Alkatrész
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
222
221-re összefüggésben a 218 al.
Tyűűű azt a betyárját ez aztán egyre bonyolultabb.Ezek szerint akkor eddig az a biztos,hogy az oszy-nak nincs doboza,de az nem biztos,hogy az enyémet megveszi!Szerintem ezt mindenki eltudja dönteni,hogy mire van, vagy nincs szüksége a szabad választás jogát azt azért hagyjuk meg mindenkinek.Ezzel kapcsolatban az a tisztelet teljes kérésem mások nevében ne fórumozzon aki illetéktelen!
Tyűűű azt a betyárját ez aztán egyre bonyolultabb.Ezek szerint akkor eddig az a biztos,hogy az oszy-nak nincs doboza,de az nem biztos,hogy az enyémet megveszi!Szerintem ezt mindenki eltudja dönteni,hogy mire van, vagy nincs szüksége a szabad választás jogát azt azért hagyjuk meg mindenkinek.Ezzel kapcsolatban az a tisztelet teljes kérésem mások nevében ne fórumozzon aki illetéktelen!
UFF.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
223
222-re
a töltetet nem igazán értem úgy h most inkább kifejtem, nehogy rámenjen a rák a vetésre.
Szóval:
Oszy -val és Kálmánnal voltunk Öregkisnél ahol is az Erdélyi túra előtt Oszy gépére felficcent egy krauzer és
két doboz oldalra Öregkis jóvoltából.
Ekkor és a túra során is megjegyezte Oszy h kéne neki egy 3. doboz is középre.
Láttam az általad feltett képet és nyomban beugrott Oszy, ezért írtam 219-ben azt amit ...
Aztán láttam a Te 220-as kérdésed és azt is h Oszy nem reagált.
Erre írtam 221-et mert azt gondolom h ez állhat részéről a hallgatás hátterében.
Feltételezem h ő maga még nem is látta 218 -adat.
MIndezek tudatában azt hiszem érthető a 222-eseddel kapcsolatos értetlenségem.
a töltetet nem igazán értem úgy h most inkább kifejtem, nehogy rámenjen a rák a vetésre.
Szóval:
Oszy -val és Kálmánnal voltunk Öregkisnél ahol is az Erdélyi túra előtt Oszy gépére felficcent egy krauzer és
két doboz oldalra Öregkis jóvoltából.
Ekkor és a túra során is megjegyezte Oszy h kéne neki egy 3. doboz is középre.
Láttam az általad feltett képet és nyomban beugrott Oszy, ezért írtam 219-ben azt amit ...
Aztán láttam a Te 220-as kérdésed és azt is h Oszy nem reagált.
Erre írtam 221-et mert azt gondolom h ez állhat részéről a hallgatás hátterében.
Feltételezem h ő maga még nem is látta 218 -adat.
MIndezek tudatában azt hiszem érthető a 222-eseddel kapcsolatos értetlenségem.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
- Palusek
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2009.11.08., vas. 23:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
225
Sziasztok,
Szét lett bontva a motorom! Darabjaira!
Holnap kezdődik az alkatrészek állapotának a felmérése!
Amire biztos szükség lesz:
- vezérműlánc
- hajtókarcsapágyak
- főtengely csapágyak
- gyűrű szett
- karburátor leömlő csonkok
Ha valaki tud vagy látott jutányos áron ilyeneket, akkor kérem jelezze!
Minél hamarabb szeretném ezeket beszerezni és lehetőleg nem túl horror áron!
Minden segítség és infó jól jön!
Ami a felújítást illeti, le lesz gyöngyszórva az egész blokk, majd le lesz festve! A szelepfedelek le lesznek polírozva és lakkozva!
A bukókeret és a doboztartó konzolok feketére szinterezve és a blokkösszetartó csavarok feketére eloxálva!
Reményeim szerint nagyon szépen fog kinézni és egy vagyonba fog kerülni!
Az biztos, hogy ha már ennyit költök rá, még évekig a szolgálatomban lesz az öreg trágyapumpa egy szinte új szívvel!
Szóval várok ötleteket!
Köszönettel!
Szét lett bontva a motorom! Darabjaira!
Holnap kezdődik az alkatrészek állapotának a felmérése!
Amire biztos szükség lesz:
- vezérműlánc
- hajtókarcsapágyak
- főtengely csapágyak
- gyűrű szett
- karburátor leömlő csonkok
Ha valaki tud vagy látott jutányos áron ilyeneket, akkor kérem jelezze!
Minél hamarabb szeretném ezeket beszerezni és lehetőleg nem túl horror áron!
Minden segítség és infó jól jön!
Ami a felújítást illeti, le lesz gyöngyszórva az egész blokk, majd le lesz festve! A szelepfedelek le lesznek polírozva és lakkozva!
A bukókeret és a doboztartó konzolok feketére szinterezve és a blokkösszetartó csavarok feketére eloxálva!
Reményeim szerint nagyon szépen fog kinézni és egy vagyonba fog kerülni!
Az biztos, hogy ha már ennyit költök rá, még évekig a szolgálatomban lesz az öreg trágyapumpa egy szinte új szívvel!
Szóval várok ötleteket!
Köszönettel!
Széles utat!
Üdv, Palusek
Üdv, Palusek
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
226
Szia Palu a szelepdekli lakkozás nem biztos,hogy jó ötlet elég rövid időn belül besárgul,szerintem jobb,ha a polírozott felületet 2-3 évenként fel frissíted.Ez csak az én véleményem.Sok sikert!
UFF.
- Palusek
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2009.11.08., vas. 23:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
227
Szia Retro,Retro írta:Szia Palu a szelepdekli lakkozás nem biztos,hogy jó ötlet elég rövid időn belül besárgul,szerintem jobb,ha a polírozott felületet 2-3 évenként fel frissíted.Ez csak az én véleményem.Sok sikert!
Köszi az infót!
Aki ajánlotta kolléga már párszor csinált ilyet, szerinte tuti megoldás és remélem igaza van!
Majd referálok!
Széles utat!
Üdv, Palusek
Üdv, Palusek
- Palusek
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2009.11.08., vas. 23:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
229
228-ra
Nem tudom, hogy velem hallgattad-e a motor hangját, lehet, hogy bátyámmal!
Az enyémnek szelephangja volt csak, az is kicsi!
Tény és való, hogy az én motoromnál se, mint ahogy legtöbbünknél nem megállapítható, hogy pontosan mennyit ment!
A szerelés közben kiderült, hogy már volt bontva, ráadsul volt olyan tömítés ami elég szarul volt berakva!
A szerelő cimborám szerint egyébként elég szépen rendben van a blokk!
Az viszont biztos, hogy ha tényleges 88e km van már a blokkomban és nem több, akkor is illik megnézni!
Az igaz, hogy elmennek ezek sokat szerelés nélkül, de komoly lovakat lehet veszíteni itt-ott kopásokon!
Ha nincs az olajszivárgás, akkor valószínűleg nem bontom meg a vasat, de ha már így alakult akkor nem akarok félmunkát csinálni!
Nem tudom, hogy velem hallgattad-e a motor hangját, lehet, hogy bátyámmal!
Az enyémnek szelephangja volt csak, az is kicsi!
Tény és való, hogy az én motoromnál se, mint ahogy legtöbbünknél nem megállapítható, hogy pontosan mennyit ment!
A szerelés közben kiderült, hogy már volt bontva, ráadsul volt olyan tömítés ami elég szarul volt berakva!
A szerelő cimborám szerint egyébként elég szépen rendben van a blokk!
Az viszont biztos, hogy ha tényleges 88e km van már a blokkomban és nem több, akkor is illik megnézni!
Az igaz, hogy elmennek ezek sokat szerelés nélkül, de komoly lovakat lehet veszíteni itt-ott kopásokon!
Ha nincs az olajszivárgás, akkor valószínűleg nem bontom meg a vasat, de ha már így alakult akkor nem akarok félmunkát csinálni!
Széles utat!
Üdv, Palusek
Üdv, Palusek
- Palusek
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2009.11.08., vas. 23:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
230
Szia Kentaur,
Azért nem kerestelek, mert még mindig nem kaptam meg a végleges listát, hogy mi kellene pontosan!
Amiket a 225-ben leírtam, azok kellenek tutira!
Ha tudsz azokra beszerzési forrást vgay árat és szállítási időt, akkor jól jönne!
Azért nem kerestelek, mert még mindig nem kaptam meg a végleges listát, hogy mi kellene pontosan!
Amiket a 225-ben leírtam, azok kellenek tutira!
Ha tudsz azokra beszerzési forrást vgay árat és szállítási időt, akkor jól jönne!
Széles utat!
Üdv, Palusek
Üdv, Palusek
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég