CX/GL Te és Motorod
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1170
Igen..szépek. tényleg mintha most gurult volna le a szalagról. még 1formák is.
Bennem is csak valami sárgaság motoszkálna..
Bennem is csak valami sárgaság motoszkálna..
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- klb
- Hozzászólások: 322
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: Nyírpazony
- Kapcsolat:
1171
Sziasztok!
Az info@cx-gl.hu-ra érkezett egy e-mail Juhász Bélától, gondolom lesz akit érdekelhet.
"Elkészűlt a nagy tankom.Mindez 16 literesre sikerűlt,igy kb 100 km el jobb vagyok a
hosszabb turákon.Ha valakit érdekell a projekt akkor hivjon bizalommal.30/9689828"
Az info@cx-gl.hu-ra érkezett egy e-mail Juhász Bélától, gondolom lesz akit érdekelhet.
"Elkészűlt a nagy tankom.Mindez 16 literesre sikerűlt,igy kb 100 km el jobb vagyok a
hosszabb turákon.Ha valakit érdekell a projekt akkor hivjon bizalommal.30/9689828"
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1173
Koszi Mindenkinek!
Csak most mar magamnak is kellene epiteni valamit Ki is pihenem magam oszre az Ernara, addig nem nyulok motorhoz.
Most elbucsuzunk egy 2 hetre, ahogy Cipo baratunk mondana, indul a mandula!
Juli 21-24 Zamardi Utcazenesz Fesztival. Ha valakinek van kedve egy durva bulihoz a Zamardi Autoskempingben leszunk.
Pali, te mondtad, hogy eselyes, majd csorgunk.
Oszy bacsi, elnezest nem sikerult az iranyjelzokkel elorebb jutni, de ha erre jarsz (Erd) csorogj elotte, hazaszolok es kivalogathatod ami kell.
Bakajoe, teged is hivlak, ha Orfu fele vesszuk az iranyt.
Csak most mar magamnak is kellene epiteni valamit Ki is pihenem magam oszre az Ernara, addig nem nyulok motorhoz.
Most elbucsuzunk egy 2 hetre, ahogy Cipo baratunk mondana, indul a mandula!
Juli 21-24 Zamardi Utcazenesz Fesztival. Ha valakinek van kedve egy durva bulihoz a Zamardi Autoskempingben leszunk.
Pali, te mondtad, hogy eselyes, majd csorgunk.
Oszy bacsi, elnezest nem sikerult az iranyjelzokkel elorebb jutni, de ha erre jarsz (Erd) csorogj elotte, hazaszolok es kivalogathatod ami kell.
Bakajoe, teged is hivlak, ha Orfu fele vesszuk az iranyt.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1174
1173 ra
Még semmi nincs veszve forrest.
Kedden átutazóbán leszek érd-Pest-Hatvan vonalon. Pályán megyek de mindenképpen megéri nekem kitérni.
PÜ-be küld el a cimet.
Köszi
Még semmi nincs veszve forrest.
Kedden átutazóbán leszek érd-Pest-Hatvan vonalon. Pályán megyek de mindenképpen megéri nekem kitérni.
PÜ-be küld el a cimet.
Köszi
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2009.11.24., kedd 21:29
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Akit érdekell!!!!!!!!
Az eredeti tank megmaradt a régi formájában,és szeresztem egy másik tankot ,amit nem sajnáltam átfaragni.A folyamat a következő:Alaptank cx 500 c,a toldás virago 535 ös,ami ketté lett vágva,és a két fél tank lett ráheggesztve a cx oldalára,amit elötte kilett furkálva a benzin összefolyás végett.Aztán jött a körbe hegesztés /lánggal/,szivárgás vizsgálat,durva gittelés,csiszolás,finom gittelés,csiszolás,alapozás /kétszer/,szinrefujás,lakkozás.Röviden ennyi,s ha valakit érdekell ,állok rendelkezésére.Az oldalak szélesitésére nem csak az 535 ös virgács tankot lehet felhasználni,hanem elég sok régi tipusu motor tankja is jó alap.
Elérhetőség: Sajnos a fórumozás nem az errősségem ,ezért inkább a Tel:30/9689828 vagy Skyp:majestyke
Az eredeti tank megmaradt a régi formájában,és szeresztem egy másik tankot ,amit nem sajnáltam átfaragni.A folyamat a következő:Alaptank cx 500 c,a toldás virago 535 ös,ami ketté lett vágva,és a két fél tank lett ráheggesztve a cx oldalára,amit elötte kilett furkálva a benzin összefolyás végett.Aztán jött a körbe hegesztés /lánggal/,szivárgás vizsgálat,durva gittelés,csiszolás,finom gittelés,csiszolás,alapozás /kétszer/,szinrefujás,lakkozás.Röviden ennyi,s ha valakit érdekell ,állok rendelkezésére.Az oldalak szélesitésére nem csak az 535 ös virgács tankot lehet felhasználni,hanem elég sok régi tipusu motor tankja is jó alap.
Elérhetőség: Sajnos a fórumozás nem az errősségem ,ezért inkább a Tel:30/9689828 vagy Skyp:majestyke
1176
Jelentem újra járok!
Hat hét után fokozatosan növelve a terhelést újra járok a saját lábamon. Azért Még nem olyan mintha új lenne.
AZ UTÓBBI HOZZÁSZÓLÁSOKHOZ...........................................................
Először is Forest élményszámba menő felújításodhoz, amit showmen módon dokumentáltál gratulálok.
cx_gl_hu nagyontetszik az átalakítás, ez saját munka?
Kérdésem: látom jócskám van lyuk a benzin összefolyáshoz az alján, a képen látható állapotra került rá a toldás? bocs a naivitásért, de hol folyik össze a levegő, mert annak nem látok lyukat a toldás tetejénén?
Elnézést hogy tovább nem sorolom, de mindegyik építőnek és barkácsolónak elismerésem.
Pali! azt hiszem te írtad, hogy tetszik Oszi ülése. Azért nincs rajta, mert az nálam van, mármint az ülése, (lehet,hogy jobban kéne rágnom a fülét, hogy vigye már haza)
Korábbiakhoz: Kipufogó leömlő v. könyök. A benne lévő béléscső elsődleges feladata, hogy a krómozott külső részt megvédje az kéküléstől. Tehát teljesítménytől függetlenül mindegyikben van béléscső, Téves az a nézet miszerint csak a kisebbikben van szűkítés gyanánt belső cső. Csak a 20KW-osnál a belső cső átmérője kisebb mint a 37KW-osnál.
Tankfestés: Ha már meg van a megfelelő festék, lakk vagy gyanta, akkor csak a tökéletes és 100%-os rozsdaeltávolítás a feladat. Kavics lánc stb. két problémát rejt magában. Az élekből és szűk helyekről, valamint a mikro-kráterekből nem lessz 100%-os az eltávolítás. A valóban fémtiszta felület eléréséhez hívjatok mer nem szeretek irni. harminc-negyvenhét-59-147
Hat hét után fokozatosan növelve a terhelést újra járok a saját lábamon. Azért Még nem olyan mintha új lenne.
AZ UTÓBBI HOZZÁSZÓLÁSOKHOZ...........................................................
Először is Forest élményszámba menő felújításodhoz, amit showmen módon dokumentáltál gratulálok.
cx_gl_hu nagyontetszik az átalakítás, ez saját munka?
Kérdésem: látom jócskám van lyuk a benzin összefolyáshoz az alján, a képen látható állapotra került rá a toldás? bocs a naivitásért, de hol folyik össze a levegő, mert annak nem látok lyukat a toldás tetejénén?
Elnézést hogy tovább nem sorolom, de mindegyik építőnek és barkácsolónak elismerésem.
Pali! azt hiszem te írtad, hogy tetszik Oszi ülése. Azért nincs rajta, mert az nálam van, mármint az ülése, (lehet,hogy jobban kéne rágnom a fülét, hogy vigye már haza)
Korábbiakhoz: Kipufogó leömlő v. könyök. A benne lévő béléscső elsődleges feladata, hogy a krómozott külső részt megvédje az kéküléstől. Tehát teljesítménytől függetlenül mindegyikben van béléscső, Téves az a nézet miszerint csak a kisebbikben van szűkítés gyanánt belső cső. Csak a 20KW-osnál a belső cső átmérője kisebb mint a 37KW-osnál.
Tankfestés: Ha már meg van a megfelelő festék, lakk vagy gyanta, akkor csak a tökéletes és 100%-os rozsdaeltávolítás a feladat. Kavics lánc stb. két problémát rejt magában. Az élekből és szűk helyekről, valamint a mikro-kráterekből nem lessz 100%-os az eltávolítás. A valóban fémtiszta felület eléréséhez hívjatok mer nem szeretek irni. harminc-negyvenhét-59-147
-
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2010.02.19., pén. 15:56
- Kapcsolat:
1177
Szia Juhász Béla örülök hogy hallottam rólad, mivel ritkán írsz. A tank űrtartalmának növelése már nekem is felmerült gondolataimban, de csak majd átfestés idejére akarom megtenni. Amúgy az internet nekem sem gyerekjáték.
-
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2009.11.24., kedd 21:29
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hali. majd ha rászántad magad,szójál szivesen segitek, Bp est nem távolság hozzám.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég