!). De tartsátok szem előtt, hogy eddig már sok pénzt beleöltem a CX-ezésbe, és "csak úgy" közkinccsé tenni, amit évek sora óta gyűjtöttem össze, nem érezném méltányosnak.
Sajnálom, ha bárkiben csalódást keltett a hozzáállásom.
Üdv.
Pesta
Pesta
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 45 vendég