CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1886

#2841

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.06.11., hétf. 23:04

1884-re

Ezen ne muljon az erdelyi tura... Ha fel tudsz vele jonni Erdre, a jovo heten megszogelhetjuk.

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

1887.

#2842

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2012.06.12., kedd 09:33

Hallo Minden Érintett :!:

:idea: meglepő, de az angolok kis tudnak ilyet.. "...excellent and IT IS IN ORIGINAL CONDITION..." :o

:arrow: http://www.ebay.co.uk/itm/170858108230? ... _578wt_932

üdv
kentaur

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1888 RE: 1886-86-ra

#2843

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.06.12., kedd 09:39

Köszönöm a lehetőséget!

Ha a héten nem nem tudok valamit kezdeni, azaz nagyobb a gond amit még meg tudok oldani akkor élek a lehetőségek valamelyikével.

Pesta, teljes gép vagy csak blokk?

Forreszt, menni nem tudok, de lekapom a blokkot és elviszem kocsival.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1889

#2844

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2012.06.12., kedd 09:43

Szia Oszy!

Természetesen teljes gép!

Viber van a telefonodon? És működik is? Próbáltam azon üzenni este, de még mindig nem ment át.
Üdv.
Pesta

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1890

#2845

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.06.12., kedd 09:52

Szia Pesta,

rég volt viberem, de most nincs, nem igazán ment rendesen de megint felteszem.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1891

#2846

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.06.12., kedd 10:42

1884-re

már fő a viz de nem kering - basszus !!!! de hogy forrhat meg az 500-as vize? ott mindig forog a ventilátor.
De miből látod h NEM KERING ? – ha a vízpumpa rögzítő csavarja lelazul, a tengely bordás, tehát akkor is forgatja a lapátot. Levetted a gumi csövet és láttad h a víz nem kering?
Én a termosztátot ki is vettem a motorból, az csak az Angoloknál kell :- ) Mi mindig melegben motorozunk így csak bajt okozhat… bár ha van olyan elvetemült aki télen is az hagyja benne:- ) Én kivettem.
A henger kimaradozás meg füst emlékeim szerint nálad régi jelenség … csak a végére kéne járni … jó lenne tényleg forrest rozsdabogjáióból túrni valamit :-)
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1892

#2847

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.06.12., kedd 16:00

Onnan jöttem rá, hogy a hengerek forrok voltak, a kilépő csövek is de a radiátor nem. ahol rugos bilincses gumicső illeszkedés, kezdte nyomni a vizet. A vízpumpa szerintem jó, tehát a termosztát nem nyitott. Én nem szedtem ki, sokszor hidegbe is motorozok, igy mindig üzemhőn a gép, ez fogyasztásban is jelentkezhet.Eddig mindig szépen pont középen ill kánikulába kicsit 3/4 nél állt a hőmérőm.
hideg motor többet eszik (a'szem)
ma elkezdem lehámozni és jobban mélyére nézni.

A henger kihagyás az tavaly volt de megoldva és a jobb henger. 2 hiba: A gyertyakábel és a gyertya "elkopott" azaz elégett az elektróda.

most a ball hagy ki, alapjáraton nem is megy, amint húzom elindul de néha csattan...

Pénteken induláskor vettem észre. Előtte Szerdán Hatvanba voltam, pályán, ahol kicsit odahúztam neki, 160 körül de néha felette. Akkor mehetett tönkre a termosztát amit nem vettem észre, és "picit" túlhevítettem.

tudom, most jönnek a kritikák h. ez nem az a motor, de nem lehet mindig ellenállni....
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1893

#2848

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2012.06.12., kedd 17:43

Oszy!

Ez a motor tényleg nem erre való, de ez most mellékes.
A henger színe lesz érdekes, reméljük nem hevült fel annyira, bár 160-nál...

A durrogás lehet a víz miatt is, de karbi dugulás is lehet.

Remélem, nem vágtad tönkre a motort... ;)
Üdv.
Pesta

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

1894

#2849

Hozzászólás Szerző: Plero » 2012.06.12., kedd 21:02

1892-re

Próbálj majd a másik termosztátba fúrni 2db 3mm-es lyukat /ha lehetséges/. Igaz így lassabban melegszik a motor , mindig van egy kicsit áramlás. Ha kinyit a termosztát nem a hideg vizet zúdítja a hengerekre, mert kering a víz a rendszerben.
By Plero

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1895

#2850

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.06.13., szer. 07:08

1894-re

En amondo vagyok, hogy a hutorendszer az ki lett azert talalva. Ha tulmelegedest, alacsony hofokot produkal a motor vagy mas problema eseten a normalistol elteroen viselkedik, ott a problema okat kell inkabb felderiteni.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 47 vendég