Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1385

#1701

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.09.27., csüt. 13:33

1384-re

Mi penz? Es hogyan epitheto be es programozhato? Ez erdekelne!

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1978
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1386

#1702

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.09.27., csüt. 13:47

Amit én építettem az itt van, innen is "loptam" az infókat:
http://rajamolor.blogspot.hu/2008/07/ho ... tic-2.html

1385-re

A price list alatt megtalálod, aszem 130 euro.
A bekötési képet beillesztettem, de a pdf link alatt is megtalálod.
Drága de sokat tud, igaz a CXre nemigazán kihasználható
Szervó motorokat is vezérel ami a gázt huzza pl, hogy stabilan tartsa a beállított alapjárati értéket bármilyen körülmény között, hideg, meleg v szar üzemanyag, stb....tehát elektronikusan figyeli a fordszámot. Amit még láttam futólag, hogy valami "exhauset valve" azaz kipuffogo szelepet is tud állítani, de gondolom ez olyan mint az EGRV a modern motoroknál, többnyire autókba. ez a legoptimálisabb üa. felhasználáshoz, igy lehet elérni 1,6-os motoroknál 5l alatti ogyasztást. mindig a terhelés függvényében szabályozza gázt, persze injektorosnál ez inkább megoldható.
hát kb ennyit láttam, de ha végig olvasod sok érdekesség van. Igy nem drága e ha Cxbe kell akor igen mert felét sem használod a tudásának.
Itt beépitve: http://www.youtube.com/watch?v=mfa2Ij0HITg

Ajánlomm az új caferaceredhez, csináld meg fullosra, injektorosr! csúcs lesz és eszik maj 3 litert normális közlekedéssel. :) Ezzel legyőzöd Győzőt. ;) :lol: ...
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1387

#1703

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.09.27., csüt. 14:08

1386-ra

Vajja! Akkor kell rakni szervokormanyt a CXr-e? :lol: Kipufogo szelepet en is tudok allitani, uh nem kell :lol:
Ha tudnam milyen injektort lehet biztosan rafaragni a CX-re (mert mondjuk mar valaki megcsinalta) tuti a CX500R olyan lenne. De kiserletezni nem akarok, penz ido, szopas, meg tobb ido, meg tobb szopas... :lol:

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

1388

#1704

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2012.09.27., csüt. 14:32


Oszy ezek a dolgok nekem héberül vannak!

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1389

#1705

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.09.27., csüt. 14:34

1386-ra

Ja! A lenyegre nem is valaszoltam. Mar megint a Gyozo! ;)
A heten szetkaptam az Erna es az Eger karbijat is, mert csak nem hagyott beken mitol eszik az Egere 3.8-4.2L-t, az enyem meg 5-5.5L-t ugyanannal a temponal, egyszerre motorozvan. Gondolok itt Horvat tura, Balatonkerulo tura... Ok, hogy kg-ban majd 2x annyit nyomok :D de a 1.5L-es kulonbseget akkor is soknak talalom.

Szoval megmeregettem az subertuket 5 ponton 3 garnitura subertun.
- Legvastagabb a telen vasarolt karbifelujito szettben levo, ezzel a Gyozoje sem, az Erna sem tudott felporogni, olyan keves ua-ot enged at.
- Kovetkezo az Egere, ez optimalis ua-ot enged at, lasd 4L-es fogyasztas.
- Legveknyabb az Ernaban ami volt, ez tul sok ua-ot enged at, lasd 5.5L-es fogyasztas. Sot, ezzel annyit kap, hogy reggelente akar szivato nelkul is poccre indul.

Nem kopasbol adodik a meretbeli kulonbseg, mert a parok egyformak.

Szoval fogtam a telen vasarolt szettben levo tuket es 800-as papirral apro lepesenkent az Eger subrtujenek a meretere csiszoltam.

Eredmeny, reggel csak szivatoval indult, beerve a meloba gyertyakep ellenorzes, barnas-feheres gyertya, a fogyasztast meg le kell merni.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1390

#1706

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.09.27., csüt. 14:36

1388-ra

En is akartam mondani, hogy Oszykam! Inkabb egy jo regenyt olvass, ne ilyen zagyvasagokat :lol:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1978
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1391

#1707

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.09.27., csüt. 14:38

Forri, add meg a tük méreteit. subler elég vagy mikróm. kell?
Add meg fotóval, a 3 pontot mm-be és az ott mért vastagságot. Vatikáni valutával fizetek érte!!! ISTEN FIZESSE MEG! :lol: :lol:

Nekem ez a regény. :)
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1392

#1708

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.09.27., csüt. 14:52

1391-re

Mikro kell. Mindenek elott kene neked egy uj legszuro, karbiszinkron, benzin-levego keverek beallitas, aztan meglatod mennyit eszik. Addig kar hozzanyulni amig nem is biztos, hogy szar. Lasd Gyozo motorja. Radumaltam szerencsetlenre a karbifelujito szettet, aztan csak annyi kellett, hogy a Moli beallitsa es most mar csak 9L-t eszik :lol:
Szoval ha a fentiek megvannak a motorodon es meg ugy is sokat eszik, akkor kell megmerni a tudet, beletenni egy vastagabbat, ha azzal meg szegenykedik probalni egy harmadikat ami vekonyabb...vagy lecsiszolni kisit... Szoval amiket en mereteket megadnek, lehet neked nem is lenne jo.
Ja bocsanat. Azt nem irtam az elobb, hogy az Egeret beleprobaltam az enyembe, es azzal jo volt. Ezert csiszoltam annak a meretere.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1978
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1393

#1709

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.09.27., csüt. 15:17

Csak mind hozzávetőleges infó érdekelt. azaz inkább az eltérés érdekelt engem, nagyságrend stb...

PS. lehet elkerülte a túra topicba írtam, hogy elkezdett folyni a h.vizem. Ma később ráhúzok, sztem kell bejáratás után húzni, tudom te nem szoktál de sok gépkönyv ezt irja még autókra is. csak zömökül a pakolás idővel, meleg-hideg, robbanás le akarja kapni a hengerfejet, csavarok helyezkednek stb..nem?
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1394

#1710

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.09.27., csüt. 15:21

1392-re
aha, értem ... és ha az enyémet próbálnám az Egérbe nekem is jó lenne? :-)
Szóval szombaton hozom neked azokat a tűket, csiszolgasd csak ha már 17.000-ért rám sóztad ... ha már jó akkor majd úgyis vissza lopom a CX500R- ben :-)
Nem venném a szívemre ha miattam tovább vedelné Erna a benyót úgy h ráadásul még nem is megy.

Egyébként az injektoros CX fejlesztési projektet én is támogatom, ha csak ezen múlna beszálok anyagilag is a kísérletbe, áldozok rá. Majd hétvégén beszéljök meg mi kéne hozzá.
Nemá hogy az a polírozós csávó kevesebbet fogyasszon :-)

1388-re
Te Jani ! - ettől a szótol még a hideg is kiráz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilyennel még hasonlatot se :-)
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég