CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1216.........1215-re
Ez valóban eredetinek látszik, Moli ezért keresett másik fékkonzolt.
Nem volt elégedett a fékhatással?
Nem volt elégedett a fékhatással?
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1218...........1210-re
Forrest, íme a kép a gyújtáskapcsolóról, meg a műszerfalról, a kormánykapcsolókról.
Megnéztem a karbik számozását is, 2AD-sek, tehát valóban kanadaiak...
Megnéztem a karbik számozását is, 2AD-sek, tehát valóban kanadaiak...
Üdv.
Pesta
Pesta
1219
1215-re!
Sziasztok!
Köszi Nagytibi, Pali, hogy feltettétek a képet helyettem.
Kérem nem szitkozódni, az átalakítás 15 perc alatt visszaalakítható gyárira.
A fékhatással ki voltam békülve, csak a pedálerő bosszantott egy kicsit. Több fajta(3) fékbetétet kipróbáltam és bebizonyosodott, hogy a legolcsóbb a legjobb közúti használatra, de a működtető erőt még így nagynak tartottam. A kétszemélyes fékpadi teszt és a normál körülmények közötti használat még várat magára, mert amióta elkészült esik az eső. Egy nagy köszönet Kemény Lacinak aki ingyen biztosította számomra a tartókonzolt és el is postázta nekem a saját költségén! (Tartozok neked 2liter csoki-vaníliával!) Köszi Kovács Gergőnek akinek a komplett kiszerelt hátsó futóművéről méreteket vehettem.moli
Sziasztok!
Köszi Nagytibi, Pali, hogy feltettétek a képet helyettem.
Kérem nem szitkozódni, az átalakítás 15 perc alatt visszaalakítható gyárira.
A fékhatással ki voltam békülve, csak a pedálerő bosszantott egy kicsit. Több fajta(3) fékbetétet kipróbáltam és bebizonyosodott, hogy a legolcsóbb a legjobb közúti használatra, de a működtető erőt még így nagynak tartottam. A kétszemélyes fékpadi teszt és a normál körülmények közötti használat még várat magára, mert amióta elkészült esik az eső. Egy nagy köszönet Kemény Lacinak aki ingyen biztosította számomra a tartókonzolt és el is postázta nekem a saját költségén! (Tartozok neked 2liter csoki-vaníliával!) Köszi Kovács Gergőnek akinek a komplett kiszerelt hátsó futóművéről méreteket vehettem.moli
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1222
Moli!
Ha nem is szitkozódtam, de kissé felvontam a szemöldököm, hogy vajon mi lesz a gyári állapottal? Örömmel olvasom, hogy nem szűnt meg ez a lehetőség sem. Ha nagyon bejön a kettős fék, majd egyszer kipróbálom, hátha nekem is olyan kell majd...
Győző!
Ez az idom nem egészen olyan, mint a GL-é. Belülről hasonlónak tűnik (bár azokon oldalt láttam a rádió helyét), de kívülről szerintem jobban hasonlít a turbó változatok idomzatára, csak még annál is magasabb. A GL-eknek (tudomásom szerint) szinte szögegyenes a plexi. Ennek meg két inflexiós pontja van. (Kicsit olyan oldalról, mint egy S-betű.) Nem tudom, hogy lesz-e lehetőségem kipróbálni az idén, de ha igen, beszámolok!
Egyébként ma reggel tudtam meg az eladótól, hogy ő egy 72 éves öregúrtól vette a motort, aki már nem nagyon bírt vele... Az én elődöm is alig használta, kezdek bizakodni, hogy az a 28ekm nem 128ekm...
Az eladó azt is írta, hogy korábban neki is volt egy ilyen motorja (mármint CX650E), és az is ugyanilyen kapcsolós volt. Nekem az a gyanúm, hogy 87-ben (merthogy ennek akkori az első forgalombahelyezése) már nem ment úgy Kanadában a járgány, és ami megmaradt, szétdobálták Hollandiában. Az is lehet, hogy pusztán logisztikai okokból a hollandokat egy kalap alá vették a Kanadaiakkal. Bár nem tudom, szerintem Japánból a Csendes-óceáni hajóutak még mindig rövidebbek, mint Európán (Hollandián) át.
Azt is megírta, hogy Hollandiában nincs helyzetjelző. Járt már ott vki, aki ezt meg tudja erősíteni?
Semmi okom rá, hogy kételkedjek benne, csak az az érdekes, hogy az alkatrészjegyzék a holland modellekre csaknem ugyanazokat az alkatrészeket írja, mint a németre. Igaz, hogy az a jegyzék '82-es. Lehet, hogy volt később másik?
A motorozás szempontjából mindennek szinte semmi jelentősége. De főleg ilyentájt, amikor közeledik a hideg idő, az "elméletben motorozás" a hiányt levezető pótcselekvés...
Ha nem is szitkozódtam, de kissé felvontam a szemöldököm, hogy vajon mi lesz a gyári állapottal? Örömmel olvasom, hogy nem szűnt meg ez a lehetőség sem. Ha nagyon bejön a kettős fék, majd egyszer kipróbálom, hátha nekem is olyan kell majd...
Győző!
Ez az idom nem egészen olyan, mint a GL-é. Belülről hasonlónak tűnik (bár azokon oldalt láttam a rádió helyét), de kívülről szerintem jobban hasonlít a turbó változatok idomzatára, csak még annál is magasabb. A GL-eknek (tudomásom szerint) szinte szögegyenes a plexi. Ennek meg két inflexiós pontja van. (Kicsit olyan oldalról, mint egy S-betű.) Nem tudom, hogy lesz-e lehetőségem kipróbálni az idén, de ha igen, beszámolok!
Egyébként ma reggel tudtam meg az eladótól, hogy ő egy 72 éves öregúrtól vette a motort, aki már nem nagyon bírt vele... Az én elődöm is alig használta, kezdek bizakodni, hogy az a 28ekm nem 128ekm...
Az eladó azt is írta, hogy korábban neki is volt egy ilyen motorja (mármint CX650E), és az is ugyanilyen kapcsolós volt. Nekem az a gyanúm, hogy 87-ben (merthogy ennek akkori az első forgalombahelyezése) már nem ment úgy Kanadában a járgány, és ami megmaradt, szétdobálták Hollandiában. Az is lehet, hogy pusztán logisztikai okokból a hollandokat egy kalap alá vették a Kanadaiakkal. Bár nem tudom, szerintem Japánból a Csendes-óceáni hajóutak még mindig rövidebbek, mint Európán (Hollandián) át.
Azt is megírta, hogy Hollandiában nincs helyzetjelző. Járt már ott vki, aki ezt meg tudja erősíteni?
Semmi okom rá, hogy kételkedjek benne, csak az az érdekes, hogy az alkatrészjegyzék a holland modellekre csaknem ugyanazokat az alkatrészeket írja, mint a németre. Igaz, hogy az a jegyzék '82-es. Lehet, hogy volt később másik?
A motorozás szempontjából mindennek szinte semmi jelentősége. De főleg ilyentájt, amikor közeledik a hideg idő, az "elméletben motorozás" a hiányt levezető pótcselekvés...
Üdv.
Pesta
Pesta
1223
1222-re!
Szia Pesta!
A gyári állapot igen rövid idő alatt úgy visszaállítható, hogy még csak egy karc sem árulkodik arról, hogy ez valaha is fent volt rajta. Az első menetpróba után megállapítottam, hogy nekem pont ilyen hátsó fék kell, de lesz ez még jobb is, ha bekopnak a betétek-majd tavasszal.moli
Szia Pesta!
A gyári állapot igen rövid idő alatt úgy visszaállítható, hogy még csak egy karc sem árulkodik arról, hogy ez valaha is fent volt rajta. Az első menetpróba után megállapítottam, hogy nekem pont ilyen hátsó fék kell, de lesz ez még jobb is, ha bekopnak a betétek-majd tavasszal.moli
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1224
Nem CX-GL, de motor tema.
A cim becsapos, mert ugyan kethengeres, de 2 egyhengeresbol osszefaragva. Szoval nem P20, hanem P10 a negyzeten
http://automenedzser.hu/auto_hirek/2011 ... e#comments
A masik, 6 hengeres Jawa:
A cim becsapos, mert ugyan kethengeres, de 2 egyhengeresbol osszefaragva. Szoval nem P20, hanem P10 a negyzeten
http://automenedzser.hu/auto_hirek/2011 ... e#comments
A masik, 6 hengeres Jawa:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég