CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#231

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2010.01.12., kedd 22:46

Hello forrest99!

a PC m vas-ra lett kész, de email nem jött Tőled. Alsónémedi igazán közel van - akár egy beszélgetésre is, ha elérhetőség tudomásomra jut. Kösz :idea:

Hello Bakajoe - az oldal nagyon profi, de regisztrációval(!) már kevésbé érdekes, mint VERKAUFERnek lenni az eBay-en, de a TANÁCS később még jól jöhet..Kösz

üdv Mindenkinek
kentaur

meszizs

Re: CX/GL Te és Motorod

#232

Hozzászólás Szerző: meszizs » 2010.01.12., kedd 23:14

Köszönöm a válaszokat!
Barátom GL1200-vel mentem ott nem éreztem ilyen nagy mértékű vibrációt.
Az egész vázat bevibrálja úgy, hogy még az utas is érzi, sőt még ezt a vibráló hangot is lehet hallani.
Az ismeretségben mi is a kuplungra gondoltunk.
Álló helyzetben nincs vibráció, inkább a hirtelen fordulatemelésnél hallok valami nem oda illő hangot, de azt nem tartom vészesnek.
Érdekes módon motorfék üzemben is megjön a vibráció, ilyenkor kuplung be és máris megszűnik.
Úgy gondolom, hogy a motornak nincs gondja, inkább az erőátvitelnél kellene a problémát keresni.
Volt olyan autószerelő, aki arra tippelt, hogy valamelyik váltótengely csapágya lehet oda és ezen az 1700-2200 fordulaton centírozási probléma jön elő és e fölött illetve alatt megszűnik.
Aztán volt aki a kuplungkosárra tippelt.
Minél magasabb a sebességi fokozat, annál intenzívebb a rezgés.
Ezért egy speed motor szerelő tanácsát alkalmazom, igyekszem minél hamarabb túlpörgetni a kritikus ponton.
Viszont azt nem tudom, hogy ezt meddig lehet így használni.
Gond az, hogy a környékünkön, Nagykanizsa, tudomásom szerint nincs olyan profi szerelő, aki értene a GL-hez.
Most az egyik ismerősöm írta, hogy Szombathely környékén van, na majd oda szeretnék elgurulni.
Az a másik gond, hogy szerintem ki kell vennem a motort a vázból, hogy a kuplunghoz hozzáférjek.
Ha nem jól tudom, akkor várom az infót! Előre is köszi.
Van ismerősöm a GoldWing klubban /GWCHU/, de sajnos ott mindenki csak motorozik és senki sem barkácsol, ráadásul a 1500 és 1800as gépekkel gurulnak. Senkinek sincs az 1200-ról tapasztalat. Illetve az elnöknek, Árendás Úrnak van tapasztalata, sőt most restaurált egy 1000-est, nagyon tuti lett. De hát Ő a Merci cég vezetője és én meg úgy gondolom, hogy anyagilag nem biztos, hogy felérném az Ő szervizük javítási költségeit.
A műhelyem elég jól fel van szerelve és az ismeretségem is jónak mondható, legalább is autószerelő, karosszériás és fényező körökben. Tehát neki merünk ugrani, csak a tapasztalt információ az mindig jó jön.
Dokumentációk és könyvek vannak.
Esetleg, ha valaki ismeretségében lenne egy eladó 1500-ös és beszámítaná az enyémet arra ráfizetek és cserélhetünk.
Jó éjt és köszönöm a segítséget!
Mészi Nagykanizsáról

Avatar
Retro
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
Tartózkodási hely: Hajdúdorog
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#233

Hozzászólás Szerző: Retro » 2010.01.13., szer. 08:29

Szia Meszizs!
Nekem van egy ötletem,próbáld meg a hátsó kereket mozgatni oda-vissza apró határozott mozdulatokkal,de úgy,hogy teljesen körbe és figyeld meg,hogy hol mennyi a "lógása" a keréknek és,ha lesz egy olyan szakasz ahol hosszabb a két ütközési pont akkor a kúp kerekeknél lesz a hiba forrása.Mind ezt közép állványon hátsó kerék a levegőben,seb váltó üresben.
Volt a fiamnak egy Yamaha XJ 650 Maxim hasonló gondok voltak vele,de nem javítottuk eladta úgy ahogy volt.
UFF.

meszizs

Re: CX/GL Te és Motorod

#234

Hozzászólás Szerző: meszizs » 2010.01.13., szer. 10:24

Köszönöm!
Ha a motorom közelében leszek, akkor meg fogom próbálni ezt az ellenőrzési formát is.
Én amikor megvettem, akkor a futóművet teljesen szét szedtem.
Elejében kerék és kormánycsapágyat, valamint teleszkóp és kerék szimeringeket cseréltem.
A hátuljában is kerékcsapágyakat szimeringeket és a lengőkar csapágyakat cseréltem ki.
A kardánt is kivette, ezért mertem azt írni, hogy nincs lógása és nem is szorul.
A hátsó kerékben lévő gumihardy tárcsát kitisztítottam és szilikonoztam a fémes kapcsolódásokat, meg lezsíroztam. Szöghajtásban az olajat is lecseréltem.
Ezt a körbeforgatva ellenőrzést még nem végeztem el , de hamarosan ez is meg lesz.
Köszönöm!

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#235

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.13., szer. 11:55

csao Piti Péter Pál,
ez tetszik :-)
' Ha mindig mindenkit figyelembe vennék, sosem lett volna motorom. '
pont ez volt velem is, jó a tudat h nem vagyok egyedül :-)
A párodat vitted már egy karikára?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Honda GoldWing GL1200 Aspencade 1986. 90ezer km.

#236

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.13., szer. 12:01

szia meszizs,
üdvözöllek :-)
Ez a vibráló jelenség akkor is előáll ha a motor üresben van?
Ha pl. áll a sander -en, rajta ülsz és úgy húzod a gázt az adott
ford. tartományig akkor is előjön?

fgyozo
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#237

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.13., szer. 12:02

meszizs,

azt írod:
Admin siethetne a regisztrációmmal, ha lesz rá ideje! Köszi
A fórumra gondolsz? vagy mire?
melyik reged akadt el?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#238

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.13., szer. 12:09

hallo Gary,
nézem a linkjeid ... és felmerült bennem egy kérdés:
valyon van egy titkos Goldwing szerelmed?
Különben honnan tudsz eennyit vele kapcsolatban? :-)
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Olajpumpa lánc

#239

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.13., szer. 12:13

csaó forrest99,
h mennyi a megenegdett lógás, azt nem tudom. Az viszont tény
h nem érdemes ezen rágódni :-)
Amikor szétszedtük és megláttam az enyémet egyböl kicseréltem.
3.000(!) Ft -ért tudodtt hozni újat a Váradi F. Ennyért még gondolkodni
sem érdemes a kérdésen :-)
Mit gondolsz ?
Azt javaslom vedd fel vele a kapcsolatot.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3814
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#240

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.01.13., szer. 12:14

:-)
... igen János a Dec.30 is egy remek időpont lehetett:-)
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég