Alkatrész
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
1901
1900-re.
Mit kell tenni a CDI dobozzal. Nekem van tartalék 2 db gyufaskatulya nagyságú !
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
1902
Jani, én ugyan teljesen laikus vagyok az elektronikában ( is ) de az enyém nem gyufaskatulya nagyságú és nem 2 db!
1 db és olyan 10X5 cm fekete doboz ami a gyujtást vezérli. Na ez ment tönkre a villamossági szerelő szerint!
1 db és olyan 10X5 cm fekete doboz ami a gyujtást vezérli. Na ez ment tönkre a villamossági szerelő szerint!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
1903
Az én motoromban 2 db gyufaskatulya nagyságúak vannak.
-
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2010.08.05., csüt. 11:32
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Tisztelettel üdvözlök mindenkit!
Teljesen új tag vagyok,és tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
Van egy cx 400-as a birtokomban,sajnos kellően elhanyagolt állapotban,ebben részint a kor részint a korábbi tulajok valamint én is ludas vagyok.
Pillanatnyilag legfőbb problémám,az,hogy a bal oladi karburátorból folyik a benzin,és csak a jobb oldali henger megy(ha megy) az se mindig.
Állt a masina kb. egy évet,előtte könnyen indult és szépen járt.
Szerény képességeimmel arra gondoltam ki kellene pucoválni a karburátort..ám de elképzelésem sincs,hogyan lehet leszerelni.Az ülést és a tankot leemeltem,de itt erősen megtorpantam.
Gondolom ez a többségnek nem okoz gondot,de én utoljára ETZ-t javítottam kb 25 éve,szóval tapasztalat nulla,kárt nem szeretnék tenni a műszerben ezért fordulok bizalommal Hozzátok..
Segítseteeeeeeeeeeeeek
Köszönöm!
Ps.: ha szabad kérnem a folyás okáról is pár szót szóljon valaki egy zöldfülűnek...
Teljesen új tag vagyok,és tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
Van egy cx 400-as a birtokomban,sajnos kellően elhanyagolt állapotban,ebben részint a kor részint a korábbi tulajok valamint én is ludas vagyok.
Pillanatnyilag legfőbb problémám,az,hogy a bal oladi karburátorból folyik a benzin,és csak a jobb oldali henger megy(ha megy) az se mindig.
Állt a masina kb. egy évet,előtte könnyen indult és szépen járt.
Szerény képességeimmel arra gondoltam ki kellene pucoválni a karburátort..ám de elképzelésem sincs,hogyan lehet leszerelni.Az ülést és a tankot leemeltem,de itt erősen megtorpantam.
Gondolom ez a többségnek nem okoz gondot,de én utoljára ETZ-t javítottam kb 25 éve,szóval tapasztalat nulla,kárt nem szeretnék tenni a műszerben ezért fordulok bizalommal Hozzátok..
Segítseteeeeeeeeeeeeek
Köszönöm!
Ps.: ha szabad kérnem a folyás okáról is pár szót szóljon valaki egy zöldfülűnek...
-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 47
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 15:59
- Kapcsolat:
1905
Kedves Mezenyin!
Üdvözöllek köztünk!
Most vetted a motort?
Javaslom az oldalunkon van egy letölthető szervizkönyv, kezdésnek nem rosz.
Előszőr macerás kioperálni a karburátorokat, de menni fog.
Bowdeneket kiakasztod, szívócsonkok csavarjait kicsavarod, légszűrőház rögzítő csavarjait meglazítani, ha nem akar kijönni.(az akku mögött is van, akku ki).
Nekem pld a tűszelep hegyén egy rozsda darab volt, ami miatt nem tudott zárni.
Az úszóházból le lehet engedni a benzint, van az alján egy csavar azzal. Ha a leeresztő végére egy átlátszó csövet tesszel, és felhajtod, a leresztőt megnyitva, láthatod hol áll a benzinszint. KB az úszóház tetje körül kell lenni.
A tűszelep hegyének épnek kell lenni, az úszóban nem kell folyadéknak lenni.
Nekem attól is folyt hogy a két úszóház fel volt cserélve. (cx650)
Célszerű a tankot és a karburátort is kipucolni, kitudja mikor volt.
Utánna, szinkronizálni, és beállítani a karbit.
Vagy ha megírod hol laksz, lehet tudunk valakit, aki a közelben lakik, és tud segíteni.
Üdv: KLB
Üdvözöllek köztünk!
Most vetted a motort?
Javaslom az oldalunkon van egy letölthető szervizkönyv, kezdésnek nem rosz.
Előszőr macerás kioperálni a karburátorokat, de menni fog.
Bowdeneket kiakasztod, szívócsonkok csavarjait kicsavarod, légszűrőház rögzítő csavarjait meglazítani, ha nem akar kijönni.(az akku mögött is van, akku ki).
Nekem pld a tűszelep hegyén egy rozsda darab volt, ami miatt nem tudott zárni.
Az úszóházból le lehet engedni a benzint, van az alján egy csavar azzal. Ha a leeresztő végére egy átlátszó csövet tesszel, és felhajtod, a leresztőt megnyitva, láthatod hol áll a benzinszint. KB az úszóház tetje körül kell lenni.
A tűszelep hegyének épnek kell lenni, az úszóban nem kell folyadéknak lenni.
Nekem attól is folyt hogy a két úszóház fel volt cserélve. (cx650)
Célszerű a tankot és a karburátort is kipucolni, kitudja mikor volt.
Utánna, szinkronizálni, és beállítani a karbit.
Vagy ha megírod hol laksz, lehet tudunk valakit, aki a közelben lakik, és tud segíteni.
Üdv: KLB
- bazsimoci
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2013.08.23., pén. 17:39
- Tartózkodási hely: Várdomb
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Az én problémám is ez lesz, azért ilyen olcsó a gép... Holnap indulok Tauberbischofsheimbe, majd megírom, hogy mi volt a baja...
-
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2010.08.05., csüt. 11:32
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Köszönöm a gyors válaszokat..
Kiskunfélegyházán lakom,egy éve vettem a vasat,de ellopták a forgalmiját( plussz az összes iratomat) lejárt a műszaki,megszűnt a munkahelyem,szóval macerás tavaszom/nyaram volt,így nem sok időm maradt motorral foglalkozni
Mennyire gyakori a 400-as én még csak 500 650 -t láttam (már az enyémen kívül) alkatrészek stimmelnek??
Köszönöm
Kiskunfélegyházán lakom,egy éve vettem a vasat,de ellopták a forgalmiját( plussz az összes iratomat) lejárt a műszaki,megszűnt a munkahelyem,szóval macerás tavaszom/nyaram volt,így nem sok időm maradt motorral foglalkozni
Mennyire gyakori a 400-as én még csak 500 650 -t láttam (már az enyémen kívül) alkatrészek stimmelnek??
Köszönöm
-
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2013.08.14., szer. 12:56
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Sziasztok!
Horváth Attila vagyok Sopronból és 26 év után ismét tulajdonosa lettem egy 80-as Cx 500-nak.Ilyen volt az első igazi nyugati nagymotorom és most nosztalgiából visszatértem ehhez a típushoz.Azt szeretném tőletek kérdezni,hogy tudja-e vki.hogy mi a fojtott és fojtatlan karbinak a típusjele( közvetlenül az úszóház fölött van beütve a porlasztótestbe). Van 2 karbisorom hozzá,de különböző kóddal vannak ellátva. Netán ha vki. tuti biztos,hogy az övé 50 lovas ,akkor megadhatná annak a tipusszámát.Ha valakinek van infója kérem ossza meg velem.Köszi előre is.
üdv:Attila
Horváth Attila vagyok Sopronból és 26 év után ismét tulajdonosa lettem egy 80-as Cx 500-nak.Ilyen volt az első igazi nyugati nagymotorom és most nosztalgiából visszatértem ehhez a típushoz.Azt szeretném tőletek kérdezni,hogy tudja-e vki.hogy mi a fojtott és fojtatlan karbinak a típusjele( közvetlenül az úszóház fölött van beütve a porlasztótestbe). Van 2 karbisorom hozzá,de különböző kóddal vannak ellátva. Netán ha vki. tuti biztos,hogy az övé 50 lovas ,akkor megadhatná annak a tipusszámát.Ha valakinek van infója kérem ossza meg velem.Köszi előre is.
üdv:Attila
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég