CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
lferi
Hozzászólások: 270
Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
Tartózkodási hely: Gárdony
Kapcsolat:

Re:40 CX650

#551

Hozzászólás Szerző: lferi » 2010.03.23., kedd 12:57

Azért egy néhány perces motorpróba nem egyenlő több órás ázással. :lol:
Muszáj kocsival mennem mert egyéb ügyem is lett közben.
Megnézni viszont meg akarom.
Üdv

Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

41

#552

Hozzászólás Szerző: Pali » 2010.03.23., kedd 21:08

Üdv Feri.

Engem is érdekelne ez a 650C megnézés.Nem gondoltál telekocsi program szervezésre.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

42

#553

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.03.24., szer. 13:02

Lferi,
mutatnék néhány képet a VT-ről a kolleginának ...
megteszed h küldesz néhányat a mail -emre ?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

43 650C

#554

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2010.03.24., szer. 20:50

A szombati telekocsinál ne felejtsetek a csomagtartóba egy birkát betenni, bogrács van. Na és gondolni kell a két vérebemre is, ha a motorok közelébe akarsz kerülni, beérik egy rúd szalámival.

mészizs

GoldWing 1200

#555

Hozzászólás Szerző: mészizs » 2010.03.24., szer. 22:18

Üdvözlök mindenkit a fórumon!

Segítségre lenne szükségem!
Előre elnézést a hosszú levélért!!

Januárban írogattam ide és kaptam a tanácsokat a motoros kollégáktól, azzal kapcsolatban, hogy a GL1200, 1700 és 2200ford között gyorsításkor rettenetesen vibrál.
Azóta változások jöttek.
A motor vásárlásakor beszéltem egy olyan szakival, aki már látott motort is. Ő az elmondásom alapján azt tippelte, hogy a karbulátor membránom rakoncátlankodik. Hangsúlyoznám, hogy látatlanban mondta!
Én úgy gondoltam, hogy ez inkább valami blokkon belüli kiegyensúlyozási vagy csapágy probléma. Egyébként meg 2200felett minden rendben volt vele.
Jött a téli leállás és most, hogy elővettem az első kétszáz km-en néha azt éreztem, mintha kihagyna egy henger, aztán újra rendben ment tovább. Közben egy kicsit szitált néha az eleje, ezt megoldottam, mert vettem rá új gumit előre és hátra.
Aztán most jött az igazi gond!
Múlt héten szombaton elindultam egy robogós barátommal egy laza 220km-re tervezett útra, szabályokat betartva kellemes gurigázásra.
Kb. a fele úton az én motorom elkezdett erőtlenné válni, valamint a kipufogó is tompábban szólt.
Nem volt mit tenni, folytattuk az utat, de itt már csak maximum a negyedik fokozatot tudtam használni, mert az ötödiket nem bírta el sehol.
Érdekes módon, igaz sehol nem mentünk 90 felett a fogyasztásom így is irigylésre méltóan alacsony lett az eddig megszokottakhoz képest.
Általában 6,5-7 liter körül szokott enni, de most a szabályokat betartó motorozásnak köszönhetően 6 liter alatt maradt a fogyasztásom, úgy, hogy a 220km-ből 120-at negyedik és az alatti fokozatban kellett leküzdenem, mert csak három henger dolgozott.

Megjegyzem, hogy a motor alapjáraton viszonylag szépen elfogadhatóan járt, inkább a fordulaton durrogott be néha a kipufogó.

Hazaérve gyertyák ki. Mindegyik előírt színű, csak a bal lábam felőli első volt egy kicsit benzinnedves, de korom sehol.
Szikra mindegyiknél tökéletes!
Autószerelő ismerős ránézett és járó motornál levette a gyertyapipát, na ekkor az említett henger nem reagált a gyújtás megszüntetésére.
Így egyértelművé vált, hogy az a henger rakoncátlankodik.
Nem mértünk semmit!
El lett döntve, hogy a lassú tempónál valószínűleg leválhatott valami koksz darab a szelepről és ez beékelődött, vagy a szeleptányértörésem van és nincs kompresszió, ezért nem megy a henger.
Egyből elfogadtam a rossz hírt és azonnal ismerős által megrendeltem Bécsből Louisból a GL1200 tömítésgarnitúrát 130Eu.
Másnap azért csak hajtott a kíváncsiság és elmentem szerelni 2 db kompressziómérővel a kezemben, hogy minden hibát ki tudjak szűrni.
Aztán jött a meglepetés!
Minden hengerben 10 volt a végnyomás az órák alapján.
Na akkor a szelepek jók!
Aztán indultak a telefonok!
Jött a másik ötlet!
Eltörött a szelepemelő és ezért van kompresszió, de nem megy a henger.
Na akkor a szelepdeknit is levettem!
Minden rendben volt, szikra nélkül indítóztam és rendben működik a hengerfejben minden.

Itt jön az igazi segítség kérés!

Szerintem a karbulátorban levő membrán szakadhatott át.
Mi a vélemény?
Sajnos a motorom és köztem van 20km távolság, ezért nem tudok mindig ott lenni, talán a jövő héten fogok ránézni újra.
A Net-en keresgélek membránt, de sehol sem találok!
Írtam levelet a Hondának is, de gondolom aranyárban fogják majd mérni.
A Louis katalógusban és a Ebay-n is vannak, de a Honda GL1200-hoz nincs hirdetve.

Nincs valami helyettesítő motortípus, ami megegyezik az 1200-as membránjával?
Illetve nem tud valaki elfogadható áron membránt?

Néztem, hogy olyanokat is hirdetnek, ami típus szerint van felsorolva, de említik az átmérőt is. Ez alapján, ha kiveszem és, ha valóban az lenne a hibás akkor az átmérő alapján egy másik motortípusé is jó lehet bele?

Tisztelettel megkérem a hozzáértő szakikat, hogy segítsenek, ha tudnak!
Akár a hibajelenséggel, akár a membránnal kapcsolatban.

Köszönöm!
Mészáros Zsolt
mzs68@freemail.hu

Avatar
lferi
Hozzászólások: 270
Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
Tartózkodási hely: Gárdony
Kapcsolat:

Re: 44 CX/GL Te és Motorod

#556

Hozzászólás Szerző: lferi » 2010.03.25., csüt. 05:40


mészizs

Re:45

#557

Hozzászólás Szerző: mészizs » 2010.03.25., csüt. 07:49

Köszi!
De nem értem a ezt a nyelvet, magyar vagyok.
Képeket és adatokat nem találtam.
Egyébként komplett könyvek vannak nekem is letöltve, de sajnos azt nem közli, hogy melyik motor membránjával csereszabatos.
Azért köszönöm!

Avatar
lferi
Hozzászólások: 270
Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
Tartózkodási hely: Gárdony
Kapcsolat:

Re: 46 CX/GL Te és Motorod

#558

Hozzászólás Szerző: lferi » 2010.03.25., csüt. 08:13

Próbáld meg így, nézz utána lehet hogy karburátort lehet kapni.
Üdv LF
http://translate.google.hu/translate?u= ... 1&ie=UTF-8
http://shop.ebay.com/i.html?Part%2520Ty ... 86.c0.m282
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára lferi 2010.03.25., csüt. 08:44-kor.

Avatar
lferi
Hozzászólások: 270
Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
Tartózkodási hely: Gárdony
Kapcsolat:

Re: 47 CX/GL Te és Motorod

#559

Hozzászólás Szerző: lferi » 2010.03.25., csüt. 08:30

41-re
Urak a szombati motornéző, ha az időjárás engedi motorral megyünk ez esetben a találka Üllő v. Monor első benzinkút 1/2 12 és 12 között. Ha esik akkor mi kocsival megyünk a telekocsi nem működik mert mi tovább megyünk Kecskemétre.
Szombat reggel jelzem 9-ig, hogy mivel indulunk, Győzőt felhívom mert nincs otthon internete ha valaki még igényli a telefont küldje el a számát.
Üdv LF

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

48

#560

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.03.25., csüt. 10:19

mészizs -nek

szia,
valóban rég jártál nálunk ... sajnos nem tudok érdemben hozzá
szolni a témához de nem tudtam az írásodon csak úgy túllépni ...
gondoltam legalább csak annyit megjegyzek h DRUKKOLOK !!

Vedd fel a kapcsolatot Kiváló Goldozó szimpatizánsunkkal, hátha
Ő tud valamit ez ügyben ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég