Weboldal
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
152.
Hallo silverwing safetyman,
"...Szeretnenk (én* is) uj csajokat a kezdolapra Illetve maradhatnak ezek, de a jo idore valo tekintettel dobjak le a goncot..."
No és ez az egyre gyakoribb kalóz-üzi, vagy ennyire nemzetközi a siker(esek vagyunk)
üdv *kentaur
"...Szeretnenk (én* is) uj csajokat a kezdolapra Illetve maradhatnak ezek, de a jo idore valo tekintettel dobjak le a goncot..."
No és ez az egyre gyakoribb kalóz-üzi, vagy ennyire nemzetközi a siker(esek vagyunk)
üdv *kentaur
-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 47
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 15:59
- Kapcsolat:
153
Szia Kentaur!
Itt vagyok. A karbantartással nem mindíg vagyok napra kész, becsúszhat 1-2 kéretlen spam, azaz kalóz-üzi, de Győző is figyel.
Regisztrálni "kalóz-üzi" küldők meg sokan akarnak, nem győzöm törölni őket hetente.
KLB.
Itt vagyok. A karbantartással nem mindíg vagyok napra kész, becsúszhat 1-2 kéretlen spam, azaz kalóz-üzi, de Győző is figyel.
Regisztrálni "kalóz-üzi" küldők meg sokan akarnak, nem győzöm törölni őket hetente.
KLB.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
156
CX/GL Te és Motorod téma 1917, 1919-re
háát sajnálom h csalódást kell okozzak de a gondolat véresen komoly!
kentaur, ezt nem tudom értelmezni: kihányszornyercitromdíjasmotorszépségversenyt - ez micsoda?! Mit értesz ez alatt?
De térjünk vissza az eredeti témához. Akkor most gondolkodjunk együtt.
Pesta nagyon jól kifejezte a lényeget:
Alapvetően úgy gondolom, hogy ezt a "csapatot" a tárgybani motorok iránti szeretet tartja össze, vagy egyszerűen csak ilyet birtoklunk.
Annyival egészíteném ki a gondolatát h a tárgybani motorok iránti szeretet tartja össze, vagy egyszerűen csak ilyet birtoklunk ÉS TUDUNK EGYMÁSRÓL.
Azt hiszem sokak nevében jelenthetem ki h az azonos márka iránti tisztelten túl még egymással barátok is vagyunk.
Na már most nézzük meg csapatunk ”tagjait” a Mi vagyunk – ban.
Van ott olyan ”tag” is akit talán még sosem láttam. OK, lehet h engem sem szeret mindenki ám még sokan mások sem látták!
És ez a gond, ezen fogunk változtatni. Mert hát az mitől lenne tag?!
A finomítás tekintetében nyitott vagyok kompromisszumokra, mint ahogy magát a feltétel rendszert sem akarnám magam meghatározni, ezért mondtam h találjuk ki együtt.
Van olyan ötlet is h az ismeretleneket nem likvidáljuk az oldalról a Mi vagyunk –ból hanem a Szimpatizánsok mellett nyitunk egy újabb kategóriát mint pl. ” Akik már hallattak magukról ” vagy ” Akiről már van tudomásunk ” vagy ” Tagjelöltek ” vagy valami ilyesmi…
Nyilván nem ők alkotják a CX-GL Motoros Baráti Társaságot, ők nem MI VAGYUNK hisz nem is ismerjük őket de nyilván nyitottak vagyunk feléjük hisz CX/GL -jük van vagy volt.. vagy ki tudja?
És kitaláljuk a pontos feltétel rendszert ami alapján valaki a MI VAGYUNK –hoz tartozhat és ott meg is jelenhet.
Mivel ez jelenti a csapathoz való tartozást ezt a közös programjainkon való részvétellel vagy fórum aktivitással tudjuk mérni. Vagy mi mással?
Szóval ezen gondolatok mentén várom az építő jellegű észrevételeket, ötleteket, mert nem akarom önhatalmúlag megváltoztatni az oldalt hisz ennek tartalmát EGYÜTT töltjük ki.
háát sajnálom h csalódást kell okozzak de a gondolat véresen komoly!
kentaur, ezt nem tudom értelmezni: kihányszornyercitromdíjasmotorszépségversenyt - ez micsoda?! Mit értesz ez alatt?
De térjünk vissza az eredeti témához. Akkor most gondolkodjunk együtt.
Pesta nagyon jól kifejezte a lényeget:
Alapvetően úgy gondolom, hogy ezt a "csapatot" a tárgybani motorok iránti szeretet tartja össze, vagy egyszerűen csak ilyet birtoklunk.
Annyival egészíteném ki a gondolatát h a tárgybani motorok iránti szeretet tartja össze, vagy egyszerűen csak ilyet birtoklunk ÉS TUDUNK EGYMÁSRÓL.
Azt hiszem sokak nevében jelenthetem ki h az azonos márka iránti tisztelten túl még egymással barátok is vagyunk.
Na már most nézzük meg csapatunk ”tagjait” a Mi vagyunk – ban.
Van ott olyan ”tag” is akit talán még sosem láttam. OK, lehet h engem sem szeret mindenki ám még sokan mások sem látták!
És ez a gond, ezen fogunk változtatni. Mert hát az mitől lenne tag?!
A finomítás tekintetében nyitott vagyok kompromisszumokra, mint ahogy magát a feltétel rendszert sem akarnám magam meghatározni, ezért mondtam h találjuk ki együtt.
Van olyan ötlet is h az ismeretleneket nem likvidáljuk az oldalról a Mi vagyunk –ból hanem a Szimpatizánsok mellett nyitunk egy újabb kategóriát mint pl. ” Akik már hallattak magukról ” vagy ” Akiről már van tudomásunk ” vagy ” Tagjelöltek ” vagy valami ilyesmi…
Nyilván nem ők alkotják a CX-GL Motoros Baráti Társaságot, ők nem MI VAGYUNK hisz nem is ismerjük őket de nyilván nyitottak vagyunk feléjük hisz CX/GL -jük van vagy volt.. vagy ki tudja?
És kitaláljuk a pontos feltétel rendszert ami alapján valaki a MI VAGYUNK –hoz tartozhat és ott meg is jelenhet.
Mivel ez jelenti a csapathoz való tartozást ezt a közös programjainkon való részvétellel vagy fórum aktivitással tudjuk mérni. Vagy mi mással?
Szóval ezen gondolatok mentén várom az építő jellegű észrevételeket, ötleteket, mert nem akarom önhatalmúlag megváltoztatni az oldalt hisz ennek tartalmát EGYÜTT töltjük ki.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
157
Sziasztok!
Nem kell mindjárt ellenségesen fellépni. A "friss húsok" ezt így érezhetik és még talán rosszul értelmezik sosem lesznek tagok, értékes embereket veszíthetünk.
Pestának igaza van! az tény.
Mindenki mindenkivel nem biztos, hogy találkozik, a kis-hazánk is elég nagy a ami üzemanyagárakhoz, és csak úgy legurulni Miskolcról Sopronig meg vissza, nem mindenki teheti meg...na nem ez a lényeg.
Átfedések vannak azaz "te ismersz engem én ismerem a másikat" és így úgymond kisebb körök átfedik egymást és lesz egy nagy kör és ezt ápolni kell.
Én ezt igy képzelem és szeretném ábrázolni: Abban igazat adok és én is ellenzem a virtuális világot, azaz valaki csak és kizárólag fórumon legyen tag..Az már milyen? nekem kell a személyes kapcsolat is, mid ahogy ezt a 7végén is megtettük páran, akár motorokkal akár nem egy kis pálinkának való cseresznyeszedés vagy akármi.
Ha rosszul értelmezem akkor elnézést. Ez az én véleményem és csak információ jellegű, senki ne vegye magára.
Nem kell mindjárt ellenségesen fellépni. A "friss húsok" ezt így érezhetik és még talán rosszul értelmezik sosem lesznek tagok, értékes embereket veszíthetünk.
Pestának igaza van! az tény.
Mindenki mindenkivel nem biztos, hogy találkozik, a kis-hazánk is elég nagy a ami üzemanyagárakhoz, és csak úgy legurulni Miskolcról Sopronig meg vissza, nem mindenki teheti meg...na nem ez a lényeg.
Átfedések vannak azaz "te ismersz engem én ismerem a másikat" és így úgymond kisebb körök átfedik egymást és lesz egy nagy kör és ezt ápolni kell.
Én ezt igy képzelem és szeretném ábrázolni: Abban igazat adok és én is ellenzem a virtuális világot, azaz valaki csak és kizárólag fórumon legyen tag..Az már milyen? nekem kell a személyes kapcsolat is, mid ahogy ezt a 7végén is megtettük páran, akár motorokkal akár nem egy kis pálinkának való cseresznyeszedés vagy akármi.
Ha rosszul értelmezem akkor elnézést. Ez az én véleményem és csak információ jellegű, senki ne vegye magára.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
158
156-ra
Ha lesz a harmadik kategoria pl. "CX tulajdonosok", akkor abba atkerulhetek vegre a szimpatizansokbol?
Valahol mindket allaspontban van igazsag. Es en is azt mondtam Pustavacson, hogy a tagok egy szukebb kor azert, mint amit most mutat az oldalunk. Viszont ha ezt valaki olvassa ujkent, lehet hogy elmegy az egesztol a kedve. Vagy aki nagy ritkan benez az oldalra es mar ezer eves tag, rosszul eshet neki, hogy mar nem az, hanem "csak" CX tulajdonos. Az is igaz amit Oszy ir, hogy vannak pl. a keleti orszagreszben, akik lehet hogy nem "internetfuggok" ezert nem irnak minden nap, az 500 Ft-os benzin vegett pedig mondjuk nem ugrottak le most 7vegen Fehervarra az Oszyihoz.
Ugyanakkor teljesen egyetertek abban, hogy egy csapathoz valo tartozas tobb kell, hogy legyen, mint birtokolni egy adott tipusu motorkerekpart es regisztralni egy oldalra. Ez utobbi miatt en is tamogatom az "uj rendszert".
A feltetelrendszert sztem ne eroltessuk. Nagyjabol ugyis midenki tudja kit tart annak es kit nem. Sztem egyszeruen fel kellene irni a nevsort es mindenki szepen irja melle O tagkent vagy CX tulajdonoskent ismeri vagy egyaltalan nem. Igy az Oszy halmazabraja is realizalodik. Hiszen, ha en nem tekintek tagkent pl XY-ra, mert sosem lattam, hallottam rola, de valami uton-modon kapcsolodik a csapathoz, massal szorosabb a kapcsolata, attol meg lehessen tag.
Persze ez is csak egy otlet.
Ha lesz a harmadik kategoria pl. "CX tulajdonosok", akkor abba atkerulhetek vegre a szimpatizansokbol?
Valahol mindket allaspontban van igazsag. Es en is azt mondtam Pustavacson, hogy a tagok egy szukebb kor azert, mint amit most mutat az oldalunk. Viszont ha ezt valaki olvassa ujkent, lehet hogy elmegy az egesztol a kedve. Vagy aki nagy ritkan benez az oldalra es mar ezer eves tag, rosszul eshet neki, hogy mar nem az, hanem "csak" CX tulajdonos. Az is igaz amit Oszy ir, hogy vannak pl. a keleti orszagreszben, akik lehet hogy nem "internetfuggok" ezert nem irnak minden nap, az 500 Ft-os benzin vegett pedig mondjuk nem ugrottak le most 7vegen Fehervarra az Oszyihoz.
Ugyanakkor teljesen egyetertek abban, hogy egy csapathoz valo tartozas tobb kell, hogy legyen, mint birtokolni egy adott tipusu motorkerekpart es regisztralni egy oldalra. Ez utobbi miatt en is tamogatom az "uj rendszert".
A feltetelrendszert sztem ne eroltessuk. Nagyjabol ugyis midenki tudja kit tart annak es kit nem. Sztem egyszeruen fel kellene irni a nevsort es mindenki szepen irja melle O tagkent vagy CX tulajdonoskent ismeri vagy egyaltalan nem. Igy az Oszy halmazabraja is realizalodik. Hiszen, ha en nem tekintek tagkent pl XY-ra, mert sosem lattam, hallottam rola, de valami uton-modon kapcsolodik a csapathoz, massal szorosabb a kapcsolata, attol meg lehessen tag.
Persze ez is csak egy otlet.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
159
Hát igen, kicsit kesze-kusza h ki tag meg ki nem...
Forreszt itt szimpatizáns, de valaki restaurált már és birtokolt annyi CX-et és ment át a kezén meg szívvel lélekkel éjt nappala téve dolgozik rajtuk, akkor igen is Ő egy igazi tag vagy főtengely ha már szakmánál vagyunk.
Mellesleg a gitártempójával sincs baj.
Forreszt itt szimpatizáns, de valaki restaurált már és birtokolt annyi CX-et és ment át a kezén meg szívvel lélekkel éjt nappala téve dolgozik rajtuk, akkor igen is Ő egy igazi tag vagy főtengely ha már szakmánál vagyunk.
Mellesleg a gitártempójával sincs baj.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
160
mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja és jól érezhető is, én pl. forrest –et ÚTÁLOM mert olyan keveset fogyaszt a motorja így ilyen adottságú géppel valaki nem lehet tag :- )
Szóval az ilyen és hasonló szubjektív tényezőket nyilván kerülni kell, mint ahogy azt is mint hogy ki kit ismer? Mert nem ez a meghatározó.
A LÉNYEG A CSAPAT ÉLETÉBEN VALÓ RÉSZVÉTEL!
Ettől a tényezőtől pedig mint kategória, senkinek nem mehet el a kedve. De ha mégis akkor az nyilván egy szűrő és mennyire tekinthető az tagnak?!
Azt gondolom h pl. egy Tagjelölt kategória inkább motiváló hatású tud lenni, ha valaki lehetőségeihez és CX/GL elhivatottságához mérten valóban aktív részese akar lenni … ha bármely okból kifolyólag mégse tud/akar akkor is ott a tudat h tagjelöltként számolunk vele, h tudunk róla, részünkről közénk tartozónak tekintünk rá. Ez pedig egy ösztönző, pozitív motiváció.
Az h az oldal idő hiányából adódóan vagy bármi más okból kifolyólag nem aktuális vagy nem naprakész (h pl. V.Feri még mindig a piros CX500C –vel szerepel az oldalon, holott már rég GL650je van, az a piros CX pedig már rég az én öcsémé akit én jól ismerek ám ettől viszont még nem tag de tudunk róla és h forrest még mindig csak szimpatizáns) az nyilván más kérdés.
Szóval az ilyen és hasonló szubjektív tényezőket nyilván kerülni kell, mint ahogy azt is mint hogy ki kit ismer? Mert nem ez a meghatározó.
A LÉNYEG A CSAPAT ÉLETÉBEN VALÓ RÉSZVÉTEL!
Ettől a tényezőtől pedig mint kategória, senkinek nem mehet el a kedve. De ha mégis akkor az nyilván egy szűrő és mennyire tekinthető az tagnak?!
Azt gondolom h pl. egy Tagjelölt kategória inkább motiváló hatású tud lenni, ha valaki lehetőségeihez és CX/GL elhivatottságához mérten valóban aktív részese akar lenni … ha bármely okból kifolyólag mégse tud/akar akkor is ott a tudat h tagjelöltként számolunk vele, h tudunk róla, részünkről közénk tartozónak tekintünk rá. Ez pedig egy ösztönző, pozitív motiváció.
Az h az oldal idő hiányából adódóan vagy bármi más okból kifolyólag nem aktuális vagy nem naprakész (h pl. V.Feri még mindig a piros CX500C –vel szerepel az oldalon, holott már rég GL650je van, az a piros CX pedig már rég az én öcsémé akit én jól ismerek ám ettől viszont még nem tag de tudunk róla és h forrest még mindig csak szimpatizáns) az nyilván más kérdés.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég