CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
1967
1966-ra
Úgy, hogy az Én vasam csak a lámpa fejben és az első kerék ráfjában különbözik az ERNÁTÓL tegnaptól, na meg nem olyan csilli-billi. Egyébként az ERNA tankja, váza teljesen az AB tulajdonságai. Szerintem öszvér! De azért nagyszerű munkát végeztél! Korábban is elárulhattad volna, hogy az ERNÁ-ban 16 colos kerék van beépítve, akkor vagy 30ezer ruppó a zsebemben marad!
A fentiekben nagyot tévednék, akkor beszéljenek a z említett hasonlóságok!
BOCSI!
Úgy, hogy az Én vasam csak a lámpa fejben és az első kerék ráfjában különbözik az ERNÁTÓL tegnaptól, na meg nem olyan csilli-billi. Egyébként az ERNA tankja, váza teljesen az AB tulajdonságai. Szerintem öszvér! De azért nagyszerű munkát végeztél! Korábban is elárulhattad volna, hogy az ERNÁ-ban 16 colos kerék van beépítve, akkor vagy 30ezer ruppó a zsebemben marad!
A fentiekben nagyot tévednék, akkor beszéljenek a z említett hasonlóságok!
BOCSI!
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1968
Valoban egy B-C osszver amit a GYARBAN alkottak kizarolag az USA piacra.
Termeszetesen lehet replikat epiteni B-bol, de az sosem lesz gyari De Luxe.
Ez itt 35 jellegzetesseg, de csak innen a gep elol irtam, nem mentem ki atnezni.
- elso kerek csak fekete Comstar kerek volt De Luxe-ban, abbol is az 1 arcsas verzio, ami nem annyi, hogy leveszem az egyik tarcsat, maga a kerek mas, mint a B kerek
- 1 nagy fektarcsa, 1 nagydugattyus munkahenger, ezek is masok, mint a B-n
- sebessegmero spiral az also hajtashoz patenttal, nem csavarral rogzitve
- levegos elso teleszkopok 35-os szarral, a teleszkopszaron csak a bal oldalt van a feknyereg rogzitesere hely
- a 35-os teloszarak miatt a villahidak is nagyobb meretuek es a felson nincs szoritocsavar a tank felol
- lampatarton az indexszarak rovidebbek par centivel, benne a gumik is a 35-os teloszarhoz meretezve
- merfoles ora (79-80-ban 120-as, 81-ben 80-as)
- gyujtaskapcsoloban van a kormanyzar, ennek megfeleloen a vazon bal oldalt nincs kormanyzar
- nincs fenykurt gomb a bal oldali kormanykapcsolon
- vilagitas folyamatosan eg, ennek megfeleloen nincs vilagitaskapcsolo a jobb oldali kormanykapcsolon
- benzincsap vakumos mukodtetesu (80-81-ben)
- benzintankon a benzincsap menete nagyobb, mivel vakumos a benzincsap
- kromozott tanksapka ajto
- tankon a Honda emblema arany
- 79-ben metalbordo fenyezes 2 arany csikkal, 80-ban metalbordo fenyezes arany-piros csikkal, 81-ben metal fekete arany-piros csikkal
- kipufogo konyokben nincs KW beutes, csak 37KW-os verzo
- gyorsitomembranos karburator (79-80-ban oldalt befolyos, 81-ben kozepen befolyos)
- valtokar vege lezarva, nem latszik, hogy cso
- ules kagylositott, hasonlo a C-hez, de nem az, es nincs kapaszkodo szij
- C-s iranyjelzok, ennek megfeleloen a hatso kapaszkodo idomon nagyobb felfogato konzol
- C-s elso lampa, szimetrikus, egovel egyutt szerelt foncsorral
- indexrele a hatso muanyag sarvedon elhelyezve, ennek megfeleloen ennek van egy tarto konzol
- oldaltamasz 1 rugos, nem felugros, gumiveggel szerelt
- kozeptamasz 1 rugos
- polirozott hatso feklap
- extrakent hatso teleszkopburkolat amelyiken megrendeltek
- 16"-os hatso kerek
- gumi vagy muanyag sarfogo felszerelesere nincs furat a hatso sarvedo vegen
- CX500 De Luxe emblema az oldaldobozokon
- adattabla a vaznyakon gyartasi evvel, modellevvel egyeb infoval
- adattabla oldalt jobb oldalon, mas elrendezessel, infokkal, mint a B-n
- mindegyik evjaraton a hengerfejnel vannak a kartergaz kivezeto csovek
- elso iranyjelzok sotetebb borostyansargak, mint a hatso a folyamatos vilagitassal egyutt torteno mukodes miatt, a hatsok vilagosabbak, mint a B-n
- kabelkoteg a folyamaos iranyjelzo mukodesnek megfeleloen mas
- kormany magasabb, mint a B, de nem csopperes, mint a C
Termeszetesen lehet replikat epiteni B-bol, de az sosem lesz gyari De Luxe.
Ez itt 35 jellegzetesseg, de csak innen a gep elol irtam, nem mentem ki atnezni.
- elso kerek csak fekete Comstar kerek volt De Luxe-ban, abbol is az 1 arcsas verzio, ami nem annyi, hogy leveszem az egyik tarcsat, maga a kerek mas, mint a B kerek
- 1 nagy fektarcsa, 1 nagydugattyus munkahenger, ezek is masok, mint a B-n
- sebessegmero spiral az also hajtashoz patenttal, nem csavarral rogzitve
- levegos elso teleszkopok 35-os szarral, a teleszkopszaron csak a bal oldalt van a feknyereg rogzitesere hely
- a 35-os teloszarak miatt a villahidak is nagyobb meretuek es a felson nincs szoritocsavar a tank felol
- lampatarton az indexszarak rovidebbek par centivel, benne a gumik is a 35-os teloszarhoz meretezve
- merfoles ora (79-80-ban 120-as, 81-ben 80-as)
- gyujtaskapcsoloban van a kormanyzar, ennek megfeleloen a vazon bal oldalt nincs kormanyzar
- nincs fenykurt gomb a bal oldali kormanykapcsolon
- vilagitas folyamatosan eg, ennek megfeleloen nincs vilagitaskapcsolo a jobb oldali kormanykapcsolon
- benzincsap vakumos mukodtetesu (80-81-ben)
- benzintankon a benzincsap menete nagyobb, mivel vakumos a benzincsap
- kromozott tanksapka ajto
- tankon a Honda emblema arany
- 79-ben metalbordo fenyezes 2 arany csikkal, 80-ban metalbordo fenyezes arany-piros csikkal, 81-ben metal fekete arany-piros csikkal
- kipufogo konyokben nincs KW beutes, csak 37KW-os verzo
- gyorsitomembranos karburator (79-80-ban oldalt befolyos, 81-ben kozepen befolyos)
- valtokar vege lezarva, nem latszik, hogy cso
- ules kagylositott, hasonlo a C-hez, de nem az, es nincs kapaszkodo szij
- C-s iranyjelzok, ennek megfeleloen a hatso kapaszkodo idomon nagyobb felfogato konzol
- C-s elso lampa, szimetrikus, egovel egyutt szerelt foncsorral
- indexrele a hatso muanyag sarvedon elhelyezve, ennek megfeleloen ennek van egy tarto konzol
- oldaltamasz 1 rugos, nem felugros, gumiveggel szerelt
- kozeptamasz 1 rugos
- polirozott hatso feklap
- extrakent hatso teleszkopburkolat amelyiken megrendeltek
- 16"-os hatso kerek
- gumi vagy muanyag sarfogo felszerelesere nincs furat a hatso sarvedo vegen
- CX500 De Luxe emblema az oldaldobozokon
- adattabla a vaznyakon gyartasi evvel, modellevvel egyeb infoval
- adattabla oldalt jobb oldalon, mas elrendezessel, infokkal, mint a B-n
- mindegyik evjaraton a hengerfejnel vannak a kartergaz kivezeto csovek
- elso iranyjelzok sotetebb borostyansargak, mint a hatso a folyamatos vilagitassal egyutt torteno mukodes miatt, a hatsok vilagosabbak, mint a B-n
- kabelkoteg a folyamaos iranyjelzo mukodesnek megfeleloen mas
- kormany magasabb, mint a B, de nem csopperes, mint a C
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
1970
Igen ezek valóban C-k! Még Én is felismerem!
De az ERNA hátsó lámpája,üa.tankja meg a AB sorozaté. Tévednék!
De az ERNA hátsó lámpája,üa.tankja meg a AB sorozaté. Tévednék!
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1971
Csak azert tettem be ezt a ket motort, hogy egy ranezesre ikerpar kozott is van 30-35 kulonbseg a tipusjellemzokben.
A hatso lampa ugyanaz, mint az AB, az uzemanyag tank krom tanksapka ajtoval szerelt, a benzicsap menete nagyobb a vakumos csap miatt, tehat mas mint az AB.
A hatso lampa ugyanaz, mint az AB, az uzemanyag tank krom tanksapka ajtoval szerelt, a benzicsap menete nagyobb a vakumos csap miatt, tehat mas mint az AB.
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
1972
1971-re
Az a lényeg, hogy felismertem az ERNÁN a 16 colos kereket!!!!! Ha Neked jól működik, akkor az enyémnél is működni-e kell! Szerelés után nyertem átmérőben 5 cm-t, ami magasságban 2.5 cm jelent. Így sokkal alacsonyabb lett az ülésmagasság, és biztonságosabb a forgalomban adódó helyzetek megoldása.
Az általad felsorolt különbségek a fotóról nem látható, bizony így valóban igen nagy az eltérés a két sorozat között!
Az a lényeg, hogy felismertem az ERNÁN a 16 colos kereket!!!!! Ha Neked jól működik, akkor az enyémnél is működni-e kell! Szerelés után nyertem átmérőben 5 cm-t, ami magasságban 2.5 cm jelent. Így sokkal alacsonyabb lett az ülésmagasság, és biztonságosabb a forgalomban adódó helyzetek megoldása.
Az általad felsorolt különbségek a fotóról nem látható, bizony így valóban igen nagy az eltérés a két sorozat között!
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
1973
Kemény Laci barátunknak NAGYON SOK BOLDOG NÉVNAPOT KÍVÁNOK !!!
- klb
- Hozzászólások: 322
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: Nyírpazony
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég